2 Eylül 2012 Pazar

Goblen Çanta

Merhabalar;
Epey oldu görüşmeyeli, umarım iyisinizdir hepiniz. 
Tatilimizi bitirdik döndük, pazartesi günü (eyvah yarın!!) koşturmacalara kaldığımız yerden devam:) :( 
Tatil dönüşü, yine tatildeyken işlediğim bir çanta  ile merhaba demek istedim sizlere;


İşlemeye ve dikilmeye hazır, tüm malzemeleri ile birlikte kit halinde tuhafiyecilerde satılan çantalardan bu. Hazırlanması çok kolay, umduğumdan çok çabuk bitti. Keşke başka bir kaç iş daha alsaymışım yanıma dedim, işsiz kaldım tatilde:))) 
Şaka bir yana, gerçekten de, iyi ki bir hobimiz, hele ki "el işi" gibi güzel bir hobimiz var değil mi arkadaşlar:)
HOBİMİZLE MUTLUYUZZZZZ:))))


Kocaman sevgilerimle:)


49 yorum:

  1. Harika görünüyor.İşlemeler iri iri olduğu için dediğiniz gibi çabuk bitmiştir.Buna karşılık el işi işlemenin ağırlığı var. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, gerçekten de dediğiniz gibi basit ama ağır duruyor, sevgiler:))

      Sil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldiniz,yeni sayfanızda hayırlı olsun .Çanta çok şık olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mehtapcım, sevgilerimle:))

      Sil
  4. Çok albenili olmuş ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar zevkli olduğunu tahmin ediyorum. Elinize sağlık, işlemeye devam. Çok özendim, ben de bakacağım tuhafiyeye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bence de hemen bakın, çok zevkli:))

      Sil
  6. Hpşgeldin....
    Çanta çok şık,ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Dolunaycım, teşekkür ederim, benden de kocaman sevgiler:)

      Sil
  7. şu güzeller güzeli çantayı gördüm, koştum, geldim ki, ne göreyim, blogunun yeni hali çantandan da güzel olmuş. Senin gibi zarif, duru, ama içten içe çook renkli. Hayırlı olsun.

    tatilde de duramadın di mi sen de benim gibi? Ellerine sağlık, süper olmuş, rahat zamanlarda, zevkle, hiç bitmesin diye yapıldığı belli, insanın yüzüne gülüyor,bayıldım.

    hoşgeldin bu arada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifciğim:)))
      Harikasın, ne diyeyim,
      kocaman sevgiler..

      Sil
  8. aaaa harika olmuş,elinize sağlık,güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  9. ne kadar güzel bir şeymiş bu böyle, ben de mi denesem ne :) kesinlikle haklısın, hobi güzel şey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiysen hemen dene bence, çok zevkle işleniyor:) çok teşekkürler canım:)

      Sil
  10. Çok çok çok güzel^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederim canım^-^

      Sil
  11. hoşgeldinnn özlemiştim seni.evet iyi ki hobilerimiz var biz nereye hobilerimiz oraya tatilde yapılan da bir başka oluyor.ellerine sağlık iyi günler de kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacığım, ben de çok özlemiştim, çok teşekkür ederim, sevgilerimle:))

      Sil
  12. çok güzel olmuş.güle güle kullanmanız dileğiyle selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, benden de kocaman sevgiler:)

      Sil
  13. Kesinlikle katılıyorum iyiki hobilerimiz var:).Çantaya bayıldım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki var gerçekten:))
      Çok teşekkür ederim canım, sevgiler..

      Sil
  14. HARİKA GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gönülcüğüm:))

      Sil
  15. çok güzel görünüyor çok beğendim ellerine sağlık.
    bir de ben Malatya da yaşıyorum bu tür hazır malzemeleri burada satan yok senden ricam bu malzemeleri aldığın yerin int. sipariş adresi falan varsa öğrenip bana yazabilirsen çok çok mutlu olurum çünkü birçok malzememi bu şekilde temin ediyorum... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öznurcuğum, çok teşekkürler beğenilerin için:)
      Bu kiti "goblen.com" adlı internet sitesinden almıştım. Birçok çeşidi var ordan sipariş edebilirsin. Orada bulamazsan eğer, Şık düğme/ankara mağazasında vardı yanlış hatırlamıyorsam, internet sitesi "şıkdüğme.com" sanırım telefonla sipariş alıyorlar.

      Sil
  16. çok güzel olmuş elinize sağlık,iyiki çabuk döndünüz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim:) çok teşekkür ederim.

      Sil
  17. çok ama çok güzel olmuş desenine bayıldım ellerinize sağlık..iyi günlerde kullanın..:)

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel olmuş:)) Hazır kit ha? Çok iyiymiş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nedret hanım:))

      Sil
  19. ellerine sağlık bende çok severek yapıyorum gobleni wwww.keyfidukkan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. çok da şıkmış ellerine sağlık canım. sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Çok teşekkürler Hatice hanım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  22. çok şık harika bir çanta olmuş, ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  23. Çok teşekkür ederim Noblessecim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  24. Hakkikatten çok güzel ellerinize sağlık cıvıl cıvıl...

    YanıtlaSil
  25. Renkleri deseni gerçekten çok güzel görünüyor ,bayıldım . Güzel günlerde kullanın .

    YanıtlaSil
  26. ne güzel kitler hazırlıyorlar.çok güzel olmuş.bravo!

    YanıtlaSil