6 Şubat 2012 Pazartesi

Ahşap Boyama Çamaşır Odası Panosu

Epeydir yapmayı planladığım "çamaşır odası" temalı panom nihayet hazır;


Aslında bu panoyu hamur kabartmalı olarak yapacaktım, kapanan dekupaj resimleri bloğunda bu temada bir çok güzel resim vardı diye hatırlıyordum. Panoyu düz beyaza boyadıktan sonra üstüne dekupaj yapmak için resim seçmek üzere arşivime girdim bir de ne göreyim, hiçbirini kaydetmemişim:((( İnternette görsellerden de aradım, kayda değer bir resim bulamadım:( (Sizler o güzel resimleri nerelerdeen buluyordunuz ya sevgili blogdaşlarım, bir kez daha takdir ettim internetten arama/tarama yapıp yayın yapan arkadaşlarımı:)) Bunun üzerine ben de doğaçlama birşeyler yapayım dedim, önce çimen vs. efektli hale getirdim panoyu, sonra kızımın barbie bebek elbiseleri imdadıma yetişti:)) Bir de hazır seramik sepet ekledim;


Üstte yer alan kısmı kalın maket kartonu (fotoblok da deniyor) üzerine dekupaj ile yaptım;


Sonuçta böyle birşey çıktı ortaya:)


Tatilimiz bitti, ama mutluyuz, özlemişiz okulumuzu / işimizi:))
Sizlere de çok mutlu bir hafta diliyorum. 

43 yorum:

  1. şu ana kadar gördügüm en güzel çamaşır odası tablosu :) elbiseleri nasıl diktiniz öyle minicik minicik çok tatlı olmuş bayıldım

    YanıtlaSil
  2. panoya bayıldım çok şeker olmuş fikir de çok hoş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, bayıldım gerçekten. Yazı, elbiseler, sepet hepsi harika duruyor. Ellerinize sağlık. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Oooo harika olmuş, barbie bebeklerin elbiseleri daha güzel yakışmış panoya. Ellerine sağlık.

    Resim aradığını keşke söyleseydin. :) Bende olanları seve seve gönderirdim. :)

    Bu arada maket kartonu kırtasiyelerde bulunuyor mu? Nereden aldın?

    YanıtlaSil
  5. canım çok harika olmuş ellerine sağlık.tam bir tasarım harikası. sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel çok şık olmuş elinize sağlık. Kızınız bebek elbiselerini kullanmanıza nasıl razı oldu?

    YanıtlaSil
  7. Çoook seker olmuş bayıldım ya ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. harika bir fikir barbie elbiselerini kullanmak ben kızımkiler hala sakların bak sakla samanı gelir zamanı boşuna dememişler.tek eksik çamaşır odamız yok olsun ben de çamaşır makinesinin üstüne asarım.izninle yapmak istiyorum canım ellerine yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Mahmur prenses çok teşekkür ederim:)
    Ayyüce çok teşekkürler:)
    Tuğçe çok teşekkürler:)
    Hobivakti çok teşekkür ederim, resim isteyeceğimden emin olabilirsin:)) fotoblokları (kalın maket kartonu) tunalı officeonesuper store dan alıyorum.
    Mihrimah çok naziksin, sevgiler..
    Nergiz GP çok teşekkür ederim:)
    İlaydacığım çok teşekkürler:)
    serpil ablacım, beğenmene sevindim, sen de yap çok mutlu olurum:))

    YanıtlaSil
  10. çok cici olmuş.eline sağlık.ne güzel düşünmüşsünüz barbie kıyafetlerini.fikre bayıldım:)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş,elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. Çok beğendim,harika olmuş,ellerine sağlık.İzin var mı???Ben de yapabilirmiyim???

    YanıtlaSil
  13. Cevap için teşekkürler. :)

    Bana mailini yazarsan sana bir güzellik yapayım. :)

    YanıtlaSil
  14. Çok değişik ve güzel bir pano olmuş, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  15. merhaba bloğumu ziyaret edip güzel yorumunuzu benimle paylaştığınız için teşekkür ederim panoyu çok beğendim ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  16. harikasınız siz ya bayılıyorum zevkinize ve becerinize:)
    Bu kadar mı tatlı olur bir pano ya...

    YanıtlaSil
  17. sen ne yapmışsın arkadaşııım, harika olmuş bu. Hemen bi kız çocuğu bulmalıyım bebek elbiselerini çalmak için ve aynsından yapmak için :)

    ellerine sağlık, acayip güzel olmuş, sözün bittiği yere gelmişsin.

    YanıtlaSil
  18. çamaşır odan bile çok şanslı:))) ne kadar güzel olmuş... ellerine sağlık canım...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  19. yine yaratıcı sevimli ve çok ama çok güzel bişey çıkmış ortaya.sevdim bu panoyu.ellerinize sağlık ve güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  20. Süper bir fikir. Ayrıca çok da güzel olmuş. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  21. Benim gibi bir minyatür hastasına yapılır mı bu, harika, harika olmuş.

    YanıtlaSil
  22. Çok şeker olmuuuş :)
    Kızın birşey demedi mi barbisinin elbiselerini almana ?
    Atölye Nar'ın dekopaj resimlerini yayınladığı bir blogu daha var, görmüşmüydün ?

    YanıtlaSil
  23. Tasarımınız çok güzel olmuş.Elinize sağlık.Askıdaki minik çamaşırlar konsepte çok güzel uymuş.

    YanıtlaSil
  24. Harika bir çalışma olmuş çok beğendim elde ki imkanlarla ancak bu kadar güzel bir çalışma olabilirdi zaten, arkadaşım ellerine sağlık güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  25. Çok şirin olmuş.Ben de bakar bakmaz o güzel elbiseleri merak etmiştim.Kızınız geri istemez umarım.

    YanıtlaSil
  26. Arkadaşlarım hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için:))
    Özlemciğim tabiki sen de yap çok mutlu olurum,
    Nurcuğum, harika bir güzellik yaptın çok teşekkürler,
    Banu abla, tülin, kızım da çok beğendi panoyu, bolca barbie elbisesi olduğu için sesini çıkarmadı:)))
    Hepinize kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  27. çok güzel olmuş değişik hele elbiselere bayıldım

    YanıtlaSil
  28. Yaraticilik diye ben buna derim, iyiki dekupaj resmi bulamamissiniz ;) ellerinize saglik harika olmus, bayildim..

    YanıtlaSil
  29. harika olmuş taMmen sıradanlıktan çıkmış bir çalışma olmuş emeğinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  30. ELLERİNE SAĞLIK HARİKA OLMUŞ.
    ANKARA NIN NERESİNDENSİN? BANA MAİL ATARSAN RESİM KONUSUNDA YARDIM EDEBİLİRİM.
    SEVGİYLE KAL.

    YanıtlaSil
  31. Un trabajo precioso, me gusta mucho como ha quedado.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  32. Çok şirin olmuş, okuyana kadar kıyafetleri de siz diktiniz zannettim. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  33. çok güzel olmuş bebek elbiseleri fikride harika ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  34. Olá obrigada pela sua visita, gosto muito dos seus trabalhos, são lindos, com carinho

    YanıtlaSil
  35. öncelikle ziyaretiniz için teşekkürler.bende sizin blog unuza bayıldım tebrik ediyorum.çok güzel işler çıkarmışınız ellerinize sağlık sizi izlemeye devam edeceğim sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  36. Ah ah ne kadar çok bebek elbisesi vardı ama neyapayım çocuklar kocaman olunca bende başka çocuklara vermiştim:) süper olmuş canım...

    YanıtlaSil
  37. HAYRANLIKLA BAKIYORUM HER POSTUNUZA,BENİMDE EVIMDE ÇAMAŞIR ODAM OLUCAK INSALLAH VE BOYLE BI FIKIR GERCEKTEN COK HOŞ DETAY.tEK BİR SORUNUM VAR BEBEK KIYAFETLERİ :) ETRAFIMA BAKINIYORUM MANDALLIYACAK KADAR MİNİK ŞEYLER BULAMIYORUM,OYUNCAĞINDAN ÖDÜNÇ ÇALACAĞIM BİR MİNİKTE YOK ETRAFIMDA :D EGER BIR GUN MALZEMEYI TEDARIK EDERDE BISILER YAPMAYI BAŞARIRSAM RESİMLERİMLE SİZE MUTLAKA HABER VERİCEM :)

    YanıtlaSil
  38. merhaba
    gerçekten çok beğendim
    resmi alıp kendi sayfama koyabilirmiyim minyatür elbiseler için dikip satacağımda izniniz olursa...merhaba
    takı- keçe.herşey de toptan ve perakende satışımız vardır istediğiniz ürünleri de yapıyorum.
    http://www.facebook.com/hobilerle
    SAYFAMA BEKLERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için. Resmi koymayın lütfen.

      Sil
  39. çok güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık olsun

    YanıtlaSil
  40. çok güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil