2 Nisan 2012 Pazartesi

Kızımın Elişi Sepeti:)

Kızımın devam etmekte olan elişleri adetsel olarak artmaya başlayınca yoğurt kovasından yaptığım elişi sepeti artık yetmez olduğundan ona daha büyük yeni bir sepet hazırladım;




Küçülen sepetimiz buydu;
(Yapılışını burada anlatmıştım).


Yeni sepetimizin içinde neler varmış bir bakalım;


Bu cici şeyi, poşet içinde onlu olarak satılan minik yumaklarla örüyor kızım, her bir renk birer kere kullanılıp bittiğinde fular olacakmış:)


Ben goblenleri işlediğim sıralarda kızımın "ben de doblen yapacağım" şeklindeki talebi üzerine aylar öncesinden kızımla beraber gidip aldığımız goblenimiz. Kızım deseninin barbieli-perili-prensesli birşeyler olmasını istemişti fakat her ne hikmetse goblen başlangıç serisi olarak sadece lokomotif ve otomobil bulabilmiştik. (Çok enteresan değil mi, sanki gobleni oğlan çocuğu işleyecek, yapsanıza şöyle kızlara göre birşeyler:)) O nedenle bu goblenimiz pek bir ağır ilerliyor. Bunu bitirince daha ileri düzeyde mevcut kızsal goblenlere terfi edeceğiz inşallah:))


Bunu hafta sonu başladık, kızım MP^çalarına kılıf örüyor.
Yandaki şişleri ise kendime almıştım, renginden dolayı kızım el koydu, sepetine ekledi:)
Şiş başlıklarını da legolardan yapmıştık. 


Metrelerce süreceğe benzeyecek olan zincirimiz. "Bittiğinde ben sana haber vereceğim, kolye olacak bu" dedi kızım:)

Bu da örgücü makaramız ile yaptığımız kordonumuz. Kuzeni yaparken görüp heveslendi. Bundan ne olacacağına dair şimdilik bir fikrimiz yok:)



Bu aralar dikişle pek bir haşır neşir olduğumdan kızımın ilgisini çok çekmeye başladı dikiş konusu, bu hazır keçe dikiş kitlerini bu hafta sonu aldık;




Kızımın sevdiği elişi kitaplarını da tanıtalım, özellikle minik kızlara yönelik hazırlanmış çok güzel elişi kitapları bunlar;




Bu arada, cumartesi günü öğlen saatlerinde kızımla aramızda geçen bir dialoğu aktarayım sizlere;


Kızım:  Anne hani  bu hafta sonu "anne-kız" günü yapacaktık?
Ben   :   Yapalım kızım daha gün bitmedi, ne yapmak istersin?
Kızım:   Hadi birlikte alışverişe gidelim.
Ben    :  Tamam olur, nereye peki?
Kızım:   Şık düğmeye.
Ben    :   .............:)))))


Fıkra gibi değil mi?
Armut dibine biraz erken düştü galiba:)))
Kocaman sevgiler hepinize.


47 yorum:

  1. Banada bi elişi sepeti lazım valla :) çok ii fikir o kovadan yaptığınıızı da çok beğendim ben yaaa acaba yapabilirmiyim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler 1gül, sen de yap çok kolay:))

      Sil
  2. :)) hepsi çok güzel olmuş gerçekten şık düğme en güzeli tabii:))))) ee şaşırmamak lazım böyle üretken bir anne olunca çok normal sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. harika ya yüzümde bir tebessümle okudum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim alonenes:) tebessüm ettirebildiysek ne mutlu bize:))

      Sil
  4. Gerçekten de hedef milim sapmamış,''Armut dibine düşmüş '' ! Marifetli ana kıza sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Çok yakındır, senin kız açıcak bi blog, hepimiz ona izleyici olucaz, senin pabucunu dama atıcaz galiba..Gümbür gümbür geliyor derler ya, öyle işte aynen. Allah mutluluğunuzu daim etsin, uzuuun ve sağlıklı yıllarınız olsun birlikte Füsuncum, içim titriyor, çok duygulanıyorum bir yandan da, öyle güzelsiniz ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Elifcim. Ona da yaz tatilinde açıcaz bir blog, bakalım neler olacak:)))

      Sil
  6. Annesine bak kızını al demişler :)

    Çeşit çeşit el işleri var maaşallah, sonuca ulaşmamış olsada hevesli maaşallah. :)

    Sepet harika olmuş, ayrıca şiş başlarına lego ile yaptıklarınızda çok şirin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nurcancım, kızcağızın önünde harıl harıl elişi yapan bir anne olunca otomatikman hevesleniyor:))

      Sil
  7. "Anasına bak, kızı al" boşuna denmemiş. Maşallah kızınız da sizin kadar becerikli. Aferin ona:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz lolipucum:))

      Sil
  8. Düşmüş, düşmüş bu armut, çoktan dibine düşmüş:)

    YanıtlaSil
  9. bayıldım kızınıza maşşallah:) ben de çabalıyorum böyle olması için:)ayrıca sepet harika olmuş, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ecerce, çabalamana hiç gerek yok bence, gördükçe yapıyorlar zaten, şimdi olmasa bile yarın mutlaka:)))

      Sil
  10. el sanatlarının ilgisini çekmemesi düşünülemezdi böyle becerikli bir anneye sahipken:)))

    YanıtlaSil
  11. Benim kızım da böyle:) Öpüyorum kızının minicik ellerinden:) Aferin ona benden:)
    Sepette şahane. Bir aferin de sana:) Kızım görse kesin ister benden de ama bu kadar güzelini yapamam:( Bana da sıfır, otur Serap sınıfta kaldın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim sıfır ne demek sana da aferim hem de en kocamanından:)))senin kızın yaptıklarını da gördük maşallah:))

      Sil
  12. gerçekten armut dibine düşmüş maşallah becerikli annenin becerikli kızı,kızımın ellerine sağlık ne güzel işler yapıyor.

    YanıtlaSil
  13. O ne güzel sepet öyle :) Hele onun minik boyu pek süslüler elinize saglik.
    Bu arada kiziniz kac yasinda bilmiyorum ama cok güzel sekilde bu hobilerini gelistirecegini hissetmek hic zor degil, helede böyle güzel tesvik edici bir anne varsa :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler kelebek gibi, kızım yedibuçuk yaşında teyzesi:)

      Sil
  14. yerim onu ben.ne güzel şeyler yapıyor.aferin ona.

    YanıtlaSil
  15. küçük prensesde annesi gibi marifetli galiba yaptığınız işlerin hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  16. ayy çok cicisiniz...maşallah..sepetinize de bayıldım.

    YanıtlaSil
  17. Maşallah küçük kıza.Kaç yaşında çok merak ettim.Benimde yeğenim her gün elimde örgü gördüğü için merak sarmıştı örgüye bir aralar.Ama benim yeğenim 10 yaşında ve erkek.Önce hiç ihtimal vermedik yapacağına ama bizi şaşırttı.Kocaman bir buzdolabı süsü ördü.Ama kız çocukları daha ilgili oluyor.Şık düğme olayına bayıldım.Kız çocuğu değil mi biliyor gideceği yeri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, kızımız 7,5 yaşında teyzesi.

      Sil
  18. marifetli annenin marifetli kızı..

    YanıtlaSil
  19. Pek cici şeyler.. Bu yaşıma geldim böyle şirin bir sepetim olmadı.. İlk iş kendime yapıcam böyle bir sepet.. Objelere bayıldım grçekten.. Örgüyü de pek güzel örmüş maşallah.. Ellerine sağlık canım :))

    YanıtlaSil
  20. Merhaba herşey çok güzel olmuş hepsini çok beğendim,şiş başlıklarına bayıldım ne güzel bir geri dönüşüm harikasınız ellerinize sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. Çok teşekkürler, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  22. adapazarı şık düğmemi acaba?

    YanıtlaSil
  23. Sana da maşallah kızına da. Ne güzel böyle elişlerine ilgili ve de yetenekli olması.
    Sepeti çok hoş olmuş canım. Her zamanki gibi zevkli ve şeker gibi olmuş:) Kızının şişlerinin tepelerindeki kedicikler çok şirin:) Nereden buldunuz onları?:)
    İkinize de kolay gelsin:)
    Sevgiyle kal canım, daima...

    YanıtlaSil
  24. Maşşallah analı kızlı ne de iyisiniz (41 kere :D) Ablacım bir gün bana versene kızını tam kafa dengi hevesimi de alırım belki :D Sevgiler ikinizede :D

    YanıtlaSil