17 Şubat 2012 Cuma

Evlilik Albümü


Biz evlenirken evlilik albümleri şimdiki kadar güzel ve özel olmuyordu. Albümümüzün içi tabiiki dünyalara bedel ama dışı sıradan basit bir albüm görünümündeydi. 
Evlilik albümümüzün dış imajını değiştirerek bize özel kılmak epeydir aklımda olan bir projeydi. 10 marifet sitesinde "Sevgililer Günü Temalı Yarışma" ilan edilince tamam dedim bu albümü toparlayıp katılayım ben de:)). 
İşte bizim "Evlilik Albümümüz";


14 şubatın doğası gereği kalp olmadan olmaz:) 
 Tığ işi kalp yaptım, süsledim, isimlerimizin baş harflarini (Füsun&Aykut) ekledim. 



Yapım aşamalarını da paylaşayım;
Kalbimiz budur;


Bütün tığ işi süslemeleri sağlam olması için dikerek monte ettim. Tığ işlerini aşağıdaki floş iplerle ördüm. Bütün süslemeleri dikerek monte ettim. (kenar kordonunu hazır aldım)


Albümün önceki hali; ( bu  hali de güzel ama sıradan)


İki kat elyafla kaplıyoruz dışını (silikonla);


Sıcak silikonla defter kaplar kibi kapladım kumaşla. Kumaşım ipek şantuk.

Kapakların iç kısımlarını da kapladım kumaşla temiz olsun diye;



Bu hale geldi işte;
Şimdi dooooğru 10 marifete:)))




Kocaman sevgiler hepinize, mutlu hafta sonları.

38 yorum:

  1. BAYILDIM YA MAŞALLAH ÇOK GÜZEL İŞLER ÇIKARTIYORSUNUZ :)

    YanıtlaSil
  2. harika,bol şanslar dilerim..birinciliği hak ediyorsun..

    YanıtlaSil
  3. canım ellerine sağlık bana da güzel bir fikir oldu.dışı da içi kadar anlamlı artık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çoook güzeeeel canım
    :)
    maşallah.

    YanıtlaSil
  5. ÇOK GÜZEL DEĞİŞİK BİR TASARIM OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK İYİ ŞANSLAR DİLİYORUM.İNŞAALLAH SİZ KAZANIRSINIZ SEVGİLER .

    YanıtlaSil
  6. Süper güzel olmuş. Bence yeni hali çok şık ve romantik. Albümün bir kişiliği olmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çok şık olmuuş :)
    Elleriniz dert görmesin.

    İçtenlikle.

    YanıtlaSil
  8. Çok beğendim canım.
    Ellerine sağlık.
    Şansı bol olsun.

    YanıtlaSil
  9. Süüüpeeeer olmuş ellerine sağlık.bayıldım...
    bişey soracam ama; o renkli bobindeki ipler ne ipi..normal dantel ipliği değil heralde..Benim kalın iplere ihtiyacım vardı sanki kalın gibi geldi de o yüzden soruyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş, yaratıcılık budur işte. :)

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Renklerde çok yakışmış güle güle kullan eline sağlık....

    YanıtlaSil
  12. amanın bayıldım süpersin...

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş,başarılar dilerim.))

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bir tasarım, yarışmada başarılar dilerim..

    YanıtlaSil
  15. Ay, ne güzel kaplamışsın? Benimki de öyle, sıradan bir şeyde duruyor, bizim zamanımızda pek yoktu şimdiki kadar süslü şeyler... Ben de kaplayayım bizimkini, pek heveslendim. Ellerine sağlık, inşallah sen kazanırsın.

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel bir tasarım olmuş ellerinize sağlık yarışmada başarılar dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Tek kelimeyle muhteşem olmuş! Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel olmuş.Renklerde çok uyumlu olmuş.

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel olmuş çook. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  20. Harika ellerinze sağlık ayy bana rakip geliyor desenize 10 marifette :)

    YanıtlaSil
  21. Muhteşem olmuş. Ellerine sağlık. Çok beğendim.
    Bu arada bizde de aynı albümden var:) Ve bizim de baş harflerimiz A ve F:)))

    YanıtlaSil
  22. Çok emekli ve güzel bie iş çıkarmışsınız.Mutluluğunuz daim olsun.
    Sizi tanıdığıma çok sevindim.Bu gün çok güzeldi.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. ellerinize sağlık ne güzel değerlendirmişsiniz..

    YanıtlaSil
  24. Füsun hanım öncelikle ellerinize sağlık çok güzel bir sönüşüm olmuş :D

    Bir de sergimize geldiğiniz için teşekkür ederim. Ayaklarınıza sağlık, açılış olduğu için koşturmacam çoktu sizinle fazla ilgilenemedim kusura bakmayın ama geldiğiniz için çok mutlu oldum. Teşekkürler ayrıca tekrar görüşmek üzere diyorum sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  25. Çok romantik, çok şık olmuş, fikrine sağlık :)

    YanıtlaSil
  26. gördüğüm en güzel en anlamlı albüm olmuş bol şanslar emeğinize fikrinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  27. Çok güzel ve şık duruyor. Renkler ayrıca güzel. Eline sağlık! Ayrıca nasıl yapıldığını anlattığın için de teşekkürler. Benim için çok faydalı oldu :) Bu çabayı çok takdir ediyorum.

    YanıtlaSil
  28. çok hoş olmuş ellerine sağlık...
    sevğiler..

    YanıtlaSil
  29. Yarışmayı kazanmış olmalısınız. Hem fikir, hem işçilik harika:))

    YanıtlaSil
  30. Arkadaşlarım ,çok teşekkür ederim, değerli yorumlarınız beni çok mutlu etti, hepinize sevgilerimi gönderiyorum:))

    YanıtlaSil
  31. ne kadar şık bir hale gelmiş.çok beğendim.adeta yeniden yaratmışsınız.ellerinize sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil
  32. cok anlamli bir album olmus
    emeginize saglik
    sevgiler

    YanıtlaSil
  33. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  34. Şahane olmuş yaa , sen bu işi ticarete dök bence , çok orjinal çalışıyorsun ;) bu arada bloğunun "hoşgeldiniz" yazısı çok güzel olmuş , sana ait :)

    YanıtlaSil
  35. Çok teşekkür ederim arkadaşlar, beğenmenize çok sevindim:)
    Mor menekşe çok teşekkürler iltifatların için, yazı bana ait, sevindim beğenmene.

    YanıtlaSil
  36. Bilgiler çok faydalı oldu hemoroid ilacı olarak teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil