3 Şubat 2012 Cuma

Tığ İşi Battaniye


Battaniyelerin isimleri olur mu?
Bu battaniyenin var: "papatya tarlası".
Ben daha çocukken anneciğim tarafından örülmüştü.
Hani hepimizin evlerinde manevi değerleri olan, vazgeçemediğimiz bir takım objeler vardır ya, annemlerin ve bizim evin en değerli emektarlarından birisi de bu battaniyemiz. 


Şimdi bulunmuyor sanırım,  "aksu" marka iplikle örmüş annem bunu, gerçekten kaliteli bir ipmiş, senelerdir kullanıyoruz yıka yıka birşey olmuyor, şu renklerin canlılığına bakar mısınız?


Çok bilinen bir örnek ama yakından da göstereyim;


Bu arada bir hatırlatmam olacak. Sevgili blog arkadaşımız hobibox burada  duyurusunu yapmıştı, kartopu yünleri fikir yumağı yarışması başladı, ben katılacağım sizler de katılın, hep birlikte yarışalım eğlenelim:)))
Sloganı da çok hoş;
"İlmek kaçar, bu yarışma kaçmaz!"
Bence de:)))
Sevgilerimle...

29 yorum:

  1. Çok güzel,adı yakışmış,anneciğinin ellerine sağlık,bence çok kıymetli...

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir battaniye olmuş... Yakından göstermeseniz örneği tanımam mümkün değildi. Çok muntazam, renkler capcanlı... Çok güzelmiş çok :)

    YanıtlaSil
  3. muhteşem ötesi olmuş annenizin eline sağlık...muntazam hiç bir yerinde kayma yok bayıldımm

    YanıtlaSil
  4. bir battaniyeye adı bukadr mı yakışır. Anneciğinizin ellerine sağlık. Çok güzel renkler seçmiş.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel.ne emek ve ne yaşanmışlıklar vardır...nice uzun seneler kullanın canım..

    YanıtlaSil
  6. emeğinize sağlık canım
    annene selamlar
    :))))

    YanıtlaSil
  7. çok güzelmiş.annenizin emeğine sağlık.ellerine sağlık.daha nice uzun yıllar kullanasınız inşallah.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. cok güzel olmus. Hayirli kandiller canim

    YanıtlaSil
  9. Anneciğinin elleri dert görmesin, sağlık, huzur ve afiyet içinde olsun inşallah.
    Lakin, kıymetini bilen ellerde olduğunu görerek ve bilerek te yüzündeki gülümsemesi hiç eksik olmasın inşallah.;-)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. tam bir papatya tarlasi:))))))
    ellerine saglik orenlerin
    benim blogumuda tiklarsaniz buna benzer yatak ortuleri var......
    bende yorum bekliyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Battaniyeye bayıldım çok güzell zaten papatyayı çok severim harika görünüyor sanki hazır ve yeni alınmış giibi :)

    YanıtlaSil
  12. Annenizin emeklerine sağlık,çok çok güzel bir battaniye üstelik kullanmanıza rağmen yeni gibi duruyor,yarışmada başarılar dilerim:)

    YanıtlaSil
  13. Amanin bu ne sahane bir el emegi göz nuru battaniyedir böyle! Baktim kaldim... Papatya en sevdigim cicektir...Gercekten yeni örülmüs gibi duruyor. Annenizin ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  14. Parmaklarımızın arasındaki bereketi duayla yakalamak, sevginin hoşgörünün yolunu duayla aydınlatmak, bağışlanmış olmanın tadına duayla ermek. Bir cennet temennisi. Bir huzur beklentisi. Bir gözyaşı serpintisi. MEVLİT KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.

    YanıtlaSil
  15. harika, şu sıralar motiflere takmıştım zaten. bayıldım bayıldım...

    YanıtlaSil
  16. tablo gibi olmuş. bende o sabır yok ellerine saglık anneciginizin. iyi kandiller diliyorum.

    YanıtlaSil
  17. Yine yine yine çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.Süper olmuş..

    YanıtlaSil
  18. Enfes bir battaniye,renklerine, işçiliğine, muntazam duruşuna bayıldım.Annenizin ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  19. Çok teşekkür ederiz arkadaşlarım. Anneme de okuttum yorumlarınızı çok duygulandı..
    Sevgilerimizle..

    YanıtlaSil
  20. gerçekten çok güzelmiş,annenizin emeğine sağlık,iyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
  21. bakıyorumda ne kadar düzgün örgüsü annenizin.renk seçimleri modeli çok güzel.bunca yıla rağmen cidden yeni örülmüş gibi duruyor.annenizin elleri dert görmesin..

    YanıtlaSil
  22. Çok beğendim.Renk uyumu ile çok güzel bir battaniye.Annenizin eline sağlık.Daha uzun ömürlere kullanmaya inşallah.

    YanıtlaSil
  23. çok emekli çok güzel çok değerli bişey annenizin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel bir çalışma.Zamana meydan okuyor .

    YanıtlaSil
  25. Annenizin eline sağlık.Modeli gibi dikkat çeken başka bir tarafıda yeni örülmüş gibi durması.Örgü modellerinizi her zaman çok güzel buluyorum.Bu arada yarışmada da başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  26. ellerine sağlık canım cok güzel

    YanıtlaSil
  27. Krásná deka. Bravo.
    Iva

    YanıtlaSil
  28. papatyalar hep seyredilirdi benim hayatımda tüm güzellikler gibi papatyaları da bu battaniyeyle hayata geçirip papatya sıcaklığı yaşatan sevgili teyzeme ve elişi defterine bir tarla papatya dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  29. harika bir battaniye.ne güzel yepyeni gibi duruyor.annenizin ellerine sağlık

    YanıtlaSil