23 Nisan 2012 Pazartesi

Kek Fanusu Değerlendirmece

Ebat olarak biraz büyükce ve ağır olduğu için cam kek fanusumu pek kullanamıyordum. Boş yere mutfak dolabı işgal etmemesi için farklı şekilde değerlendirmek istedim.


Kapak kulpuna dantel, sıra taşlar, sıra inciler, kurdele bağlayıp aşağı sarkıttım, içine de gelin çiçeğimi yerleştirdim, çiçeğin sarkan tüllerini fanusun dışında bıraktım, hatta (gülmeyin:) kenarından para kesemi de sallandırdım:)




Farklı bir masa süsü oldu kanaatimce:)
Siz ne dersiniz?




Kocaman sevgilerimle...


12 yorum:

  1. enteresan bir bayansın maaşallahhhh...neye elini atsan güzelleşiyor harika...

    YanıtlaSil
  2. çok değişik ve zekice olmuş tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  3. elişimmmm senin yaratıcılığına hayranım olmuş bravo:))

    YanıtlaSil
  4. ben el çiçeğimi boyutlu camın içine yerleştirip, pano yapmayı düşünüyordum. seninki daha hoş olmuş. hem de bir taşla iki kuş.

    YanıtlaSil
  5. Sen yaparsın da şık ve güzel olmaz mı?:)
    Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  6. yaratıcılığın ve becerin nasıl muhteşem bir güzelliğe dönüşmüş, süper olmuş.

    YanıtlaSil
  7. çok yaratıcısınız.kırk yıl düşünsem aklıma gelmez..elinize sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
  8. valla süpersin canım.çokk şık olmuş elemeğine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık:)
    Masa örtüsünü de duvağa benzettim ben sanki :)
    Ben kendi duvağımı masa örtüsü olarak değerlendirmek istiyorum da ordan esti sanırım:)

    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  10. Eh bize de BRAVOOOO demek kalıyor:)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Ay çok teşekkür ederim arkadaşlar, çok sevindim yorumlarınıza:))

    YanıtlaSil