25 Temmuz 2012 Çarşamba

Oyuncak Bebek Giysi ve Aksesuarları

Merhaba;
Benim adım Beliz. Hani bu bloğun sahibesinin minik tatlı bir kızı var ya, Funda, işte onun oyuncak bebeğiyim ben.


Fundayla annesi bu aralar çok meşguller. Funda dikiş öğrenmeye merak sardı, keçelerden bişeyler dikmeye çalışıyor,(laf aramızda sık sık da iğneyi eline batırıyor:)), yarım kalan elişlerini de tatilde tamamlamak istediği için ara ara da onları yapıyor. Annesi de aynı anda beş tane işi bir arada yapmaya çalışıyor  ( bu sıcakta niye bunlarla uğraşıyorlar bir türlü anlamıyorum:)) Onlar elişlerine dalmışken bloğu ben ele geçirdim bu günlük:)) hem sizlerle sohbet edicem, hem de cici  giysilerimi, eşyalarımı göstericem.  
Annesi Fundayı çok seviyor, Funda da beni çok seviyor, o yüzden annesi bana sürekli bişeyler örüp dikiyor, çok şanslıyım dimi?:)) Fundayla annesi elişleri ile uğraşmayı pek seviyorlar, ama bana çok zor gibi görünüyor.   Allahtan oyuncak bebeğim de bana elişi yaptırmıyorlar, yoksa naapardım ben:))
Neyse, lafı çok uzatmayayım hemen konuya geçeyim ben, her an yakalanabilirim:))
Önce, Fundanın küçülen elbise, tişört, body, tulum vs.lerinden, kesilen pijama kol ve paçalarından dikilenleri göstereyim;












Bakın bir kaç tanesini giydim, nasıl yakışmış mı?






Bunlar da evdeki artan kumaşlardan dikilen giysilerim;








 Bir de üstümde görün;




Bunlar da örülen bolerolarım. Bunları kışın giyiyorum:)


Sıra geldi diğer eşyalarıma.
Önce uyku tulumumu göstereyim. Yandakiler de malzeme çantalarım. Dışarı giderken eşyalarımı bunun içine koyuyor Funda.




Bunlar da pike takımım;




Bu da battaniyem. Yumuşacık, en çok bunu seviyorum ben. 




Bu da elbise hurcum;




Sizlerle olmak çok güzeldi ama mankenlik, tanıtım filan derken biraz yoruldum sanırım, uyku vaktim de gelmiş, Funda beni arıyor,  hemen gideyim ben, biraz dinlensem iyi olacak:) 
Yine görüşürüz ara sıra, şimdilik hoşçakalın,
KOCAMAN SEVGİLERRRR.... 



29 yorum:

  1. Oh sooooo süße Puppenkleidung!
    ♥Crissi♥

    YanıtlaSil
  2. Kızım Beliz, iyi yere dükkan açmışsın, anneanne marifetli, hem giydirir, hem doyurur, Funda daha marifetli, daha şimdiden annesi ile yarışır, sen oyuncak bebek numarası yaparak orada kalmaya devam et, hiç büyüme, hiç konuşma, verdişklerini giy, pişirdiklerini ye, sıkılırsan kardeş iste, ben atlar gelirim :)

    tüm alieye öpücüklerr

    YanıtlaSil
  3. neler yapmışsın böyle:) en çok kalpli pijama ve yine kenarında kalp olan pembeli grili elbise çok hoşuma gitti:) ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. hepside bir birinden güzel:))
    ellerine sağlık
    bende küçükken bebeğime elbise dikerdim birde yelek işlemiştim:))

    YanıtlaSil
  5. Belizciğim sen öyle güzel bir ailede oyuncak bebeksin ki çok şanslısın:) Baksana senin cicilerin de senin gibi cici ve çok güzel.

    YanıtlaSil
  6. hay allahım allahımmm,bende örgüden bir tane öreyim böyle bir kocaman bebek,kız hevesimi alayım bari...Bende seninkilerden kopya çeker diker örer giydiririm olmazsa kızımın sakladığım eşyalarını çıkarır giydiririm hem onu da anmış olurum...
    eline sağlık,yazılarına sağlık

    YanıtlaSil
  7. bu negüzel bir yazı böyle çok güldüm:))belizcim çok şanslısın valla benimde fundanın bebeği olasım geldi..:))

    YanıtlaSil
  8. Size söyleyecek söz bulamıyorum Ne kadar güzel bunlar
    Oyuncak bebeğe yapıldığını okumasam kızınıza diktiniz sanacağım
    Marifetli ellerin eline sağlık

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşım hayranlığımı ifade edecek söz bulamadım süperler ellerine sağlık.Yazıda harika olmuş.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. Çocukluğuma gittim resimlere bakarken.Annem hiç üşenmez sizin gibi bebeğime bir sürü kıyafet dikerdi.Ne mutlu olurdum, bugün aynı canlılıkla hatırlıyorum.Sizde kızınızı çok mutlu ediyorsunuz Füsun hanım, ileride bunları özlemle anacak ve annesini ne kadar sevdiğini...

    YanıtlaSil
  11. FUSÜNUM YİNE SÜPER GÜZELLİKLER YAPMIŞSIN BAYILDIMMMMMMMMM.BEBK ELBİSELERİNDE Kİ DETAYLAR TAKIMLAR,BATTANİYESİ MUHTEŞEMSİN ELLERİNE SAĞLIK GÜZEL YÜREKLİ ARKADAŞIM

    YanıtlaSil
  12. CAnımsın yaaa çok şeker olmuş bunlar şanslı bu bebek :)))
    kızın da bayılmıştır artık sağlıkla keyifle oynasın

    YanıtlaSil
  13. Merhaba :) Blogunuz çok güzel. Renk seçimleriniz harika. Benimde bir el işi blogum var. Artık bende sizin takipçinizim. Ellerinize sağlık. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  14. Harikulade olmuşlar, çok beğendim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. beliz ne iyi ettinde uğradın buralara. funda'nın annesi uzun zamandır uğramıyor buralara.
    beliz senin kıyaferine ve diğer eşyalarına, en güzeli de funda'yla olan ilişkin hoşuma gitti, çok düşkünsünüz birbirinize:)
    her zaman bekleriz:)))
    sevgiler elişidefteri harika bir yayındı:))

    YanıtlaSil
  16. Bunlar ne güzel şeylar hepsi birbirinden güzel olmuş eline sağlık..

    YanıtlaSil
  17. biz anneannenin ne kadar marifetli olduğunu gayet iyi biliyoruz peki sen ne kadar şanslı bir bebek olduğunu biliyor musun? Funda büyüp evlenip çocuk doğurduğu zaman bu anneanne neler yapar neler o takıldı şimdi aklıma:)

    YanıtlaSil
  18. çok tatlılar ya....bazı oyuncak bebeklerde çok şanslı oluyorlarmış:))

    YanıtlaSil
  19. pembe tığ işi battaniyeye bayıldım yapılışını yada resmini istiyorm ben resimdende anlarım.. dikişlerin harika keşke bende o kadar ilerletebilsem ama çok az bilgim var inşallh kursa gidebilirsem ilerleticem..sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  20. inanamıyorum!postun harika olmuş öncelikle bunu söylemeliyim.yaratıcılığın sadece parmaklarında değil kaleminde de demek ki:)cidden tebrik ediyorum yaratıcılığı,emeğini,maharetini.bravo!

    YanıtlaSil
  21. Elbise hurcü ,örgü battaniye,nevresim takımı,gezmelik çanta.coppola güzel,tebrikler.

    YanıtlaSil
  22. Güle güle kullan eşyalarını Beliz bebek,hepsi çok güzel ;)

    YanıtlaSil
  23. bu postla beraber size hayran olduğumu yeniden belirtmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  24. Çok teşekkür ederiz nazik ve güzel, değerli yorumlarınız için, sağolun, kocaman sevgiler hepinize:)))

    YanıtlaSil
  25. Harikasın.... Muhteşemsin... Bayıldım ama yaaa, nasıl şeker, nasıl şirin kıyafetcikler bunlaaar, valla çok beceriklisin sen, öptüm o ellerini :)

    YanıtlaSil
  26. Çok güzel bir blogunuz var tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  27. Merhaba ben Pinar, 38 yasindayim ve internetle tanisali sadece birkac ay oldu, yani bu benim hayatimda yazdigim ilk yorum. Hic evlenmedim, dolayisiyla hayatta hep hayal ettigim annelik vasfina eremedim. Sizin blogunuzla tesadufen karsi karsiya geldim, yazdiklariniz beni 75li yillardan alip bugune getirdi. Benim annem benimle hic oynamadi ve de bebeklerime hic giysiler dikmedi. Benimle sadece rahmetli babaannem ve dadim oynarlardi, o zamanlar yaptiklari fedakarliklari farkinda degildim, farkettigim zaman da onlar yoktular. Gunun bu saatinde yazdiklarinizi ve yapilan yorumlari gozleri dolu dolu okudum. Belki yasca benden gencsiniz ama sizi hayalimdeki anne profili olarak canlandirdim. Kiziniz gercekten cok sansli. Umarim tum sevdiklerinizle birlikte saglikli ve cok mutlu bir yasantiniz olur. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Pınar, yorumun beni çok duygulandırdı. Ben de senin için aynı güzel dilekleri paylaşıyorum, mutluluklar dilerim sana.

      Sil
  28. Nasıl da uğraşmışsınız...
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil