12 Şubat 2012 Pazar

Tutacak Çeşitlemelerim

Tutacak örmesi de dikmesi de ne kadar zevkli değil mi?
Çabucak biter, bıkkınlık vermez, insanın elinde sürünmez:)


İçlerine iki kat elyaf koyup makinede diktim, aplike vs. yaptım;








Mutlu ve aydınlık bir pazar günü geçirmeniz dileğiyle, bu sabah çocuklar için hazırladığım "kahvaltı kebabı" ile veda edeyim;


Her ne kadar çocuklar "anne böyle uğraşmana gerek yok, yorulma, her şekilde yeriz biz bunları" deseler de ben (herhalde daha çok kendi göz zevkim için olsa gerek) yiyecekleri allayıp pullama huyumdan vazgeçemiyorum:)))
Bize pratikte pek katkısı olmayan bu fotoğraf  umarım "şiş kebap seven ama kahvaltı etmeyi sevmeyen çocukların annelerine" bir parça yardımcı olur:))) 
Sevgilerimle...

23 yorum:

  1. ay ben senin kebabını yerim el işim:))) çok harika bir fikir :))
    ama senin bu evini şirinleştirme güzelleştirme adına yaptıgın herbirşeye bayılıyorum :)) diycek söz bırakmıyorsun ki:))
    kaçırıdğın yazılarınla başbaşa bırakıyorum kendimi hoşcakal:)))

    YanıtlaSil
  2. papatya tarlası ,çamaşır odası vede renkli battaniyeler malaşh cnm nazar değmesin sana hepside şahane güzellikteler ...

    YanıtlaSil
  3. yaptıklarının hepside çok güzel:)

    kahvaltı kebabını yemek yemeyi sevmeyen oğlum için mutlaka deneyeceğim.bunu da belirteyim:))

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel ama çoraplar ayrı şirin olmuşlar,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. mutfağa şirinlik katmışlardır, çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  6. kebap fikri şahane.tebrik ederim sizi .tutacaklara ise sözüm kalmadı.çok şirin ve güzeller.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Hepsi birbirinden güzel. Bilgisayarın başında keşke benim de dikiş makinem olsa da ben de böyle şeyler diksem diye kalakaldım resmen:)

    YanıtlaSil
  8. çok şeker olmuşlar..ellerine saplık..

    YanıtlaSil
  9. tutacaklar çok güzel olmuş... ellerine sağlık...
    kahvaltı kebabı da süper:))

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlık ben de şu noel baba çizmelerinden ne yapılabilir diye düşünüyordum harika olmuşlar ;)
    Bir de bir önerim olacak,hayalet ip diye satılan bir ip var koca bir bobin aldım ben,çok ta ucuz,her ne renk olursa dikebiliyorsunuz.Özellikle sutaşı,kenar süslemelerinde falan görünmediği için görüntü harika oluyor..Kahvaltı kebabı da süpermiş,bende deneyeceğim :D Ne şanslı evlatlarınız var ;)
    SEVGİLER! ;)

    YanıtlaSil
  11. bende peynirleri kürdanlarla yediriyorum,alışveriş merkezlerindeki gibi,yeni peynirimizin tadına bakmak isteyenler şeklinde çocuk sayısı 3 olunca...

    YanıtlaSil
  12. Şiş kebap çok güzel görünüyor:))) tutacakların kumaş desenlerine bayıldım bu arada,nerden buluyorsun,Bursa kumaştan mı?renk uyumları süper emeklerine sağlık,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  13. kahvaltıda kebap fikri çok güzel.Farklı alternatiflerle de yapılabilir.Tutacaklarınızın renkleri ise çok hoş.Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. hepsi çok güzel olmuş kumaşların deseni,renkleri çok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. Çorap tutacakları çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  16. kebap işine bayıldım! tutacaklara da. Ama tutacakları yapamam ancak kebabı yapabilirim :).

    herkesi çekilişime beklerim bir de :)

    YanıtlaSil
  17. Tutacaklara söz yok harikalar ama kahvaltı kebabına bayıldım, bir gün deneyeyim, eline sağlık...

    YanıtlaSil
  18. ellerine sağlık harika olmuş tutacaklar.

    YanıtlaSil
  19. çok güzeller çok. kış panolarına da bayıldım.
    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  20. Ne güzel desenleri varmış kumaşlarının ve sen ne güzel biraraya getirmiş, güzellikler çıkartmışsın ortaya, çoook sevdim :)
    O kebapları çeşit çeşit yapardım ben de bir zamanlar :)

    YanıtlaSil
  21. çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için:))
    Miraycığım, önerini dikkate alacağım, teşekkürler:)
    Nuraycığım, kumaşların düz olanlarını bursa kumaştan aldım, desenlileri de erdoğan düğme ve şık düğmeden (patcwork kumaşı olarak satılıyorlar), teşekkürler..

    YanıtlaSil
  22. çok güzel :) ''hanım dilendi bey beğendi'' nasıl canım hemen bu motiften yapmak istedi anlatamam. ellerinize sağlık bizim yaramazlara kahvaltı kebabı ile zeytini sevdirebilirsem kırk yıl köleniz olsam ödeyemem hakkınızı:) sevgiler.

    YanıtlaSil