17 Nisan 2012 Salı

Baharlık Tutacaklar / Ciciş Kumaşlar:)

Geçtiğimiz hafta tuhafiyeciden (şık düğme) içeri adım attığımda, askıda asılmış halde sergilenmekte olan bu kumaş
"BENDEN TUTACAKLAR YAAAP" diye haykırarak beni karşıladı ve ilk işim onu almak oldu:)




Ne kadar güzel değil mi, baharlık, gerçekten de tam tutacaklık. Yani böyle;










Bazı kumaşlar için fazla ilhama gerek olmuyor, kumaş kendinden neler yapılacağını söylüyor zaten. İşte sizlere bu kapsamda birbirinden cici kumaş örnekleri;



Bu kumaştan aplike ile dikiş makineme kılıf ve malzeme çantası yapacağım (inşallah)


Kızımın tişörtleri için aplikelikler;






Böyle kumaşları görünce dikiş bilmeyenlerin öğrenesi, dikiş bilenlerin de sırf dikiş dikesi gelir vallahi:))
KOCAMAN sevgiler hepinize...

51 yorum:

  1. ne güzel dikiş bilmek rengarenkcıvıl cıvıl cup cake desenine bayıldım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel kumaşlar bunlar...güle güle dik ;) ayrıca tutacakları da çok beğendim ;)

    YanıtlaSil
  3. hepsi harikaymışş..dikiş bilmeyneleri bile baştan çıkaracak güzellikteler

    YanıtlaSil
  4. İnanmıyorum nerden aldın bunları...patchwork için çok uygunlar,lütfen adres verir
    misin?

    YanıtlaSil
  5. VALLA BENDE İNANAMIYORUM KUMAŞLAR HARİKA NEREDEN BULDUNUZ ACABU.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nefise ve Elif, çok teşekkürler, Ankara Şık Düğme'den aldım, daha nice güzel kumaşları var.

      Sil
    2. Kumaşları görünce heyecandan Ankara'lı olduğunu bile unutmuşum hah ah aha ..sanki burdaymışsın gibi atladım ...sazan mıyım ne... hah ha ha ha ha !

      Sil
  6. Çok şekerler:)) Kabarık panolar da yapılır ne güzel:)) Şık Düğme kumaşda mı satmaya başlamış? Ay ne yapmalı bilmem ki:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nedret hanım, gelin görün bence:)

      Sil
  7. bayıldım bayıldım tutacaklara da kumaşalara da:)

    YanıtlaSil
  8. Her biri harika ama özellikle dikiş temalıya bayıldım:)

    YanıtlaSil
  9. selam ellerıne sağlık çok hoşlar

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten seçimler harika, tutacaklar hapharika..Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Kumaşlar çok hoş, tutakcaklar süper olmuş. :)

    ELlerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzeller tutacaklar harika olmuş gerçekten,bir de fiyat yazsaydın ablacım:) ellerine sağlık Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım, bir dolu aldığım için fiyatlarını inan ki hatırlayamıyorum.

      Sil
  13. Kumaşlar ve desenler çok güzel.Yaptiginiz tutacaklar da çok güzel olmus. Ellerinize saglık.

    YanıtlaSil
  14. tutacaklar müthiş olmuş.kumaşlara dönüp dönüp bir daha baktım....iyi günlerde kullanmanız dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım, benden de sevgiler:)

      Sil
  15. vallahi doğru söylüyorsun,hemen dikiş öğrenesim geldi,yaptıklarınada bayıldım resmen:)

    YanıtlaSil
  16. Bunlar ne güzel kumaşlar böyle.Hepsi harikalar.Neler yapılır bunlarla neler....
    Tutacaklarınız da çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, gerçekten de harika şeyler çıkar ortaya:)

      Sil
  17. Tutacak yaptığın kumaşları görsem hiç dikişten anlamayan biri olarak bile dayanamaz alırdım sanırım:))) Çok güzel olmuş tutacakların, ellerine sağlık canım.
    Ayrıca diğer kumaşlar da birbirinden güzel.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkrler ayşıncım, benden de sevgiler:)

      Sil
  18. ellerine sağlık çok tatlı olmuşlar :)) sevgilerle

    YanıtlaSil
  19. çok beğendim hepsini artık tekstil sanayi blogerları takip ediyor diye düşünüyorum:)) hanımlar neye el atsa anında o alanda üretime geçiyorlar.
    harikalar. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de takip ediyorlar, iyi de oluyor değil mi.teşekkürler, sevgiler:)

      Sil
  20. Kumaşlar insanı gerçekten de imrendiriyor çok güzellermiş....
    Tutacaklara bayıldım ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  21. ayyy çok güzel kumaşlar cidden ellerine sğalık çok güzel görünüyorylar füsun abşa. Bu arada dün Şık düğmede sevgili Dolunay ablayla karşılaştım, saçları rengi çok güzel olmuştu. O da bu kumaşlardan aldı bir sürü, bayağı fikirleri var :D Haydı ikinize de kolay gelsin harika işler çıkacağına eminim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sibelcim, gerçekten çok hoş desenli kumaşlar, daha da ne çeşitler var, kimbilir Dolunay hanım ne güzellikler çıkaracak ortaya merak ettim şimdiden, sevgilerimle canım.

      Sil
  22. Harika bir fikir ve uygulama Fisun hanım.Bende sizden ilham aldım, bir ara Şık düğme'ye uğrayayım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim nazancım, sen de uğra mutlaka:)

      Sil
  23. gözlerimi alamadım, bayıldım peki bu kumaşları Ankara'da nerden aldın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblessecim teşekkür ederim sevindim beğenmene, şık düğmeden aldım bunları, patchwork kumaşı olarak satıyorlar ama herşey yapmak mümkün tabi.

      Sil
  24. Çok güzel seçimler. Şık düğmenin internet satışı da olsaydı keşke :)
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler esrancım, bence de keşke olsaydı, aynı şehirde bile bazen gitmek zor oluyor, vakit bulunamıyor, ben bile alırdım internetten.

      Sil
  25. bu kumaşlara bayıldım ...bende böyle değişik tarza kumaşlar arıyorum ama bulamıyorum :(istanbul anadolu yakasında önerebileceğiniz mefruşatçı varmı ? sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  26. Ay bu kumaşlar süper, nerden buldunuz.Bende almak istiyorum, hatta tutacaklardan da yapmak ...Mükemmel olmuş.
    www.ihlamurcum.com

    YanıtlaSil
  27. Kumaşlar çok güzeller bayıldım,kimbilir ne güzel şeyler dikersin sonucu merakla bekliyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil