30 Temmuz 2012 Pazartesi

Anne / Kız Elbiseleri

Günaydın sevgili blogdaşlarım, izleyicilerim;
Ben yokken Beliz'imiz ev sahipliği yapmış burada sizlere:)) Güzel yorumlarınız bizi çok mutlu etti, kucak dolusu teşekkürlerimizi gönderiyoruz hepinize:))
Hafta sonu ailece alış veriş merkezinde dolaşırken (malum şu sıralar en serin yerler oraları:))), anne/kız kolleksiyonları da bulunan bir hazır giyim markasının bu tarzda çok hoş bir anne-kız kombinine rastladık vitrininde. Bir baktım kızımla ikimiz kombine kilitlenmiş durumdayız, hadi girip alalım şunları dedik. Ama maalesef markanın kız çocuk bedeni 7-8 yaşa kadar, daha büyüğü yok.  Yaşımız tuttu ama bedenimiz ne yazık ki tutmadı:)))  Küçük bir parça hayal kırıklığı ile eve dönmüşken kendi kombinimizi kendimiz yaparız diyerek bu elbiseleri hazırladım. Beyaz tişörtlerimizin altına koton kumaşı büzgü yaparak robadan dikip aplikelerle süsledim oldu bitti. Tabiiki gördüklerimizin yerini tutmaz ama bizim hoşumuza gitti. Bakalım beğenecek misiniz:)






Kocaman sevgilerimle...

20 yorum:

  1. Çok güzel görünüyorlar.Güzel günlerde giyin:-)

    YanıtlaSil
  2. Kumaşın desenine bayıldım çok güzeller iyi günlerde kullanın.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. çok şeker olmuşlar... neşeyle giyilsinler.

    YanıtlaSil
  4. gördükleriniz bundan daha güzel değildir eminim. çok güzel olmuş. iyi günlerde kullansın küçük hanım:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşlar bence:)) sanırım journey den bahsediyosun sürekli oradana alışveriş yapıyorum ve o anne kız modelleri çok tatlılar ya ama benim kızımda kocaman oldu bizim için biraz geç kaldı journey...

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık çok ciciş olmuşlar

    YanıtlaSil
  7. Cok Güzel olmuş elinize sağlık,ben de deneyeceğim, umarım olur :)

    YanıtlaSil
  8. harikaa.. bayıldım... ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba:)harika olmuş.Kızımla bende yapabilirmiyiz.Beklerim,sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  10. Bence çok şeker,cıvıl cıvıl olmuş.Özendim size.Bende mi yapsam...

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş eline sağlık iyi günlerde giyin

    YanıtlaSil
  12. çok cici görünüyolar güle güle giyinin analı kızlı :) insanın canı çekiyo ama kızım yokki :(

    YanıtlaSil
  13. şahane olmuşlar güzel günlerde giyersiniz inşallah

    YanıtlaSil
  14. beğenmek ne kelime bayıldım ..çok güzel olmuşlar..ellerinize sağlık..iyi günlerde giyin:))

    YanıtlaSil
  15. :)) ama bunlar çok şirinnnn... :)

    YanıtlaSil
  16. Çok teşekkür ederim arkadaşlarım güzel yorumlarınız için, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  17. Beğendik tabi, ellerinize sağlık... Sizinkiler haute couture, kimselerde yok :)

    YanıtlaSil
  18. Çok şirin ama yaaa :) Annemle kendime dikesim geldiiii :))))))

    YanıtlaSil
  19. çok şık olmuşlar şekerim, güzel günlerde kullanın...

    Bu arada sutaşının büyüklerini ben bulamadım, sen nereden aldın acaba? Tam da aradığım gibi hem de istediğim renk...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil