17 Eylül 2012 Pazartesi

Keçe Cüzdan

Merhabalar;
Nihayet beklediğimiz gün geldi, açıldı okullar. Mini mini birler de geçen hafta uyum sürecini tamamlamış oldular. Yeni eğitim/öğretim yılı vatanımıza, milletimize hayırlı olsun inşallah. 
Okulların açılması öncesinde her "okullu çocuk ailesi" nde olduğu gibi bizde de hummalı bir çalışma yapıldı. E haliyle bu çalışmaların arasına ufak da olsa bir elişi örneği yerleştirildi:) 
Kızıma kalın keçeden, cüzdan formatında bir kalem kuıtusu diktim;



Üzerindeki keçe desenleri elyafla dolguladım;



İçini de astarladım;



Tüm çocuklara (ve pek tabi ailelerine de:) başarı dolu bir eğitim yılı geçirmelerini dilerim. 
Sevgilerimle.


   

19 yorum:

  1. ne kadar da güzel olmuş ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  2. büyükler de cüzdan olarak kullanabilir, çok güzel olmuş, yeni öğretim yılında başarılar, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Noblessecim. ben de arada bir çalıcam gibi görünüyor:)

      Sil
  3. çok güzel olmuş gerçekten, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. inanılmaz güzel olmuş zaten ne yapsan muhteşem oluyor. eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. O KADAR GÜZEL OLMUŞ BAYILDIM
    LAF ARAMIZDADA KISKANDIM
    ÇOOOOOOOOK SENELER ÖNCE ANNECİĞİM DE BANA KOT KUMAŞDAN KALEMLİKLER DİKERDİ
    BİZİM ZAMNIMIZDA KEÇE VARDIDA ANNEMİZMİ DİKMEDİ:)
    GÜLE GÜLE KULLANSIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. haklısın, keçe olsaydı o zamanlar mutlaka binbir şekle sokarlardı o keçeyi annelerimiz:))

      Sil
  8. harika olmuş elinize emeğinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık, çok şık olmuş :) Ben böyle cüzdan tarzı çantaları seviyorum, ama şu kapak kısmındaki açma kapama aparatının o şekilde olanından bulamadım, nereden aldığınızı sorsam? :)
    Teşekkür ediyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim:) Erdoğan düğme/ ankara'dan aldım klipsi, sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. kızınız çok ama çok şanslı.bayıldım.nefis olmuş

    YanıtlaSil