15 Mayıs 2012 Salı

Denizci Temalı Ahşap Boyama

Geçenlerde oğlumuzun bebeklik/çocukluk dönemine ait oda takımını değiştirip genç odası haline getirdik. Oda aksesuarlarını da oğlumla beraber hazırladık. Odasını denizci temalı seçtiği için tüm aksesuarlar da aynı temalı oldu. 
Bu hazine sandığımız:)))



Bu babaannemizin kullanmadığı eski bir taburesiydi, artık oğlumun oldu;

Diğer hazine sandığımız (ne çok hazinemiz varmış:))
Bu sandıkta peçete kullandık; 


Kalemlik ve ıvır-zıvırlığımız;


Hazır köpük straforu boyayarak yaptığımız kapı/duvar süsümüz;


Bu da dergiliğimiz;


Bunlar da yine ıvır zıvır, kalemlik olarak kullanılmak üzere boyayıp peçetelediğimiz teneke konserve kutularımız;




Hamur kabartma yaptığım resimleri google görsellerden (anchor, lifebuoy, ship's rudder kelimeleri ile) sorgulayarak buldum. Çok çeşitli görseller çıkıyor. Oğlumun seçtiği görselleri kullandık.
Kullandığımız peçeteler ise peçete.org adresinden.
Oğlum pek sevdi yeni odasını.
Darısı kızımın başına:)
Sevgilerimle...

28 yorum:

  1. Valla Füsuncuğum sen aştın.Ne diyeceğimi bilemedim.O kadar güzel şeyler yapmışsın ki.Ellerine sağlık.bayıldım.Güle güle kullansın oğluş.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. söyleyecek söz bulamadım..mükemmel olmuşlar..hepsi birbirinden güzeller..bu güzelliklerle övgüyü hak ediyorsunuz..harikalar..ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Hepsi mükemmel olmuş çok emek vermişsiniz ama evlatlarımız her şeyin en güzeline layık.Ellerinize emeğinize sağlık çok beğendim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık, hepsi çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. oğluş güle güle kullansın... hepsi birbirinden güzel, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Ne söylesem az olacak. Muhteşem ! Küçük denizciye hayal ufuklarında vira yelken !

    YanıtlaSil
  7. eee bu kadar becerikli annenin ellerinden öpmüştür artık oğlunuz
    harika olmuş denecek tek söz "maşallahhhhh"
    güle güle kullnsın oğlunuz inş

    YanıtlaSil
  8. Ayyy! Bayıldımmm! Ellerinize sağlık! İçim açıldı.. Bende deniz temalı ecza dolabı ve kirli çamaşır kutusu boyuyorum şu an..Bakalım beni deniz temalılarımı beğenecek misiniz ? ;)
    SEVGİLER!

    YanıtlaSil
  9. mükemmel olmuşlar tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş,oğlun mutlu günlerde kullansın:)

    YanıtlaSil
  11. tema süper, işcilik süper daha ne olsun, güle güle oturmak nasip olsun:))

    YanıtlaSil
  12. annesi elleriyle yapmış herşeyi, özenerek, sevilmez mi bu oda? :) herşey çok güzel elinize sağlık. iyi günlerde kullansın paşa oğlunuz:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. hepsi çok güzelllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  14. Hepsi birbirinden güzel ve harika çalısmalar olmus. Bütün hepsi birbirine uyumlu çok güzel oda aksesuarları çıkmış ortaya.
    Ellerinize saglik.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Oğlum bunları görmesin. Bu kadar becerikli bir annesi yok nede olsa. ellerine sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  16. MUHTEŞEMLER NE DİYELİMMM ELLERİN DERT GÖRMESİNN

    YanıtlaSil
  17. En iyi mağazaya gidip bir dünya para dökseler böyle güzellik bulamazlar. Gerçekten MAŞALLAH sana. Her biri diğerinden güzel olmuş. Çok ama çok beğendim.
    Mutlulukla kullansın yeni eşyalarını.
    Bence kızına da yapmalısın:)))
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  18. delikanlımız deniz kokan yeni odasında mutlu olsun.çok beğendim yaptıklarınızı ellerinize sağlık bayıldımmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  19. ellerine sağlık bayıldımmmm herşey harika olmuş en sevdiğim temalardan biridir.sağlıkla kullansın oğluş.

    YanıtlaSil
  20. Hepsi harika görünüyorlar ellerinize sağlık. Sade ve şık anlatacak kelime bulmak zor, oğlunuz iyi günlerde kullansın.

    YanıtlaSil
  21. Muhteşem olmuş.Harika detaylar.Denizci temalı odaları çok seviyorum.Ama bizimki araba sevdalısı....

    YanıtlaSil
  22. Çok teşekkür ederim arkadaşlarım değerli yorumlarınız için, kucak dolusu sevgiler hepinize:)))

    YanıtlaSil
  23. uzun zamandır gelemiyordum meğer neler kaçırmışım.hepsi de şahane.hayranım doğrusu maharetinize ve yaratıcılığınıza.elleriniz dert görmesin hepsinide güle güle kullansın yakışıklı.
    bu arda minik bir ödülünüz var bende.sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. Bunları hangi arada yapıyorsun şaşırıyorum, hem çalışıyorsun, hem evin işi, hemde hobiye vakit ayırabiliyorsun, hep diyorumya kırkbinkere maaşallah, nazar değmez inşallah.

    Oğlunun odası için yaptığın herşey harika, renkler, resimler, süslemeler. Bayıldım inanki.

    Eline, emeğine, yüreğine sağlık.

    Oğlun güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  25. Bayıldım ben bunlara ne kadar yaratıcısınız MAŞALLAH.
    Bende oğlum için yapmayı çok isterim aslında ama teknikleri var sanırım siz kurstan felan mı öğrendiniz teknikleri?

    YanıtlaSil
  26. Merhaba,

    dergilik olarak hazırladığınız ürüne bayıldım. Sizden satın alabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  27. Mrb...
    Bende teneke kutu boyama işlerine merak saldım.Hobi bloglarında dolaşırken sizin yaptığınız teneke kutuları gördüm, gerçekten çok güzeller... Deniz ile ilgili temaları bende severim... Oğlunuz iyi günlerde kullansın...
    yarenshobi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  28. Beni de evlat edinin ne olur:)))
    Çok hoş olmuşlar.

    YanıtlaSil