3 Ağustos 2012 Cuma

Altın & Titanyum Nakışı Tablo ve Tablo Aksesuarı

Günaydın arkadaşlarım;
Bir kaç yazı önce burada henüz çerçevelenmeden kasnakta iken detaylıca paylaştığım titanyum ve altın nakışından oluşan çalışmamın çerçeveli halini de göstereyim sizlere;


Yapılan çalışmalarda çerçeve çok büyük önem taşıyor bence, yapılan çalışmayı olduğundan daha gösterişli, güzel, yada daha basit bir hale getirebiliyor. Bu bakımdan, çerçevelenmiş görüntüsü daha bir hoşuma gitti benim. (Çerçeveci arkadaşın tekrar eline sağlık:)
Bir de ilaveten "Tablo Aksesuarı" hazırladım; 


Bu aksesuarı hazırlarken aşağıdaki materyalleri kullandım;

Kordonları saç örgüsü ördüm, danette kaplarını tabanından daire şeklinde keserek sakallı iple ve onun üzerine de altın rengi kurdele ile sardım. Püskül olarak hazır aldığım altın sim püsküllere, büzdürdüğüm altın rengi kurdeleleri ekledim. Bordo halka için ise kağıt havlu rulosundan uygun miktarda keserek üzerine kendinden ipli bordo kurdeleyi büzdürerek sardım. 
Ebat olarak büyük tablolarda, aynalarda bu tür aksesuarlar çok hoş duruyor;  


Tablonun uzaktan görüntüsü de bu şekilde;



Titanyum çiçekleri nasıl yaptığımı burada anlatmaya çalışmıştım. Bir sonraki yazım ise altın nakışı detayları konusunda (bildiğim kadarıyla:) olacak.
Kocaman sevgilerimle. 



25 yorum:

  1. tablo zaten muhteşem olmuştu çerçeveye de girince ayrı bir güzellik sergilenmiş.eline sağlık harikalar çıkarmaya devam şekerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim asosh cuğum, sıcaklarda biraz zor oluyor ama yılmak yok, devam:))

      Sil
  2. çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler öznurcuğum, sevgiler.

      Sil
  3. çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Sevil hanım, sevgiler.

      Sil
  4. Offff bu muhtesem olmus, hem de her hali ile, gerek isleme, gerek cerceve tamamen kisisel ayrinti ve hayal gücüyle can bulmus bir muhtesemlik. Cokkkkkkkk begendim cokkkkkkkkkkkk. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, harikasın:))

      Sil
  5. Çok güzel olmuş,bayıldım. Çerçeve seçiminde mükemmel,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuraycım çok teşekkürler, çerçeve nasıl değiştiriyor değil mi?

      Sil
  6. Saraylara lâyık:)) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nedret hanım, sevgiler.

      Sil
  7. çok güzel olmuş ellerine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım, sevgiler..

      Sil
  8. Maşallah sana.
    Yetenek, yaratıcılık ve zevkin birleşimi sende.
    Öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşın cığım çok teşekkür ederim, sevgilerimle:)

      Sil
  9. Harika ötesi bir tablo olmuş.(bu güzelliği anlatmaya başka kelime bulamadım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş çok teşekkür ederim canım, sevgilerimle:)

      Sil
  10. Çalışmalarınız çok güzel. Elinize sağlık...
    Bu sayfadasınız bilginize...http://roselyrecicla.blogspot.com/
    <:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım:) bahsettiğin bloğa da baktım benim pet şişeden bebek pusetini (etiketimi birgüzel silip kendi etiketlerini koyarak) yayınlamışlar. Allah layıklarını verir.

      Sil
    2. Resmi ters basmışlar ama ben sizin linkinizi yazdım bakalım yayınlayacak mı?

      Sil
  11. Çok güzel ve alkışı hak eden bir çalışma olmuş. Ellerine sağlık arkadaşım. Çok zevk aldım izlerken. Ne diyeceğimi bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  12. Elelrine sağlık çok güzel olmuş bu panon da... Renklerine de bayıldım...

    YanıtlaSil