8 Mayıs 2012 Salı

Tişört Baskıları / Giysi Yenileme

Çocukların yaptığı birkaç resmi beyaz tişörtlerin (fanila da olabilir) üzerine baskı yaptım. 
Bunlar kızımınkiler;


Tişörtleri keserek formatlarını da değiştirdim;


Bu da oğlumunki;
(Yazılı resimlerde siz dikkat edin de bizimki gibi ters basmayın:)))


Baskı yaparken bu baskı kağıtlarını kullanıyoruz, bir pakette 5 kağıt var (büyük kırtasiyecilerde satılıyor);


Kağıdın beyaz yüzeyine resimlerin fotokopisini alıyoruz (yada bilgisayarda beğendiğimiz bir resmin çıktısını bu kağıda alıyoruz);


Sonra ütü buharsız konumda iken, yüksek derece ile 2-3 dk. resmi tişörte ütülüyoruz. (resim tişört üzerine gelecek şekilde kağıdın tersinden ütülüyoruz);
Ütüledikten sonra kağıdın soğumasını bekliyoruz, soğuyunca aşağıdaki gibi kaldırıyoruz. 40 derece sıcaklıkta makinada yıkayabiliyoruz. 

Minik çocukların fotoğrafları ile de değişik tişörtler tasarlanabilir. 
Sevgilerimle..

10 yorum:

  1. Harika fikir. En kısa zamanda denemek lazım. Anneler günü için hediye seçeneği :))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ve de pratik. Tekstil transfer kağıdı deniyor onlara, 50 tane çıkıyordu bir paketten, yanlız azaltılmış paketlerini blmiyordum sevindim. Kızının bluzleri özellikle değişimleri itibarıylede çok hoş olmuş. o omuzlarını kestiğini sevdim yazlık havuz kenarı için yapmak lazım:))

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık. Özellikle kızınızki çok güzel olmuş. Bende küçük oğlum için denemeyi düşünüyorum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. harika bir kelebek olmuş yeni bir tasarımcı yetişiyor galiba...

    YanıtlaSil
  5. HARİKA BİR FİKİR ÇOK CİCİLER BAYILDIMMMM :)

    YanıtlaSil
  6. Çok özel ve harika tişörtler elde etmişsin. Bayıldım bu fikre:)
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. çocukların yaptığı resimlerle süslemen harika bir fikir, çok güzel olmuş, bilmediğim bir malzeme, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. ne güzel bir fikirmiş teşekkürler ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık güzelim ben de oğluşum için bir deneme yapayım :D Güzel günlerde giysin çocukların :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. hiç bilmediğim bir şeyi öğrendim teşekkürler, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil