27 Ocak 2012 Cuma

Sevgi Perdesi İçin;

Sevgili blog arkadaşımız Mahmur Prensesin   başlatmış olduğu "sevgi perdesi projesi" için etamin ve aplikelerle birkaç küçük parça  hazırladım, bu gün yola çıkacak:) 


Sevgimiz tüm kalplerde katlanarak büyüsün;




Kuşlar bile haberdar olsun bu sevgiden, birbirine fısıldasın;




Sevgi pırıltıları kelebekler gibi özgürce uçsun her yerde;




Bu sevgiyle tüm gönüllerde çiçekler açsın;




Çok hoş bir proje, ayrıntıları da burada. 
KOCAMAN sevgiler hepinize..

14 yorum:

  1. ne kadar çok güzellik hazırlamıssınız böyle. hepsi birbirinden harika. Çok güzeller. Perdemiz çok güzel olacak. Ellerinize sağlık. Heyecanla bekliyorum. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. ooo süper olmuş, vallahi ben kendimden utandım şimdi, aplike yapmayı bilmeyen ben onca uğraştım, etamin de süper fikirmiş hiç aklıma gelmemişti, illaki dikiş diye tutturdum, emeğine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş hepsi de.Büyüsün büyüsün kocaman olsun bu perde ve bütün dünyayı kaplasın:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller... Her gün bir başka arkadaşımın projeye hazırladığı nefis parçaları görüyorum. Harika bir ürün çıkacak ortaya... Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Your blog is very good. please come to my blog, I am waiting for your presence on my blog http://skrtu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. içinizdeki duyguları resimlerle çok güzel anlatmışsınız..emeğinize sağlık diyorum:)

    YanıtlaSil
  7. bunlar çok güzel olmuş!dün gece bende iki tane hazırladım ama sizinkileri görünce bende azıcık utandım:)ellerinize sağlık.proje süper zaten.böyle güzel projelerde birlik olmak çok güzel.sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. süper çalışmalar, bayıldım.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir proje bu bende heveslendim:)ancak bizim gençliğimizde ince etamin vardı şimdi onlardan bulamıyorum:(((

    YanıtlaSil
  10. çok güzel, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. süpersin sen... öyle güzel şeyler yapmışsın ki... ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  12. hepsi çok güzel bayıldım =) bnde gndermek istiyorum en son nezamna kadrdı yetştirebilr miyim ki ?

    YanıtlaSil
  13. kuslar,kelebekler,cicekler
    boncuklar hepsi cokcok guzel
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  14. geldiler hepsi harika çok tesekkür ederim. ayrıca marifetli cadı kendine haksızlık etme ben ne zamandır aplike yapıyorum hala seninki kadar düzgün değil benimkiler

    YanıtlaSil