19 Haziran 2012 Salı

Kavanoz Boyama / Değerlendirme

Geri dönüşümle uğraşmadan rahat edemeyenlerdenim ben de:))
Sürekli olarak şunun şurasından bunu yapayım, bundan şunu yapayım. Şu kavanozdan ne güzel şu olur, şu çömlekten ne güzel bu yapılır..vs..vs. sürüp gidiyor:))
İki kavanozum var bu gün size göstermek istediğim;
Bu tombik şey kesme şeker kavanozum oldu;


Kullandığım resmi sevgili Güler'den aldım burada. (takintimbu.blogspot.com) Harika resimler paylaşıyor.




Bu kavanozu ise, banyoda kullanılmak üzere geniş hacimli, içine diş macunu, fırçaları rahatça koyabileceğim bir ürün bulamayışımdan, bu amaçla kullanmak üzere boyadım;






Aksesuarlara da uydu, çok hoşuma gitti:))))




(Kurabiye sabunları ben yapmadım bu arada:)), Freshline/Armada (Ankara)' dan.)
Yapılan objelerin güzel/etkileyici/dikkat çekici olup olmamasında  boyama teknikleri vs. kadar - hatta bazen daha da fazla-  kullanılan resmin de önemi çok çok büyük bence.   Bazen üzerindeki resmi çok beğendiğimiz için bayılıyoruz yapılan birtakım çalışmalara.  Bu açıdan bizlerle çok güzel dekupaj resmi paylaşan arkadaşlara bir kez daha teşekkür etmek istiyorum, çok önemli ve faydalı bir çalışma yapıyorlar. 
Kavanozda kullandığım resmi paylaşmak istiyorum sizlerle. (Resim arşivimde yer alan bir resim, nereden aldığımı hatırlayamıyorum maalesef);  




 Kocaman sevgiler ve paylaşımlar dileğiyle...



24 yorum:

  1. canım geri dönüşüm çalışmaların çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık güzelim çok uyumlu ve şık bir geri dönüşüm olmuş.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuşlar yine, ellerinize sağlık.
    O kurabiyeler ne güzelmiş:) Gerçi ben misafir çocuklarla yemeye kalkar diye korkar banyoya koyamazdım herhalde:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık:)) aslında bir ara kısaca yapım aşamalrınıda paylaşırsan çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. HOLA !!!! PRECIOSOS ESTOS TARROS DECORADOS !!!! TIENEN UNA DECORACION DISTINTA . TIENES MUCHA CREATIVIDAD. MUCHOS BESOS.

    YanıtlaSil
  6. Ben de sizin gibi evdeki kavanoz vs. geri donusum hastasi biriyim :) Kavanozlariniz cok guzel olmus,ellerinize saglik.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. pcde sorum var yada sanırım onunda gözleri kamaştı:)) sadece ilk ve son resmi görebiliyorum vede çok güzeller :)
    kurabiye sabunlara bayıldım ayrıca:)

    YanıtlaSil
  8. harika, nefis olmuş hepsi, emeklerine sağlık, bayıldım.

    YanıtlaSil
  9. Hepside harika eserler,sabunlarda çok güzeller bir an gerçek sandım:)) emeklerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  10. ellerine emeğine sağlık çok güzeller nuray ablaya katılıyorum bende gerçek sandım valla:))ne yalan söylim..

    YanıtlaSil
  11. bayılıyorum böyle çalışmalara,harika olmuşlar cicim ellerine sağlık bayıldım:)

    YanıtlaSil
  12. bıcır bıcır çok güzeller ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Nasıl da güzel olmuşlar. Ellerine sağlık canım.
    Yapamadığın şey var mı?, meraktayım:)))) MAŞALLAH.
    Kocaman sevgiler benden sana:)

    YanıtlaSil
  14. Kavanoz boyamaya bayılıyorum ben de,hatta değişik kavanozlar görünce almadan duramıyorum :) Hastalık işte...Çok güzel çalışmışsın yine ellerine sağlık !
    .Canım doğum günümü kutlayan içten mesajın ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. İyi ki varsın! Sevgiler!

    YanıtlaSil
  15. GÜZEL YÜREĞİ İLE HERŞEYİ PAYLAŞAN HAMARATIM BENİM ELLERİNE SAĞLIK YİNE GÜZELLİKLER YAPMIŞSIN İYİ GÜNLER DE KULLAN

    YanıtlaSil
  16. çok tatlılar iyi günlerde kullan canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. Çok şirinler, çok şekerler, kabartmaların, desen seçimlerin, hepsini ayrı sevdim, ne güzel şey değerlendirmek :)

    YanıtlaSil
  18. kavanozlardan harikalar yaratmışsınız..çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık..
    yeni keşfettim bloğunuzu..çok beğendim..bundan sonra takipçinizim:))
    bende sizi bloğuma beklerim..
    http://sevilindenizi.blogspot.com/
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  19. Bende geri dönüşümlerde vazgeçemeyenlerdenim.Kavanozların dönüşümünü de çok beğendim.Kullandığınız resimler çok zevkli, kabartmalarınız ise çok muntazam Füsun hanım.Bir de ben cesaret edebilsem..

    YanıtlaSil
  20. Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için, kocaman sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  21. yeni takipçiniz oldum ve çok hoşuma giden ve işime yarayacak bir blog olduğunu anladım. paylaşımlarınız için teşekkürler. ben de ahşap boyamaya merak saranlardanım. hatta şu sıra kursa başlamak istiyorum, istanbul' da önerebileceğiniz bir yer var mı? iyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  22. Bayıldım şirin şeyleri çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  23. Minik atölyem, fundacraft, çok teşekkür ederim.
    minik atölyem, ben Ankara'dayım:)) İstanbulda meralsanatevi, ladycraft gibi bir kaç yer biliyorum, bunlar aynı zamanda blog isimleri, umarım yararlı olmuşudur:)

    YanıtlaSil
  24. çok teşekkür ediyorum, hemen araştırıp inceleyeceğim. kolay gelsin :)

    YanıtlaSil