25 Haziran 2012 Pazartesi

Mobilya Boyama ve Yenileme


Günaydın;
Artık papucu dama atılan salon takımımızın  vitrinini bir güzel boyadım ve yeniledim. Böylelikle vitrinimiz imaj değiştirerek oturma odasına transfer oldu:)
Yeni majımız bu;


Önceki görüntümüz de bu;



Boyamasını daha önce burada anlattığım şekilde yaptım;


Pencerelerini dantel kumaşla ve kumaş fiyonkla süsledim. Kumaşların alt ve üstüne ve pencere içlerine cırt cırt ekleyerek   sökülüp yıkanabilecek şekilde hazırladım. 


Çekmecedeki desenleri artebella ipek transfer şablonuyla (artebella sitesinde anlatıldığı şekilde) yaptım;


Önceki halinden bayağı farklı bir görüntüsü oldu;
Değişiklik iyi geldi, bana da ona da:))


Çok mutlu, bol güneşli (ama biraz da serin:), güzel bir haftanız olsun.
Kocaman sevgiler..

36 yorum:

  1. çok güzel olmuşş
    şık duruyor.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Elleirne sağlık güzelim vallahi büyük objeleri boyamana bayılıyorum :D Güzel günlerde kullan...

    Sevgiler, iyi haftalar...

    YanıtlaSil
  3. Tek kelime ile harikasınız,biz böyle minnak işlerle uğraşa duralım hala :) Süper ötesi olmuş.Ellerinize sağlık,böyle büyük parçlar büyük cesaret işi,tebrik ediyorum , sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Yine çok güzel bir iş çıkarmışsınız tebrik ederim harika olmuş iyi günlerde kullanın.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. yeni haline bayıldım çok güzel olmuş..kocaman vitrini boyamak vallahi oldukça emek ister elinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  6. Nasıl güzel bir şey olmuş o vitrin öyle.. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. elişim senin harika fikirlerine,ince zevkine ve tüm yaptıklarına hep bayıldım hep hayran kaldım.canım emekli olunca bu işlerle ilgili bir dükkan açsana ne güzel olur eskiyi getir yeni olarak götür.yapan ellerine sağlık.kocaman sevgiler gönderdimmm

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş ellerine sağlık :)) böyle baktıkça evdeki mobilyalar bana batıyo ama senin kadar cesur değilim

    YanıtlaSil
  9. Cok guzel olmus,ellerinize saglik.Vitrinin icindeki tullere de bayildim.Gule gule kullanin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmus,ellerinize saglık,ben de eski vitrinimi havlu dolabı yapacağım..

    YanıtlaSil
  11. harika olmuş! ellerinize sağlık.. dantelleri, rengi her şeyi çok hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
  12. çok hoş bir hava gelmiş vitrine....

    YanıtlaSil
  13. rengini de yeni imajını da daha çok sevdim, süper olmuş.

    YanıtlaSil
  14. ne güzel yapmışsınız çok beğendim.

    YanıtlaSil
  15. Çok beğendim,ellerine emeklerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  16. iyi ki yenilemişsiniz.harika olmuş.

    YanıtlaSil
  17. fevkalade olmuş ben de atmaya kıyamam çok üzülürüm eşyalarımdan ayrılmak zorunda kalırsam...yeniden hayat bulmuş ellerrinizde... çok tebrik ediyorum zevkle takip ediyorum sizi sevgiler

    YanıtlaSil
  18. yeni imajı kesinlikle çok şık ve havalı:)) ellerine sağlık harika olmuş.
    sen komple evi boyadın neredeyse ben bir dolabı boyayamadım hala:)) tembel miyim neyim?? :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  19. ellerine sağlık canım şahane olmuş

    YanıtlaSil
  20. Yeni imajınıza bayıldım,hemen böyle bir vitrin bulmalıyım,çok güzel olmuş,ellerinize sağlık..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. Böyle bir geri dönüşüm, böyle zevkli bir yenileme inanılır gibi değil. Tek kelime ile SÜPERSİN. Maşallah sana.
    Kocaman sevgiler:)

    YanıtlaSil
  22. çok cici olmuş
    detaylara bayıldım:)

    YanıtlaSil
  23. Ênfes olmuş, enfes...:))

    YanıtlaSil
  24. Cok cok güzel olmus! Ellerinize,emeginize saglik ;)

    YanıtlaSil
  25. Dantel,yeşil, püskül,güzel kulplar hepsi ne kadar güzel bir uyum içinde.Tek kelimeyle bayıldım.Kurdelanın güzelliği de ayrı bir konu :)

    YanıtlaSil
  26. senin bu dolap yenileme işlerine hep bayılıyorum:) harikulade yapıyorsun, gene enfes olmuş, ellerine sağlık..başka kaldımı acaba merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  27. HOLA MAIGA, SOY MERCEDES DEL OLOR DE CADIZ, Y VENGO A AVISARTE , QUE EN MI BLOG, ESTAMOS DE SORTEO. Y COMO TU ERES SEGUIDORA DE EL, TE AVISO POR SI QUIERES PARTICIPAR. SOLO TIENES QUE DEJAR UNA DIRECCION DE CORREO, PARA EN EL CASO DE QUE FUERAS LA ELEGIDA, PONERME EN CONTACTO CONTIGO. MUCHOS BESOS.

    YanıtlaSil
  28. Harika bir dönüşüm olmuş ellerinize sağlık bayıldım....

    YanıtlaSil
  29. İnanılmaz. Buna enerji dayanır mı? Harikkasınız. Ellerinize sağlık .)

    YanıtlaSil
  30. Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için, HARİKASINIZ!
    KOCAMAN SEVGİLER HEPİNİZE:))

    YanıtlaSil
  31. Füsun'cum ellerine sağlık. Şahane bir değişim olmuş, çok beğendim. Yazını okurken, bir senin değişen vitrinine, bir kendi vitrinime baktım. Ama kısık gözlerle:)
    Sevgiler, hayranım yaptıklarına:)

    YanıtlaSil
  32. Bayıldım, çok sevdim. Sıcacık. Anneanne kokusu var.

    YanıtlaSil
  33. Periciğim, Nihal hanım çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için, sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  34. Periciğim, Nihal hanım çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için, sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  35. woowww ellerinize sağlık harika görünüyor yeni görüntüsüne bayıldım çok vintage olmuş

    YanıtlaSil