20 Mart 2012 Salı

Kış Temalı Ahşap Boyama Objeler

Merhabalar;
Kış bitmeden kar&kış temalı objelerimizi paylaşalım, sonra konsept dışı filan kalmayalım:)))



Patates&soğan sepetimiz;

İki ayrı peçetenin dekupajı ve fırça rötuşları ile yaptım;


İçine keten kumaştan kılıf dikmeyi düşünmüştüm önce. Ama sepete konacak olan malzemelerin doğası gereği kılıfın sürekli yıkanıp ütülenmesi ile uğraşmamak adına bu düşüncemden vazgeçerek  bir kat daha vernik sürdüm (üç kat oldu), silip silip kullanacağım inşallah:)

Bunlar da kardan adam kalemliğimiz ve kutumuz;
Yanlız bu objelerin büyük bir özelliği var, zemin boyamalarını oğluşum yaptı ve resimleri de o seçti teyzeleri, ablaları:))



Hamur kabartma, peçete ile doku ve fırça ile püskürtmeler..









Bunlar da çam ağaçlı peçeteliklerimiz;


objelerde kullandığım peçeteler ise bunlar;






Kocaman sevgiler......



19 yorum:

  1. yine mükemmel olmuşlar ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. hepsi güzel ama en baştaki kova acayip güzel olmu..ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
  3. Bende bayıldım,hangisine bakacağımı şaşırdım,anne oğul harikasınız emeklerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzel. Soğan-patates sepetinizi görünce çok utandım. Şu kocaman pet su şişelerini kesip öylece kullanıyorum, halbuki böyle süslemek lazım işte. Utanmam üşenmemin önüne geçince yapayım :)

    YanıtlaSil
  5. Oy oy oy :)

    Ne güzellikler yapmışsın böyle. Seninde, oğlununda eline sağlık. :)

    Hepside birbirinden güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Çok çok güzel olmuşlar kardan adamlara bayıldım ben :) çok cici

    YanıtlaSil
  7. Kış bitsin, sadece böyle objelerde kalsın artık:)
    Her biri birbirinde güzel olmuş canım. Senin de oğluşunun da ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. kalemlık çok güzel eee anasının oğlu kımden almış el becerisini ?patetesliğede diyecek yok ellerine sağlık belkıs ,,

    YanıtlaSil
  9. güzellikler dans ediyor burada ellerine sağlık çok güzeller.

    YanıtlaSil
  10. kalemliğe bayıldım:)
    bende yapmak istiyorum,
    ellerinize sağlık,
    hayırlı akşamlar,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  11. Hangi birine bakacağımı şaşırdım valla:) Maşallah maşallah.
    Sen yazın kış teması da işlesen ben zevkli çalışmalarına zevkle bakarım inan.
    Oğluşunun da ellerine sağlık, annesi gibi becerikli o da demek:)
    Sevgiyle kal canım.

    YanıtlaSil
  12. Her ikinizin de ellerine sağlık.Çok cici olmuşlar.

    YanıtlaSil
  13. Bunlar harika olmuşlar ,hepsi ayrı güzel ellerine sağlık arkadaşım , tabi küçük oğlununda :))

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş,elinize sağlık.
    Bu peçetelere bayılıyorum elimde fazla olmadığı için kullanmaya kıyamıyorum.Devamını bulamıyorum çünkü,kalemlik ve kitap kutuda süper
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. ayy hangisine bakacağımı şaşırdım ma aile süpersiniz valla.kutu,kova,kalemlik ve peçetelikler.hepside şahane olmuşlar.hepinizin ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  16. Hepsi ayrı ayrı çok güzeller.En çok da peçeteliklere bayıldım.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkür ederim hepinize, değerli yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  18. ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar gerçekten emeğinize sağlık:)) blogta yeniyim :)banada beklerim:)))))

    YanıtlaSil