21 Temmuz 2012 Cumartesi

Altın Vazoda Titanyum Çiçekler

Merhabalar,
Öncelikle Mübarek Ramazan Ayının cümlemize hayırlı olmasını, rahat, huzur, bolluk, bereket içinde güzel bir ibadet ayı geçirilmesini temenni ederek başlamak istiyorum bu günkü yayınımıza. 
Bir önceki yazımda bahsettiğim uzun süreli işlerimden birisi nihayet bitti ve henüz çerçevelenmeden sıcağı sıcağına kasnağıyla paylaşıyorum;



Altın nakışı (goldwork) vazo içerisinde titanyum çiçekler şeklinde bir dizayn hazırladım. Tüm desenleri ve dizaynı bana ait.   


Çerçeveli halini paylaştığımda nasıl yapıldığını detaylıca anlatmayı planlıyorum. Vazo ve kelebekleri ayrı bir kasnakta farklı kumaşlar üzerine çalışıp ana desene aplike yaparken kabarık durmaları açısından içlerine elyaf doldurdum;










Güzel bir hafta sonu geçirmenizi dilerim.
Kocaman sevgilerimle.

18 yorum:

  1. Wunderschöne Arbeit!
    ♥Crissi♥

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş çok emek verilmiş ellerinize sağlık üç boyutlu gibi duruyor.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Farklı ve çok güzel olmuş emeklerine sağlık.Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. çok harika olmuş farklı bir çalışma ellerinize sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. mükemmel bir emek ellerine sağlık canım harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  6. muhteşem görünüyor, hele bir de çerçevelenince...ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel görünüyor, teferruatlı bir o kadarda uğraştırmışa benziyor. Ama sonuç harika.

    Ellerine, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Harika görünüyor.Vazo ve kelebeklerin yapılışını çok merak ettim.

    YanıtlaSil
  9. işte bir güzellik daha.muhteşem olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  10. muhteşem olmuş. ne emek var. emeğinize sağlık....

    YanıtlaSil
  11. Canım kargoyu aldım teşekkürederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan canım, sevgiler:))

      Sil
  12. Çok teşekkür ederim arkadaşlarım değerli yorumlarınız için, kocaman sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  13. el işi defterimmmm o elleri öperimmm öperimmmm:))

    YanıtlaSil
  14. harika bir el emeği olmuş, ellerinize sağlık.. tesadüfen rastladım blogunuza ve hemen takibe aldım.. sevgiler

    YanıtlaSil