9 Eylül 2012 Pazar

"Anne Suşileri":))

Günaydın arkadaşlar;
Değişik ve özellikle pratik yemek tarifleri denemeyi çok seviyorum ben de. Dün akşam üstü "ne pişirsem, ne pişirsem" telaşesi içinde yemek kitaplarını karıştırırken bunu yapayım ben diye düşünüp sonra da yapmayı unuttuğum bir tarifi (kendi eklemelerimle birlikte) denedim ve çok hoş oldu, paylaşmak istiyorum sizlerle de.
Karşınızda: "Anne Suşileri":))


İsmini çocuklar koydular, suşiye benzettiler ve de çok sevdiler;


Tarifi de şöyle;
Krep hazırlıyoruz, kreplerin üzerine bir kat krem peynir sürüyoruz sonra da üzerlerine bir kat somon füme, pastırma, ya da dana jambon koyup, orta kısımlarına gelecek şekilde de (renk vermesi açısından) salatalık yada kırmızı biber vs. koyup rulo yapıp iki parmak eninde parçalara kesiyoruz. 
Ortadaki ciciler ise dirice haşlanıp rondodan geçirilen ve içine çok az miktarda zeytinyağı ile sarımsak ve tuz eklenen brokoli püresinin kokteyl domateslerin içine doldurulmasından oluşuyor. 

Pazar sabahına da şöyle güzel bir kahvaltı salatası ve yanında da çukulata soslu pankekler iyi gider değil mi;:))



Pankek için 1 su bardağı un, 1 çay kaşığı kabartma tozu, 2 yemek kaşığı toz şeker, 1 yumurta, 1 su bardağı sütü çırpıp yağsız orta ateşteki tavada arkalı önlü pişiriyoruz. (üzerleri göz göz olduğunda çevirme aşamasına gelmiş demektir, aşağıdaki gibi:)


Denediğim, hoşuma giden pratik tarifleri de bundan böyle "süslü lezzetler" etiketi altında paylaşacağım, umarım tarifler sizlerin de hoşuna gider.
Mutlu pazarlar hepinize.

12 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, hepsi birbirinden güzel görünüyor. Anne suşileri ayrı güzel, afiyetler olsun:)

    YanıtlaSil
  2. OFFFFFF KARNIM TOK AMA İNAN AĞZIM SULANDI.....NEFİS GÖRÜNÜYOR HEPSİ.....ELLERİNE SAĞLIK. SEVGİYLE KAL . TÜRESİN

    YanıtlaSil
  3. ikisinin de tarifini aldım orjinal isimleri ile:))paylaşım için sağol süslü yemeklerde bana da uğramanı tavsiye ederim:))

    YanıtlaSil
  4. BAYILDIMMMMMMM ............EN KISA ZAMANDA YAPILACAK... BU ARADA PANCAKE BİZİM EVDEDE ÇOK SEVİLİR..

    YanıtlaSil
  5. Hepsi nefis gözüküyor eminim tatlarıda çok güzeldir,ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. It's a wonderful blog, congratulations!!
    Kisses.

    www.atelierartedecor.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. tabaklardakini alıp gitsen,doya doya bir yesem deeermişimmm.ellerine sağlık hepinize afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  8. Hepsi harika görünüyorlar eminim tatlarıda bir o kadar güzeldir afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  9. hakikaten suşiye benziyorlar :) çok güzel gözüküyorlar yemek saati de yaklaştı sanki karnım açıktıı görünce:)

    YanıtlaSil
  10. offf offf iştaha geldim olsada yesem :) hepsi acayip lezzetli görünüyor :)

    YanıtlaSil
  11. Bunları yapmayı becersem, cam bir kaba koyar ve saklarım.
    Kimseye de yedirmem! :)
    Yemeğe kıyamayacak insan (benim gibi yemek yapma konusunda üşengeç olan arkadaşlar için geçerli tabi dediklerim:))

    YanıtlaSil