3 Mayıs 2012 Perşembe

Mobilya&Aksesuar Boyamaya Devam;

Bu kez de bir konsol ve ona uygun bir resim çerçevesi boyadım;
Bu konsolumuz; 


Bu da resim çerçevemiz;
(İçindekiler de minik kuzucuklarımız:))


Boyanmadan önceki ilk halleri böyle idi;



Daha önce burada anlattığım şekilde yaptım, sadece kullandığım renkler farklı. (Kullandığım malzemeler; alt zemin folk art 987 wicker white, üstüne kullandığım yeşil kendi karışımım olan bir yağ yeşili, plaid folkart parlak su bazlı vernik, folkart plaid glazing medium 991, cadence parlak yüzey astarı, sert kıllı eskitme fırçası, sünger zımpara.) Zımparalama işlemini normal ahşap boyama yaparken objeyi nasıl zımparalıyorsak o şekilde yapıyorum, burada amaç mobilyanın mevcut cilasını bir parça yok edebilmek ki boyamızı tutabilsin. (Yoksa mobilyanın ahşabı görünene kadar zımparalamanın imkanı da yok, gereği de). 


Üzerindeki deseni alt zeminde kullandığım kırık beyaz boya ile artebella kolay transfer şablonlarını kullanarak yaptım. (Nasıl yapıldığı artebella sitesinde anlatılıyor)
Kenarlardaki de ince gupür dantel.


Sanki biraz mumla eskitilmiş gibi bir havası oldu. (Ya da bana öyle geliyor:))






Sevgilerimle..

26 yorum:

  1. Bende fiskos sehpamı boyamak istiyorum ama bu işleri hiç bilmiyorum. Gri metal rengi istiyorum umarım başarabilirim.

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım her ikisine de ellerine emeklerine sağlık, salonu falan vazgeçtim oturma odasındaki dolaplar gözüme öyle kötü batmaya başladılar ki bana acaba boyayıp evden kaçsam mı diye düşünmeye başladım:)

    YanıtlaSil
  3. Süper olmuş canım, bayıldım, ellerine sağlık.
    İnsanın kendi elinden çıkmış eşyalarla yaşamasının hazzı bambaşka gerçekten.

    YanıtlaSil
  4. Biliyor musun, sen o dört duvar arasında valla harcıyorsun kendini, mobilya işine girsen, sizin banka kredi için peşinde koşar :) Süper olmuş yaaa, dışarıdaki fiyatlarından haberdarsındır bu mobilyaların, seninki hepsinden de güzel olmuş, el emeğn olması bir yana..Ellerine sağlık, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. antika gibi olmuş çok başarılı, püküllerse apayrı bir hava vermiş tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık abşacım sanki eskitme yapılmış gibi olmuş süpersin. güzel günlerde kullan sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. rengi, duruşu mükemmel olmuş .Ellerinize zevkinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
  8. yine çok güzel, yine çok özenli. o marifetli ellerin dert görmesin:)
    iyi günlerde kullanın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş. sabır gerektiren bir çalışma. emeğinize sağlık. sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş,güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  11. Ayy nasıl denk geldi dolap boyamanız benim elimdede bir dolap var nasıl becereceğim diye düşünüyordum bir de baktım blog komşum harika bir iş çıkartmış ortaya kenarlara güpür koyma fikrine bayıldım uyguladığımda paylaşacağım selam ve sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Merhaba hayranlıkla takip ediyorum yine muhteşem bir iş çıkarmışsınız tebrik ederim.Ellerinize sağlık,iyi günlerde kullanın.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Sizin bu büyük işlerinize hayranım. Nasıl yaptığınızı anlattığınız için teşekkürler. Bir gün cesaret gelirse, küçük sehpamla savaşmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  14. çok zevklisin çokkk hayran kalmamak mümkün değil.ellerine sağlık.iyi günler de kullan canım

    YanıtlaSil
  15. Bir insanın yaptığı her şey mi güzel olur, anlamıyorum ki :)

    YanıtlaSil
  16. Sahane olmus, gururla, keyifle kullanacaginiza eminim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. renk ve boyama tekniğine bayıldım, süper bir dönüşüm olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. ayyyyy resmen hayranlıkla baktım tüm resimlere,ellerine sağlık harikalar yaratmışsın:)

    YanıtlaSil
  19. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. Sizi gördükçe evdeki mobilyaları boyayasım geliyor, ama hala cesaretim yok, yine süper olmuş:))

    YanıtlaSil
  21. Oy oy oy, harikasın gerçekten.

    Dolap ve çerçeve çok hoş görünüyor.

    Son olarak vernik olarak ne kullanıyorsun?

    Sprey vernik mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Nurcancım:) Çerçevede sprey vernik, dolapta folkart plaid su bazlı parlak vernik kullandım.

      Sil
    2. Cevap için teşekkürler :)

      Sil
  22. Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar değerli yorumlarınız için, sevgiler:))

    YanıtlaSil
  23. tek kelimeyle süpür çalışmalar..emeğine sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Harika süper bir dönüşüm olmuş ellerinize sağlık. Eskitmesi ve rengiyle çok hoş görünüyor, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil