12 Ağustos 2012 Pazar

Amigurumi Palyaço: Ponpi:))

Annemle geçirdiğimiz bol icraatlı elişi muhabbetlerimizden birinde "biz neden hiç amigurumi yapmıyoruz ki?" dedim, "o ne ki" dedi annem,  "hani örgüden yapılıp içi doldurulan oyuncak hayvanlar, bebekler filan var ya onlardan işte" dedim.  E iyi madem istiyorsun göster bana örnek yapıvereyim ben sana" dedi. (sana:))) Ben de beğendiğim bazı fotoğrafların çıktısını verdim. Bir kaç gün sonra aradı " o dediğin şeyi ördüm gel al" dedi. Aşağıdaki şirin palyaçoyu örmüş, bana:))))) 


Aman çocuklar gibi bir sevindim, bir hoşuma gitti anlatamam. Funda, benim olsun bu diyor, vermiyorum, o kadar yani:)))
Ama kıyamadım, ismini koymasına izin verdim: O da "Ponpi" koydu adını:))


Bayağı da hacimli bişey yapmış, Beliz filan yanında küçücük kaldı:))
Kendisi de memnun halinden, evde başköşeye kurulmuş baksanıza:))


Öperim o güzel ellerinden, tatlı yanaklarından canım ANNEMMMMM..

33 yorum:

  1. annenizin ellerine sağlık çok şirin olmuş ponpi....bencede kimselere vermeyin sarılın annenizin kokusu sinmiştir ponpiye...sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel olmuş annenin ellerine sağlık isminide çok sevdim iyi günlerde kullanın.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş gerçkten bayıldım ellerine sağlık annenizin, ismide çok şeker =)

    YanıtlaSil
  4. maşallah annenin ellerine sağlık çok güzel olmuş ponpi :))

    YanıtlaSil
  5. aman allahım nası muhteşem yeteneğinizi kimden aldığınız belli bu arada :)
    inanın bende kimselere veremezdim nası yapılır bu ya die kitlenmiş durumdayım ekrana :)

    YanıtlaSil
  6. çok sevimli.. ören eller dert görmesin....

    YanıtlaSil
  7. muhteşem olmuş,bir amigurumi sevdalısı olarak tebrik ediyorum,ellerinden öpüyorum annenizin

    YanıtlaSil
  8. Nasıl güzel olmuş annenizin ellerine sağlık bayıldım :) Bende anneme göstereyim en iyisi :)

    YanıtlaSil
  9. Annenin ellerine sağlık şahane olmuş bayıldım..

    YanıtlaSil
  10. TEK KELİMEYLE BAYILDIM.BENDE KIZIMA YAPABİLMEYİ İSTERDİM

    YanıtlaSil
  11. ANNECİĞİNİN ELLERİNDEN ÖPERİM,BU KADAR MI GÜZEL ÖRÜLÜR,BU KADAR MI GÜZEL YAPILIR.BİTTİM BAYILDIM.

    YanıtlaSil
  12. BEnde anneciğinizin ellerinden öpüyorum. O pamuk elleri dert görmesin... Bu kadar detayı bu kadar zevkli bir şekilde uygulamış ya, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. valla aile boyu beceriklilik buna denir.yalnız teyzeye bakarmısın.örüveriyim o kadar basit yani.kızın da çook güzel isim koymuş çok orjinal..

    YanıtlaSil
  14. Süpeeeeeer :)

    Ne kadarda şirin olmuş, bayıldım. Annenin ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  15. AYYY ÇOCUKLUĞUM AKLIMA GELDİ.BENİMDE VARDI BİR TANE HATTA ADINI BİLE HATIRLIYORUM (ABDUŞ) HATTA SAKLIYORDUM GALİBA BULURSAM BURDA YAYINLARIM.ANNENİN ELLERİNE SAĞLIK ÇOK ÇOK GÜZEL OLMUŞ

    YanıtlaSil
  16. Harika olmuş annenizin ellerine sağlık çok tatlı oynamak istedim :)))

    YanıtlaSil
  17. anneciğinin ellerine sağlık bu benim de dosyamda bekleyenlerden:)) bayıldım harika olmuş.

    YanıtlaSil
  18. İnanılmaz güzel omuş bayıldım teyzemde ne sabır varmış kocaman örmüş mükemmel ötesi olmuş annenin ellerine sağlık sevgilerimi gönderiyorum becerikli teyzeme:))

    YanıtlaSil
  19. ay bu harika.. anneciğine ne desem bilmiyorum valla.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  20. eh marifet yönünden kime çektiğiniz belli işte.acaip şirin ve güzel olmuş.öpüyorum annenizin maharetli ellerini ve saygı sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  21. annenizin o güzel ellerinden öpüyorum bende..ellerine sağlık annenizin nekadar güzel olmuş..ismide çok yakışmış:))

    YanıtlaSil
  22. Annenizin el becerisine hayran kaldım doğrusu....

    YanıtlaSil
  23. Bayıldım,amigurimi ören arkadaşlar kızmasın şimdiye kadar gördüğüm en güzel amigurimi ,nefis olmuş annenin ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  24. hakikaten çok güzel olmuş.. anneciğinin elleri dert görmesin... maşallah...
    banada beklerim....

    YanıtlaSil
  25. Ellerine sağlık annenizin çok güzel olmuş gerçekten, hayran hayran baktım bende..

    YanıtlaSil
  26. Çok teşekkür ederiz arkadaşlarım değerli yorumlarınız için, sevgilerimizle:))

    YanıtlaSil
  27. Annenizin maharetli ellerine diyecek bir şey bulamıyorum, Eline yüreğine sağlık pek güzel olmuş, Sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. Merhaba,küçük kızım bayıldı Ponpi'ye.Annenizin ellerine sağlık,çok güzel olmuş.Sevgiler:)))
    sizdebuyrun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. harika olmuş gerçekten:) annenizin elleri dert görmesin..

    YanıtlaSil
  30. Teyze döktürmüş, ellerine sağlık, genetik kardeşim yetenek işi, işte belli, siz 3 kuşak marifet abidesi şeklinde karşımdasınız, ne diyeyim, hepinize koccamaaannn, maşallah diyorum

    YanıtlaSil
  31. ne şeker olmuş...
    mutlu bayramlar ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  32. Muhteşem bir yetenek ve güzellik
    sevgiler

    YanıtlaSil