10 Şubat 2012 Cuma

Ahşap Boyama Kış Panoları

Peçete dekupajı ile yaptım;




İçinde bulunduğumuz konsepte ne kadar uymuşlar değil mi?:)




Bizim kışımız resimlerdeki kadar eğlenceli geçmiyor ne yazık ki.... Dün iş çıkışında arabada (ana caddede) saatlerce mahsur kaldık yüzlerce araç sahibi gibi, kızımızın servisi arıza yapmış okuldan eve iki ayrı servisle aktarmalı olarak akşamın dokuzuna doğru gelebildi, anne anne-babaanne merak içindeler, ben baygınlıklar geçiriyorum panikten, babamız ayrı bir güzergahta mahsur kalmış bizden haber bekleyip duruyor vs  vs  vs..
Velhasıl,
Sizce de gelsin mi artık bahar:((( 

25 yorum:

  1. Daha mart var.Şubatı böyle geçiriyoruz.Şu anda yağan kara bakınca nasıl bahar gelecek bilemedim...Size ve ailenize geçmiş olsun.Yaptığınız panolar çok güzel olmuş...Peçeteleriniz çok güzelmiş....

    YanıtlaSil
  2. merhaba gerçekten harika olmuşlar elleriniz dert görmesin bende akşam sizin gönderdiğiniz sevgi perdesi çalışmalarınıza elişi defteri diye etiketler yazıp diktim. Bu güzel şeyleri kimin yaptığını bilsin insanlar diye :) bisey sorucam size sizin keçeleriniz ne kadar güzel onu fark ettim. Nerden alıyorsunuz benim aldıklarım sık dokunmuş degil bakınca karşısı görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten bıktım artık kıştan.dün izinli olduğum için sorun yaşamadım ama eşim 10da gelebildi eve.bahar gelsin artık:)

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık çok güzel olmışlar :)

    YanıtlaSil
  5. bunlar nasıl güzel peçeteymiş böyle...

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel çalışmışsınız.Peçete dekopajını bütün çalışmak epey zor.Ama dediğiniz gibi kış resimlerdeki gibi geçmiyor buralarda.Bizde eşimle 2 saatte ancak varabildik eve.Neyseki çocuklar eve yakın bir yerde okuyor.Yaklaşık iki aydır kar kalkmadı Ankara'da.Bu kış hepimizi çook yordu..

    YanıtlaSil
  7. peçeteler çok güzelmiş ellerine sağlık canım...her nimetin bir külfeti oluyor değil mi...rabbim mahrum etmesin sıkıntısını da vermesin...allah büyük şehirdekilerin yardımcısı olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuşlar,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. kışın beyazını hep çok sevmişimdir tüm zorluklara rağman ama dün akşamdan sonra bu kış bitsin artık,tablolar nefis olmuş bu manzaralara bakarım bende:) ellerinize sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Elinize sağlık.ikiside çok güzel olmuş.Küçükken kar benim için eğlence demekti.Şimdi ise sıkıntı çekmek oldu.

    YanıtlaSil
  11. ahhh çok geçmiş olsun,çocukları merak etmek kadar kötü birşey yok.Benim kızım bana kızıyor.BÜyümüş okula yanlız gidip gelecekmiş,arkadaşları dalga geçiyormuş bebek bebek diye,bense onu beklerken meraktan ölüyorum bilmiyor. geçenlerde korkmuş şimdilik sesi soluğu çikmıyor.

    Panolarsa bir harika olmuş.Peçete mi bunlar eğer öyleyse rica etsem banada alabilirmisiniz?

    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. emeğine sağlık canım yine harikalar yapmışsın baka kaldım öyle:)
    her mevsimi ayrı güzelde,dediğin gibi sorunlarda yaşanmıyor değil...
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  13. Harika olmuşlar bayıldım ama sadece resmlerde güzl kış bncede artık gelsn bahar bana kalırsa gecikti bile :( Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. canım bu güzel dekupajlarında varsa benim için saklarmısın ankaraya 2-3 gün için geleceğim senden alırım tabi mümkünse,az kaldı bahar kapı da,panolrına bayıldım her zaman ki gibi süperler ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Ah ah bilmezmiyim,neler yaşadık,geçmiş olsun.Bu arada tablolar çok hoş olmuşlar,kışı seviyorum ama kar yağdığı zaman,buz tutmasın:)

    YanıtlaSil
  16. Evet evet artık bahar gelsin, çiçekler açsın, güneş içimizi ısıtsın. :)

    TAblolar harika olmuş. :)

    YanıtlaSil
  17. bence de bahar gelsin hatta yaz gelsin içimiz ısınsın:)))
    panolar dediğin gibi tam hava şartlarına uygun olmuş:) ve çok güzeller... ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  18. ayy çok mahcup oldum,ne zahmet ettin canım benim ama mutlu da oldum çok tşk.lerrr

    YanıtlaSil
  19. Hem çalışıp hem de bunları yapabiliyorsunuz ya değil böyle kış, kutup soğuğu olsa başa çıkabilirsiniz gibi geliyor bana. Eliize sağlık, çok güzel olmuş hepsi.

    YanıtlaSil
  20. Kar Ankarayı mahsur aldı.çok geçmiş olsun işin içine çocuklar olunca insan endişelenmeden edemiyor.panonuz harika görünüyor,peçete galiba...

    YanıtlaSil
  21. Unos trabajos maravillosos, me encantan como te han quedado.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  22. Hvala na posjeti i lijepom komentaru!!
    Imaš prekrasan blog. Radiš prelijepe stvari!!!!
    Pozdrav iz Hrvatske.

    YanıtlaSil
  23. ellrıne saglık hem çalış hem böyle güzellikler ortaya çıkar bravo doğrusu keşkem bende yapabilsem

    YanıtlaSil
  24. valla bahar değil direkt yaz gelsin artık:) panolar cidden içinde bulunduğumuz duruma uyuyor ama bizler bu resimlerdeki gibi şen değiliz:(
    ama muhteşem olmuşlar.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  25. uzun senelerdir ilk defa bu kadar karlar altindayiz:)
    yaptiklariniz cok guzel,evet tam zamani
    sevgiler

    YanıtlaSil