30 Ocak 2012 Pazartesi

Kızımın Örgü / Tığ İşi Hırka Ve Yelekleri

Kızımın gardrobundan seçmelere devam;









Hafta sonu çocuklarla elişi çalışmalarına hızlı bir şekilde başladık:) (Bu hafta tatilde olduğumuzu söylemiş miydim:))))Kızım tatil için biriktirdiğimiz onlarca teneke kutuyu boyadı,  onların süslmelerini yapacağız, bir yandan da MP3 çaları için başladığımız haroşa kılıfı örmeye devam ediyor:) Oğlum da ahşap boyamalarımın zeminlerini boyadı, strafor toplardan bir uzay projesi üzerinde çalışıyor:) Bu arada her ikisi de tutturdu, ille" bizim de bloğumuz olsun, biz de yaptıklarımızı yayın yapalım" diye. "Ben kendi bloğumla zor başa çıkıyorum, bi de sizinkilerle nasıl uğraşayım?" diyemedim tabi:)) içimden geçirdim "tamam, olabilir belki bakarız" diyerek geçiştirdim, bakalım ne olacak:)))
Bu arada ben de, eski bir kot pantolondan çok hoş bir proje üzerinde çalışıyorum, bu gün biterse inşallah yarın yayınlarım:)
Bizi izlemeye devam ediiiiiiiiin.....
Kocaman sevgiler..

20 yorum:

  1. çok güzeller..minik kızın güle güle kullansın canım..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, çok güzel, çok şık olmuşlar. Ben de kızıma yapacağım işlerde sizden kopya çekeceğim. 3 renkli tığişini ve reglan kolda saç örgüsünü çok beğendim. Elinize sağlık.
    Benim kızımda blog isteyip duruyordu, takdiri de alınca 'hayır' demek olmadı Yağmur GP adında bloğu oldu.

    YanıtlaSil
  3. model güzel , örgüler güzel daha ne olsun :) elleriniz dert görmesin

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık hepside çok güzel olmuş.ne güzel çocuklarla ortak projeler yapıyorsunuz.darısı bana.kızım biraz büyüsün bizde onunla inşallah güzel şeyler yaparız.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Cicilere bayıldım,çocuklara blog açma fikri güzel olur ,çabuk büyüyorlar ,tadını çıkarın:)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. maaşallah ailece çalışkansınız,hırkalara hayran kaldım.hele işlenmiş olana bayıldım.ailece ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok güzel ellernze sağlık cimcime güle güle giysin :)

    YanıtlaSil
  8. Cicilerin hepsi de çokk güzeller ellerine sağlık canım:)Ama ben sizin aileye bayıldım:)Ne güzel anne ve çocuklar beceride yarışıyorlar sanki.Valla tebrik ediyorum sizi:)
    Annesi becerileriyle bence bloğu hak ediyorlar:)Yeterki derslerini engellemesin blogları:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Prenses çok şanslıymış harika örgüler..ellerine emeğine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  10. ELLERİNİZE SAĞLIK HEPSİ AYRI GÜZEL...ÇOCUKLARA BLOG AÇMA FİKRİ ÇOK GÜZEL BENİM OĞLUŞUMUNDA VAR KENDİ RESİMLERİNİ ATIP YAZILARINI YAZIYOR ARTIK.YORUM GELİNCE DE ÇOK SEVİNİYOR HAVASINDAN GEÇİLMİYOR.BAKMAK İSTERSENİZ serkanbob.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. kızınız çok şanslı.her biri birbirinden güzel ve şık olmuş.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. ne güzel örnekler, renkler, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Nasıl da güzel modeller. Ellerine, zevkine sağlık.
    Bence çocukların hevesini kırma, hem senin gibi maharetli bir annenin yetenekli çocuklarını da izlemek isteriz.
    Kot çalışmaları hep zevkle takip ettiklerimdir. Merakla bekliyorum:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  14. Her biri ayrı güzel olmuş ellerinize sağlık. Ayrıca tüketici değil böyle üretici çocuklar yetiştirdiğiniz için sizi kutlarım :))

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar!!!
    Sayfanı gezdim,bayıldım,harkulade...çocuklarınada bin maşallah,tebrik ediyorum onları harika işler yapmışlar...maharetlerini anneden almışlar ne güzel...ama asıl anneanne marifetli anladım yeşil hırkadan...kızının pembe hırkasınıda çok beğendim,iyi günlerde kullanın canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Şehnazcığım çok teşekkürler,
    NergizGP, çok teşekkürler, kızınızın bloğu hayırlı olsun, sık sık ziyaret ederiz kendisini:))
    Mahmur prenses çok teşekkürler,
    Ecehan, çokı teşekkür ederim,
    Mihrimah çok teşekkür ederim, sizler de yaparsınız cici şeyler:)
    Nuray hanım çok teşekkürler, çok haklısınız:)
    Serpil ablacım çok teşekkürler:)
    İlaydacığım çok teşekkür ederim,
    Seval hanım çok naziksiniz çok teşekkürler,
    Elif hanım çok teşekkürler,
    Asosh, çok teşekkürler, oğlumla beraber baktık Serkanın bloğuna, çok şeker, izleyeceğiz,
    Alanaycığım çok teşekkürler,
    Noblesseciğim çok teşekkür ederim,
    Okuyancığım çok teşekkür ederim, henüz bitiremedim kot çalışmayı:((
    Meral hanım çok naziksiniz, çok teşekkürler,
    Tatesal, hoşgeldiniz bloğuma, çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  17. Hepsiçok güzeller ellerinize sağlık.. Bayıldım ben..Güle güle kullansın güzel prenses..

    YanıtlaSil
  18. Beautiful works,and blog.

    YanıtlaSil
  19. yaptıklarınızı yeni takip etmeye başladım, hepsi çok güzeller,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil