15 Ocak 2012 Pazar

Oğlumun çok fonksiyonlu örgü kazakları:)

Bu sabah bitirdim nihayet, hemen paylaşayım;


Eeee, neymiş fonksiyonları diyeceksiniz:))) göstereyim hemen;
Düğme ve ilikli olduğu için, burada kolları çıkıp kapşonlu süveter oluyor;


Burada da kapşonu çıkıp sade süveter oluyor;


Oğlum da nasıl güzel poz vermiş, asker gibi durmuş:))
(Kızım da bu arada kıskançlık krizine girdi, onu çekiyorsun beni çekmiyorsun diye, halbuki hep kızı çekiyorum oğlanı ilk kez koydum bloğa:))) Neyse kızımın da bir iki pozunu aldım, yayınlarım bir ara:))
Kollar ve kapşonun düğme detayları şöyle;


Bunu da geçen sene örmüştüm (akıllı ipten);





Mutlu pazarlar, sevgilerimle.

27 yorum:

  1. bunlar çok kullanışlı ve aynı zamanda çok güzel olmuşlar ve ben daha önce buna benzer çocuk kazağı görmedim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş çok beğendim ne kadar kullanışlı elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim,süper fikir düğmelerde rengarenk ne hoş olmuş,güzel günlerde giysin oğlunuz:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel örmüşsünüz:)) Ellerinize sağlık. Kol dikmek çok sinirdir gerçekten, böylesi en iyisi:))

    YanıtlaSil
  5. harikasın çok güzel fikir uygulamada süper olmuş. yakışıklı sağlıkla giysin :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir çalışma:))

    YanıtlaSil
  7. fikir profösörü bu ne harika bir şey hemen toruna yapmalıyım çok şık,kullanışlı oğluşun da mankenliği süper yapmış güle güle giysin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. her zamanki gibi oldukça yaratıcısınız.çok beğendim.harika fikirler.ellerinize sağlık..oğlunuzda güle güle giyinsin..

    YanıtlaSil
  9. çok güzel çoook fonksiyonlu ve oğlunuza da çoooook yakışmış delikanli güle güle giysin inş

    YanıtlaSil
  10. elinden gelmeyen hiç bir iş yok sanırım:)))çok kullanışlı, çok güzel olmuş, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Ay bayıldım, bayıldım. Sadece bu yaştaki erkek çocuklar değil, bendeki gibi 40'ını geçkinler bile bayılır, malum erkekler sever böyle fonksiyonel şeyleri, harika fikir, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Çok güzelmiş hakikaten elinize sağlık=)

    YanıtlaSil
  13. Tek kelimeyle süper olmuş eline sağlık farz oldu toruna yapmalı bir tane..

    YanıtlaSil
  14. İlkinin yaka tipi daha hoş bana göre...çok beğendim bu fikri :)

    YanıtlaSil
  15. maşalhh önce ogluna cnm sonra da sana :) cidden bayıldım:)

    YanıtlaSil
  16. her yaptığın çalışma çok zevkli ve hayran olunası... hazırlara taş çıkartacak güzellikte örmüşsün... ellerine sağlık...
    manken prense de teşekkürler:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. Aaaaaa! Çok süpermiş. İlk kez görüyorum ve çok beğendim. Renkleri de harika olmuş. Elinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. nekadr güzel bir fikir bu böyle ilk fırsatta denemeliyim..

    YanıtlaSil
  19. Harika bir fikir, çok pratik ve inanılmaz kullanışlı olmuş. Ellerinize, emeğinize sağlık. sevgiler,

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel bir fikir bende böylesini görmemiştim, ellerinize saglık..

    YanıtlaSil
  21. Çoook teşekkür ederim nazik yorumlarınız için, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  22. harika olmuşlar eline sağlık...

    YanıtlaSil
  23. Çok kullanışlı süper bir fikir canım..ilerde mutlaka deneyeceğim bu fikrini..

    YanıtlaSil
  24. Çok kullanışlı süper bir fikir canım..ilerde mutlaka deneyeceğim bu fikrini..

    YanıtlaSil
  25. Çok akıllıca ve pratik bir kazak süveter ellerine sağlık arkadaşım işin ehli olduğun belli :)) Oğluşunda güle güle iyi günlerde kullansın.....

    YanıtlaSil
  26. bayıldım foksiyonlu kazaklara çok kullanışlı olmuş,elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  27. Çok teşekkür ederim arkadaşlarım:))
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil