24 Ocak 2012 Salı

Kavanozdan Geri Dönüşüm Çalışması

İri boy bir cam kavanozdan, kalemlik formatında "şişlik" yaptım;


Benim gibi bir hayli fazla sayıda örgü şişi olanlar için muhafaza anlamında ideal çözümlerden birisi gibi geldi bana. 
Bu arada,  şişlerimi çok sevdiğim için kalpli yaptım objeyi:)))  


Aslında kebap şişleri için de kullanılabilir:)))




Kavanozun yanında arzı endam eden objemiz ise annemin emektar dikiş kutusu. (yada sandığı:)




Annem dikişi bıraktığından beri üç-dört senedir bende ikamet ediyor  Bana geldiğinde böyle asil bir durumdaydı;




Gül ağacından yapılma gayet hoş bir kutudur kendisi  ama bu halinden ben şahsen bıkmıştım artık. Üzerine parlak yüzey astarı sürüp tamponlayarak boyadım ve peçete dekupajı ve ufak fırça dokunuşları yaptım. 



Bu arada eğitim öğretim yılının birinci yarıyılını tamamladık, vatanımıza milletimize ailelerimize hayırlı uğurlu olsun. Bu vesile ile ilköğretim çağında çocuğu/çocukları bulunan çalışan annelere de güç, kuvvet, enerji, akıl, sabır vb. bilumum iyi dileklerimi iletmek istiyorum. Zira çocukların tatil sürecinde nerede ve nasıl muhafaza edilecekleri, muhafaza alanına nasıl ulaştırılacakları ünitesine dair çoktan seçmeli test sürecine girmiş bulunuyoruz:))))
(Bu kaydı yayınladığım şu sırada bizimkiler anneanne-babaanne-banka üçlüsü arasında kura çekmekle meşguller:))))
Kolay gelsin hepimize.
Kucak dolusu sevgiler.....

22 yorum:

  1. elişim yine güzellikler yapmışsın,dikiş kutuna ve de şiş kavanozuna bayıldım ben de yapıcam bana neeee,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. şiş kutusu süper, dikiş kutusu da eski haline göre cıvıl cıvıl neşeli bir çalışma olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Dikiş kutusu ve şiş kavanozu süper olmuş. Her ikiside cıvıl cıvıl. Eski dikiş kutusundan eser kalmamış. İyi günlerde kullanmanız dileğimle..........

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, iyi fikir ben de yapmalıyım şişlerimi bulamıyorum.
    Dikiş kutusunu çok güzel yapmışsınız elinize sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Kırmızılı olana bayıldım yaa !!! tam vintage olmuş keşke bende yapabilsem harika duruyor !!
    takipçinim artık cnm bnde beklerim;)

    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. canım her ikiside harika olmuşlar o dikiş kutusunun modeli tasrımı çok hoşuma gitti harika ellerşine sağlık bu arada allah kolaylık ve sabır versin =)

    YanıtlaSil
  7. çok şık olmuşlar canım ellerine sağlık.iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Şiş kutusu görmüştüm ama bu daha iyi fikir. Zira kutudan şişleri dökmeden numarasını göremiyorsun.Çok daha pratik bir çözüm.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. şişlik kavanozu ilginç bir fikir
    (bana göre deyil)
    tabbi ben ortada bırakırsam benim koca bebeler onlarla kılıç kalkan ekibi kurarlar evde ya neyse kikikiki,ama dikiş kutusu önceki haline göre çok sevimli olmuş ellerine sağlık iyi günlerde kullan canım
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. çok şık olmuşlar ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkür ederim arkadaşlarım güzel yorumlarınız için, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. Şiş kutusu harika olmuş güle güle kullan canım dikiş kutusuna ise bayıldım bence eski halide güzelmiş ama böylede güzel cıvıl cıvıl olmuş ellerine sağlık.
    Sevgiler........

    YanıtlaSil
  13. maşallah maşallah maşallah..
    ellerine sağlık cankız...vallahi bayıldım...Hele şişlik çok hoşuma gitti..hatta düşündüm de, bu şiş koyma şeysinin dış yüzeyine cep gibi birşey de konduabilirsin.boyu kısa olan tığları koyabilmek için....
    ellerin dert görmesin canım :)))

    YanıtlaSil
  14. Sizin elinizde olduklarında şişler bile gelinlik giyer ne güzel bir tasarı olmuş,ellerinize sağlık darısı benim şişlerimin başına inşaallah bende şişlerimi bir gün telli duvaklı gelin edebilirim.Nostaljiyle ağlattınız teyzemin dikiş kutusu ve içindekiler gözlerimde canlandı çok duygulandım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Benimde böyle bir dikiş kutum var.Sizinki gibi süslesem daha güzel duracak.Renk uyumu ve resimleri çok beğendim, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  16. her ikiside çok güzel ve özel olmuş....ellerinize sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
  17. çok fonksiyonel olmuş şiş kavanozu, iyi fikirmiş, pek beğendim, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  18. şiş kavanozu çok şirin olmuş.ama dikiş kutusuna hayran oldum.şık ve güzel.zevkinize hep hayranım.güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  19. Kavanozdan şiş kutusu güzel fikir..Dikiş kutusuda yeni haliyle süper olmuş güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  20. canım şiş için olan kavanozuna bayıldım cok güzel fikir bendemi yapsam acaba:))))))

    YanıtlaSil
  21. dikiş kutusu gercektende harıka olmus elınıze sağlık :)

    YanıtlaSil
  22. Çok teşekkürler, beğenmenize çok sevindim, hepinize kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil