9 Ocak 2012 Pazartesi

Örgü Çocuk Giysi Modelleri

Bu hafta sonu bir hayli verimsiz geçti, elimde devam etmekte olan onlarca işten hiçbirisini bitiremedim ama bloğumun boş kalmaması için kızımın örgü giysilerinden bir demet sunayım dedim. 

Bu mavişi kızıma jile/elbise olarak örmüştüm, şimdilerde (boyumuz uzadığı için) tunik olarak giyebiliyor ;


 Bu şal görünümlü pançoyu (yada panço görünümlü şalı:)) sonbahar başında ördüm;



Bu kısımdan kollar dışarı çıkıyor;


Bu tuniğimiz;


Dümdüz örülüp kemer boşlukları bırakılıyor, bilindik bir model ama daha çok büyüler için yapılıyor. Bazı büyük insan modellerini miniklere uyarlamak hoşuma gidiyor, bu da onlardan biri;


Bu da anneannemizin ördüğü şal (yada panço);



Bu sabah karla uyandık Ankara'da, tüm hafta sürecekmiş kar yağışı...
Kaymadan, düşmeden sağlıklı bir hafta geçirmenizi dilerim:)

13 yorum:

  1. ne kadar güzel cicileri varmış can kızının.
    panço şal şeker gibi bayıldım her birine

    YanıtlaSil
  2. ay hepsine de bayıldım ayrıca tunikten bende örmüştüm ona ayrı bayıldım elleri dert görmesin emeği geçenlerin sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık örgüler güzel ama manken hepsinden güzel bu kıyafetlerle büyüklüğünü hayal edebildim.Üç kuşak bir arada emeklerinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık örgüler güzel ama manken hepsinden güzel bu kıyafetlerle büyüklüğünü hayal edebildim.Üç kuşak bir arada emeklerinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık, örgülerine pek rastlamamıştım, elinden her iş geliyor maşallah:)))

    YanıtlaSil
  6. çok güzel örnekler... ellerine ve sevgili annenin de emeğine sağlık...
    mankenlik yapan prensese de teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. PELERINLER ÇOK ŞIK ANNE ANNENIZIN ELINE SAĞLIK KIZINIZ IYI GUNLERDE KULLANSIN

    YanıtlaSil
  8. insanın böyle becerikli annesi olunca giysiler de muhteşem oluyor.ellerine sağlık canım iyi günlerde giysin güzel kızın bahtı da tahtı da harika olsun

    YanıtlaSil
  9. Ben de sizin kızınız gibi şanslıydım. Anneciğim çeşit çeşit örer giydirirdi. Hepsi ayrı güzel. Elinize sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Cicileri çok güzelmiş prensesin sağlıkla giysin hepsini..

    YanıtlaSil
  11. Maşallah canım ne güzel de yapmış mankenliğini:) ellerinizi sağlık sağlıkla giysin.

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkür ederim güzel ve değerli yorumlarınız için, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  13. kemerli pançoya bayıldım.. benimde kızıma birşeyler öresim var.. vakit bırakırsa cadı tabi..

    YanıtlaSil