9 Ağustos 2012 Perşembe

Pembe Düşler / Altın ve Titanyum Nakışı

Günaydın arkadaşlar;
Yapılan birtakım çalışmaların, üretilen objelerin isimlendirilmeleri çok hoşuma gidiyor. Ben de yine goldwork ve titanyum nakışından oluşan bu tabloya "Pembe Düşler" adını verdim;


Deseni kendim çizdim. Kağıt üzerinde kalp şeklinin içini pastel boya ile boyadım ve kumaşa baskı yaptırdım. 


Bu da "Pembe Düşler" ' in çerçevelenmiş hali;


Bu tablo da epey büyük boyutta olduğu için gene bir aksesuar hazırladım. Bu kez kağıt havlu rulosu ile yumurta kartonu kullandım;


Altın nakışı (goldwork) detaylarını burada, titanyum nakışı detaylarını ise burada anlatmıştım.
Kocaman sevgiler hepinize...


21 yorum:

  1. nefis olmuş hatta tam benim göz zevkime göre olmuş ..pembeyi diğer renklerden biraz daha fazla seviyorum :))ismide bu panoya cok yakışmış..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık güzelim bu da diğerleri gibi harika olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Harika görünüyor ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  4. Bakmaya doyamadım,ellerinize gözünüze sağlık....Sevgiyle..

    YanıtlaSil
  5. muhteşemötesi bir çalışma olmuş ellerin dert görmesin.bayılıyorum senin bu güzelliklerine sevgiler

    YanıtlaSil
  6. pembeyi çok kullanmayı sevmesem de bu çalışma cidden tam düş gibi olmuş.bravo ve ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Ben bu çalışmana tabir-i caizse aşık oldum^-^

    YanıtlaSil
  8. pespembe bir düş gerçekten ..

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel tablolar yayınlıyorsunuz ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Yine çok güzel ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Ooooh wunderschöne Arbeit!
    ♥Crissi♥

    YanıtlaSil
  12. ismi de kendine çok güzel, ellerine sağlık,
    misafirliğe beklerım bende, sevgilerle

    YanıtlaSil
  13. ellerinize sağlık:) pembe düşler harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  14. Çok çok güzel olmuş gerçekten de.Baktıkça insanı pembe düşlere daldıran bir tablo...

    YanıtlaSil
  15. Ellerinize saglik cok guzel olmus, bende el isi yapmaya yeni basladim, blog cok basarili tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  16. :) İnsan yetenekli olunca böyle şeyler çıkıyor ortaya:) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  17. çok güzel olmuşşş :):)








    bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)
    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve hemen bu siteye katil kismindan basladim izlemeye:))
    Cok renkli ve zevkli bir blog olmus.
    Sizide benimkine beklerim
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil