13 Haziran 2012 Çarşamba

Altın Nakışı ve Titanyum Nakışı Tablo

Kumaş baskı üzerine titanyum nakışı, altın nakışı ve kaneviçe kullanarak bir tablo hazırlamaya çalıştım. Uzunca bir süredir denemek istediğim titanyum ve altın nakışını nihayet uygulamış oldum böylelikle, oh be rahatladım:)))
Nasıl yapıldığının detaylarını -bildiğim, dergilerden, kitaplardan gördüğüm kadarıyla- bir sonraki postta -naçizane- anlatmaya çalışacağım. 
Şimdi bol bol fotoğraf:))


Kullandığım resim budur;


Kumaş baskı üzerine çalışmaları seviyorum ben. Uygulaması kolay oluyor çünkü, resim size söylüyor nereleri hangi malzemeler, tekniklerle nasıl süsleyeceğinizi. 




Bu da çerçevelenmiş halimiz;





Kocaman sevgilerimle...

23 yorum:

  1. Uyguladığınız elişi teknikleri bilmiyorum ama herşeyiyle harika olmuş. İçindeki işlemeler, seçtiğiniz renkler, resim, çerçeve,kenar fonları dahil çok güzel. Yeşil renk evinize de yakışır..........selamlar

    YanıtlaSil
  2. süper olmuş. çok beğendim. çiçekler boncuklar hepsi harika duryor. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Muhteşem olmuş, tüm teknikleri kullanmışsınız, resim hayata dönmüş ellerinizle. Tebrikler

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem bayıldım .elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. çok şııkk olmuş,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Tek kelime ile harika, bol emekli bir iş. Ellerinize sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık guffte.blogspot.com'a da beklerim bu arada bu tablolarına bayılıyorum gerçekten.

    YanıtlaSil
  8. teknikleri bile çok kıymetl bu işin "titanyum", "altın", birde el emeği girince işin içine paha biçilmez bir güzellik çıkmış ortaya. çerçevede çok şık... eline sağlık elişidefteri:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Muhteşem olmuş, mükemmel olmuş. Görünce içim titredi, bayıldım. Ellerine sağlık maşaallah bu ne marifet;-)

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık çooook güzel olmuş. sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Muhteşem olmuş ellerinize sağlık.Altın nakışı ve titanyum nakışı hiç bilmediğim teknikler detaylı anlatımınızı merakla bekliyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. enfes olmuş ellerine emeklerine yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Ooooo harikasın Füsun.

    Bu ne şahane bişey olmuş böyle. Çerçevede çok yakışmış gerçekten. :)

    Ellerine, emeğine, yüreğine sağlık. Kırkbin kere maaşallah. :)

    Detaylı anlatımını merakle bekliyorum.

    YanıtlaSil
  14. Romantik ve çok tatlı bir çalışma tebrik ederim :

    YanıtlaSil
  15. muhteşemsiniz. çok güzel olmuş. kağıt baskıyı canlandırmışsınız adeta. yapılışı hakkında açıklama yaparsanız memnun olurum. çok hoşuma gitti.......

    YanıtlaSil
  16. Öyle zarif ve güzel ki... Muhteşem olmuş canım. Maşallah sana.
    Çok keyif alıyorum senin çalışmalarından. Çünkü hem farklı dallarda harika işler yapıyorsun hem de zevklisin.
    Emeğine sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. Oooof naaaptın yaaa, harika birşey olmuş bu, bayıldımmmmm :)
    Titanyummuş, ben iğne oyası zannettim ilk bakışta, böyle renk renk te mi varmış...
    Resmi ne güzel uygulamışsın nakışa, kutluyorum seni, gerçekten nefis bir tasarım :)

    YanıtlaSil
  18. Tek kelimeyle şahane olmuş eline sağlık..

    YanıtlaSil
  19. İnsanın baktıkça bakası gelir ya işte öyle bir eser olmuş,harikasın ellerine emeklerine sağlık.Biz okuldayken kurt ve tırtıl derdik o altın rengi nesnelere,söz bohçası işletmişti müdire hanım.Gerçekten çok hoş olmuş...

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel, muhteşeşem elleriniz dert görmesin harika bir çalışma olmuş maşallah....

    YanıtlaSil
  21. Hello Elisi, welcome to Casa de Retalhos.

    This is so beautiful, and I like your photos, too.

    YanıtlaSil
  22. Pek güzel olmuş canım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  23. Çok teşekkür ederim arkadaşlarım değerli yorumlarınız için, sevgilerimle.

    YanıtlaSil