27 Haziran 2012 Çarşamba

Damacana Kılıfı

Günlerden bir gün, şirin bir damacana olan Damacanoş, sahibesi tarafından yapılmış olan ahşap kutunun içinde ikamet etmekten çok bunalmış. Sahibine; " Çok sıkıldım ben bunun içinde öyle hareketsiz filan, bana şöyle güzel rahat bir elbise dik de giyeyim bu sıcaklarda efil efil" demiş. Sahibesi de" tabiki tatlım, sen iste yeter ki, ben sana çeşit çeşit elbiseler dikerim" demiş ve hemen bir tane dikivermiş. Damacanoş öyle sevinmiş ki elbiseyi görünce, ahşap kutusunu attığı gibi hemen giyivermiş. Sahibesi, "dur aman giyme , ötekini de bitireyim de ikisini de giyip defilemizi öyle yapalım"dediyse de dinlememiş onu, mutlu mutlu pozlar vermiş:)




Elbisesi üzerinde prova edilirken de hiç kımıldamamış, uslu uslu durmuş.Sahibesi de kalıplar çıkarıp güzel güzel provalar yapmış.





Damacanoş ermiş muradına, darısı her isteyen damacananın başına:))

43 yorum:

  1. Harika...fikir süper,çok da şık olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. nasıl da güzel bir şey bu:)))

    YanıtlaSil
  3. Ay bu çook tatlı olmuuuş. Sürahi olarak kullandığım minik damacanama yapayım ben de, harika fikir, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı olmuş, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Ay ne yaptın damacanaya :) çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. Damacanoşun elbisesi hem çok güzel olmuş,hemde çok yakışmış.Ne marifetli sahibesi varmış :)) Ne güzel yazmışsın.Elbise için ellerine,hikaye için klavyene sağlık,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  7. Damacana kılıfıda hikayede çok güzel ellerinize yüreğinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. allahım yarabbimmmm buraya gelince hep çıglıklar atıp inanmıyorum inamıyorum diye kendi kendime konuşmak zorundamıyım acaba :))
    senin evini alis harikalar diyarına benzetiyorum her köşede bir güzellik ve harika objeler
    şahane tasarımlar
    maşlah sana maşlahhhh :))

    YanıtlaSil
  9. hayatımda gördüğüm en sevimli damacana kılıfı:)

    YanıtlaSil
  10. Ay sen çok yaşa emi :))
    Nerden aklına geldi elbise giydirmek damacanaya, herşeyi giydiler de elbise giymemişlerdi, aklını seveyim senin becerikli hatun :)

    YanıtlaSil
  11. :):) süpersin ya çok güldüm çok tatlılar ama:)

    Görüşmek üzere
    http://www.bakbuharika.blogspot.com
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil
  12. hikayeyede elbiseyede bayıldım:)))sabihesi bukadar yaratıcı olunca damacanasıda elbisesiz kalmaz tabi:))çoookk güzel olmuş çok şirin olmuş..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  13. harika olmuş... hem postunuz çok eğlenceli hem de gerçekten son zamanlarda gördüğüm en keyifli tasarım olmuş...

    YanıtlaSil
  14. Bayıldımmm! DAmacanoş mükemmel olmuş..NAsılda uğraşmışsınız..Ellerinize sağlık..Dİğerini de merakla bekliyorum.. SEVGİLER!

    YanıtlaSil
  15. ayyyy resmen bittim yanii bravo..yaratıcılıkda son nokta:)

    YanıtlaSil
  16. Hahahahahahhaha süpersin yahu ! senin kadar evine aşık biri varmıdır acaba ? evini yakından görmeyi isterdim :) yaptığın herşeyi yakından incelemek :D

    Ellerine zevkine sağlık valla diyecek söz bulamıyorum hayal gücüne

    YanıtlaSil
  17. Damacanoş ve ben çok teşekkür ederiz arkadaşlar:))))
    Maceralarımız sürecek:)

    YanıtlaSil
  18. ama çok güzel olmuş buuuuuu :))

    YanıtlaSil
  19. böyle bir sevimlilik olabilir mi? çok güzel olmuş, bayıldım.

    YanıtlaSil
  20. çok sevimli olmuş elinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  21. afferim ona ya sahibini hiç üzmemiş eee sonuçta defile var işin ucunda:)
    harika pozlar vermiş ellerinize emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  22. çok sevimli olmus =)
    banada bekelrim :)

    YanıtlaSil
  23. harika olmuş eline sağlık...

    YanıtlaSil
  24. Çok teşekkür ederizzz:)))
    Sevgilerimizle..

    YanıtlaSil
  25. Çok teşekkür ederizzz:)))
    Sevgilerimizle..

    YanıtlaSil
  26. haha ay çok güldüm ben bu damacanoşa.maşşallah size,

    YanıtlaSil
  27. bu ne kadar tatlı bişey olmuş ellerinize emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  28. cok ilginc bir fikir,eğlenceli ve sevimli görünüyor...

    YanıtlaSil
  29. harikasınız ne kadar güzel bir çalışma bayıldım buna birde eş gerekli ....

    YanıtlaSil
  30. Bilgi için teşekkür ederiz firmamız hemoroid hapı çalışmalarınızda başarılar diler.

    YanıtlaSil
  31. Paylaştığınız tüm bilgi ve resimler için Aris Perde adına teşekkür eder başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil
  32. Çok sanslı bir damacanoşmuş boyle becerikli sahibesi oldugu için.Ellerine saglık..Sevgiler

    YanıtlaSil
  33. Canım ben bir haftadır kayseride düğüne gitmiştim onun için mesajını yeni gördüm adresimi aldıysan leyla güner adına gönderebilirsin çok teşekkürederim.

    YanıtlaSil
  34. ay ben damacanoşun elbisesini ne yapsam acaba .damacana damacana olalı böyle itibar görmemiştir her halde.blogunuzu çok beğendim.bende yeniyim buralrada sizi izlemeye aldım bende beklerim

    YanıtlaSil
  35. harika olmuş, tebrik ederim. yeteneğinize bayılıyorum ;)

    YanıtlaSil
  36. Değerli admin,Wp tasarım firması olarak bu mükemmel paylaşımlarınızdan ötürü sizi kutlarız. Başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olá elisi eu gostei muito dessa vestido de galão emei seu blog parabéns até breve

      Sil