4 Ocak 2012 Çarşamba

Kravatların Geri Dönüşümü

Eşimin kullanmadığı kravatlarından (aslında beğenip gözüme kestirdiklerimden desek daha doğru olur:)) bir kaç tanesinin imajını değiştirerek kendime fular yaptım, bakalım beğenecek misiniz:))



Bu da otantik olan;




1Bu arkadaşların benim elime geçmeden önceki (bakımsız:)) halleri böyle idi, 


Bu arada, bizim beyin bu durumdan henüz haberi yok. "Kravatlarım nerede hanım?" diye sorduğunda  "bloğumda" diyeceğim, bakalım tepkisi ne olacak:))))
Sevgilerimle...

26 yorum:

  1. çok çok güzel olmuş canım iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hiç boş durmuyorsun yine harikalar yaratmışsın,emeğine sağlık,hayırlı günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Gene yaratıcı bir fikir ve sonuç çok güzel.İyi günlerde kullanmanız dileğimle.

    YanıtlaSil
  4. ay sen süpersin yaaa bizde de senelerdir kullanılmayan kravatlar var en iyisi böyle değerlendirmek...hay sen çok yaşa canımmm

    YanıtlaSil
  5. Harika! Fakat birde boynunuzdayken fotoğraf çekip ekleseydiniz daha iyi olurdu.Zira bunları kravat gibimi takmalı yoksa başka bir şekildemi bilemedim.. Emeğinize sağlık.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş çok yaratıcı bir fikir tebrikler

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim sevgili arkadaşlarım harika yorumlarınız için:)

    sevgili alaca, çok teşekkürler. ben yayınları genelde sabah işe gitmeden ve çocuklar henüz uyuyorken yapıyorum, başka zaman pek fırsat bulamıyorum çünkü. o yüzden bunlara uygun kıyafetleri bul, giy, üzerinde fotoğraf çekmeye çalış gibi aktiviteleri yapacak fırsatım yok, bir de kendimi manken olarak kullanmak benim hoşuma gitmiyor. o yüzden bu şekilde fotoğraflayabildim. kullanım şekline gelince o da herkesin hayal gücüne kalmış, boyundan aşağı iki yandan sarkıtılarak bırakılabilir, kaşkol gibi bir taraf sarkarken diğer taraf arkaya atılabilir, hafif serbest bağlanmış kravat şeklinde kullanılabilir, şık ve uygun bir fular iğnesi ile gevşek düğüm atılarak fular gibi kullanılabilir. bunlar aklıma gelenler, daha çoğaltmak mümkün:))

    swift, çok teşekkür ederim değerli yorumun için. bu arada sana ulaşmaya çalışıyorum hediye konusunda, başka bir bilgin olmadığı için bloggerdan iki kez mesaj gönderdim, adres bilgilerin malesef ulaşmamış bana (gönderdiğini belirtmişsin ama bazen böyle olabiliyor sistemde takılı kalıyor), umarım bu yorumu okuyup bana bilgilerini gönderirsin.

    YanıtlaSil
  8. sevgili elişi defteri marifetlerinize ve yaratıclığınıza hayranım cidden.harika olmuşlar.bayıldım.bende deneyebilir miyim?:)çok maymun iştahlıyım ama ne yapayım çok beğendim.eşimin de kravatları dolaptan hemen göz kırrptılar:)ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. sen süpersin,yaratmak için yaratılmışsın,harika olmuş beyfendinin kravatları,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. İlk fotoğraftakini çok beğendim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. ay ben sana ne diyeyim hala son cümlerine gülüyorum :D ne tatlı kadınsın sen ya:D bakıyorum bakıyorum nerde karavat diyorum :D herdefasında şaşırıyorum ya pes yani pes:D favorim otantik olan enişte duymasın:)))))

    YanıtlaSil
  12. Ben adres bilgilerimi tekrar gönderdim ama yine takıldıysa mail adresim betus_806@hotmail.com. İyi günler dilerim.

    YanıtlaSil
  13. harikasınız yine çok şaşırttınız ellerinize sağlık çok keyifli bir buluş olmuş.iyi günlerde kullanınız.

    YanıtlaSil
  14. öyle yaratıcı ve güzel çalışmaların var ki seni izlemek büyük bir keyif benim için:)
    ellerine ve fikrine sağlık...

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar güzel uydumuşsun dantelleri ve boncukları, desenlerle harika bir uyum içindeler çok hoşuma gitti...
    Takı kullanmadığım gibi fular da kullanamam ama bu fikir bende başka bir fikir doğurdu :) İleride bir zamanda.....

    YanıtlaSil
  16. Kimin aklına gelir ki kravattan fular yapmak? Hem dantelli, hem boncuklu.. Ellerine sağlık. Sende eşinde durduğundan daha güzel duracağı kesin. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  17. ellerinize sağlık süper olmuşlar. özellikle şal desenliye bayıldım. Eşiniz de iyi ki almışsın diyebilir çok güzeller.

    Bugün kargom geldi kapı süsüme ve kitap ayracıma bayıldım ellerinize sağlık akşam oğluma gösterdim bak senin seçtiğin kapı süsü diye yakından daha da güzelmiş dedi sanırım ona kaldıracağım :))
    tekrar ellerinize emeğinize sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Çok da güzel olmuş fularların güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  19. ikinciye bayıldım hem renk hemde desen açısından..
    birincide ebru çalışması yapılan bir kumaş gibi havası var oda çok güzel.tabi üçüncüde güzel ;)
    ama bayıldım bunların değişimine..yine kravat olarak mı bağlıcaksınız ;D

    YanıtlaSil
  20. ayy ne ğüzel olmuş.bendede çoook varda nasıl değerlendiririm diye düşünüyordum..
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  21. "Kravatlarım nerede hanım?" diye sorduğunda "bloğumda" diyeceğim,

    İşte koptuğum andır. :)) Çok güldüm, allahta seni güldürsün. :))

    Ayrıca kravatlar evrim geçirmiş, apayrı bir havaya bürünmüşler. Çokta güzel görünüyorlar. Ellerine sağlık, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  22. eline sağlık çok güzel olmuş.çok değişik bir çalışma...

    YanıtlaSil
  23. Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için arkadaşlarım..

    YanıtlaSil
  24. çok güzel bi fikir kot bi yelek ile kombin edebilirim dedim ilk görüşte cidden çok hoş ellerine sağlık,paylaşımın için tşkkürler

    YanıtlaSil
  25. fikri çok beğendim. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil