31 Aralık 2011 Cumartesi

MUTLU YILLAR VEEEE HEDİYE ÇEKİLİŞİM SONUÇLANDI:))))

Sevgili blogdaşlarım, arkadaşlarım, izleyicilerim, bu yazımı okuyan tüm güzel dostlar;
Yeni yılınızı en içten dileklerimle kutluyorum. Umarım 2012 yılı  tüm umutlarınızın, isteklerinizin, hayallerinizin gerçekleşeceği, tüm sevdiklerinizle  birlikte mutlu, sağlıklı ve huzur içinde geçireceğiniz bir yıl olur. 
Ve umarım 2012 yılı ülkemize de huzur, güven, bolluk, bereket getirir. 


Gelelim çekilişimize;
 Öncelikle, hediye çekilişime katılan tüm arkadaşlarıma teker  teker teşekkür ediyor ve yorum sırasına göre hazırladığım çekiliş listesini sunuyorum;



KAZANAN ARKADAŞLARIM;



110- SWİFT


106- ALIŞVERİŞDAVETİYESİ


101- NEDVE


74- MEHPARE01


23- ÖRGÜÇANTAM


18- AKSUNGUR46

Kazanan arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Kendilerinden, 1 0cak 2012 akşamına kadar bu postun altına yorum bırakarak hangi hediyeyi istediklerini (yorum sırasını dikkate alacağız) ve mail adresime (fusun.arikan@vakifbank.com.tr) isim ve posta adreslerini iletmelerini rica ediyorum. Pazartesi sabahı kargo işlemini tamamlayıp, kargo ücretini ödediğime dair makbuzları mail adreslerine göndereceğim. (Teslimat sırasında kargo şirketleri zaman zaman her iki taraftan da kargo ücreti talep edebiliyor çünkü.)

Bir sonraki çekilişimiz bakalım ne zaman olacak?:))

Hepinize kucak dolusu sevgiler...

26 Aralık 2011 Pazartesi

Yeniyıl temalı bardak altlıklarım eşliğinde Deryalı günümden kesitler:)

Yeniyıl temalı çalışmalara son sürat devam, hız kesmek yok:))




Etamine işlediğim ufak motifleri mat camla çerçeve yaptırdım. Hem konsol, masa dekoru oluyor, hem de bardak altlığı. Duvarda da kullanmak mümkün tabi. Çerçevelenirken altına da kaymaması ve zemini çizmemesi için kadife koydurdum;





Yakından da bakalım;







Gelelim "Deryanın Dünyası" günüme:)
O gün çok hoş bir gündü. Sadece benim için değil, programa katılan diğer arkadaşlar için de çok güzel bir anı oldu, çok eğlendik, değişik bir gün geçirdik. Gerek Derya hanım, gerekse de ekip arkadaşları bize çok yakın ilgi gösterip ağırladılar. Özellikle Derya hanım bize sanki evine konuk olmuşuzcasına sıcak davrandı, reklam aralarında o koşuşturmaca içinde bile bizlerle ilgilendi, enerjisine hayran olduk. Çekim sonrasında da Berna hanımın yaptığı nefis kurabiye ve pastaları afiyetle yedik. 


Program boyunca izleyicilerden bolca beğeni mesajları geldi, aralarda Derya hanım okudu bize. Deryanın dünyası facebook sayfasına da benim bebek pusetimin kocaman fotoğrafını eklemişler, görünce çok mutlu oldum:)


Katılan diğer arkadaşlarla da hemen kaynaşıverdik:)) 


Hepinize kocaman sevgiler.....
(Unutmadan hatırlatayım, hediye çekilişim aşağıda devam ediyor, ben olsam katılırdımmm:)))

22 Aralık 2011 Perşembe

HEDİYELERİM VAAAAR:))))

Bloğumun birinci yılı kutlaması adına ben de hediye çekilişi yapıyorum.

 17 ocak 2011'de ilk "merhaba, ben geldim"  yazımı yazalı neredeyse bir yıl oluyor. Çok güzel, harika  bir yıl geçirdim sizlerle çok sevgili blog dostlarım. Blog dünyasının bu kadar eğlenceli, keyifli olacağını, gerek marifetlerimiz, gerekse dostluklarımız adına bu kadar güzel paylaşımlarda bulunulacağını hiç hayal bile edemezdim. Beni yalnız bırakmadığınız için hepinize teker teker çoooook teşekkür etmek istiyorum. İnşallah bundan sonra da bu güzel blog dünyasında hiç ayrılmadan hep beraber yürümeye devam ederiz. 

Hediye çekilişimi aslında ocakta yapacaktım ama yılbaşı öncesi heyecanına katılayım, vereceğim hediyelerim de yılbaşı hediyesi olsun istedim.

Altı adet blog dostuma birer kapı süsü hediye etmek istiyorum. Neden "altı" olduğu konusunda ise hiçbir fikrim yok, onu da vereyim, bunu da vereyim derken altı adet oldu:)

Şartlar benim çekilişim için de aynen geçerli;
* Çekilişimi bloğunuzda, face inizde vs. duyurarak yorum bırakmak (ki tüm arkadaşlarınızın bu hediyelerden haberi olsun:)
* İzleyicim olmanız (ki bu da bana yılbaşı hediyesi olsun:)))

Bloğu olmayan arkadaşların detay linki bırakmalarını rica ediyorum ki onlara kolayca ulaşabileyim. 

30.12 akşam 24.00' e kadar başvurun ki 31.12 sabahı çekilişimi (random.org ile) yapıp duyurabileyim.  
(Yurt dışından katılan olur mu bilemiyorum ama benim için zor olacağından yurt dışına gönderim yapamayacağımı ifade etmek istiyorum.)

Gelelim hediyelerime. (Bu kadar laftan sonra ben olsam araba filan beklerim:))))
Kapı süsleri hediye etmek istiyorum umarım beğenirsiniz; 

1 no.lu;




2 no.lu;



3 no.lu;


4 no.lu;



5 no.lu;


6. sı da etamin sevenler için gelsin;



Çekiliş sonrasında (kazanan arkadaşların yorum bırakma sırasına göre) hangi kapı süsü isteniyorsa yorum sahibi arkadaşıma belirttiği hediyeyi göndereceğim. 
(Sadece altı kişi başvururmuş, çekiliş mekiliş yapmadan direk postalarmışım hediyeleri, ne komik olur ama dimi:)))))

Bu arada unutmadan sizlere bir haber vermek istiyorum. 23 aralık cuma günü (yani yarın) Kanaltürk'te yayınlanan "Deryanın Dünyası" programına ben de konuk olarak katılacağım. Başta "pet şişeden bebek puseti" olmak üzere birkaç parça elişimi tanıtacağım. Seyretme fırsatınız olursa mutlaka beklerim:)

Hepinize kucak dolusu sevgiler...

19 Aralık 2011 Pazartesi

Pofuduk Yılbaşı Ağacımız

Polardan yılbaşı ağacı yaptım:)


İçine dört kat elyaf geçirdim, kenarlarına beyaz polar ile kar görüntüsü verdim. Asılarak kullanılıyor; ben uzun abajura astım, duvara da asılabilir;


Elyafı polara sabitlemek için üzerine düğmeler diktim, süsleri de bu düğmelere astım;




Süsleri de, eski birkaç beyaz penye üzerine peçete ile tekstil dekupajı yaparak hazırladım;




Bu şekilde hazırladığım desenleri kesip altlarına bir kat yeşil keçe dikip, içini elyafla doldurdum;
Karanlıktaki görüntümüz bu şekilde;


Yılbaşı ağacını çamaşır makinesinde yıkamak isteyenler için hoş bir fikir, değil mi?:))))))
Haftanız bol verimli, bir o kadar da şenlikli geçsin:)
Sevgilerimle.... 

17 Aralık 2011 Cumartesi

Yeniyıl tabaklarım ve bir MİM:)

Önce mim den başlayayım, çok sevgili blog arkadaşım pasta köşesi  beni mimlemiş:) 2012 yılına ait oniki dileğimi belirtmem gerekiyor.  Başlayayım o halde;

1) Sağlık; Tüm ailem, sevdiklerim ve bütün iyi insanlar için diliyorum bunu, (o olmadan hiçbirşey tam olmuyor),
2) Mutluluk; tüm iyi insanlar hakediyor bunu, inşallah mutlu bir yıl olur,
3) Huzur; ülkemiz için huzur dolu bir yıl olmasını diliyorum,
4) Adalet; sallantıya girmiş olan adalet sisteminin 2012 de düzelmesini diliyorum,
5) Bol kazançlar; hepimize bool kazançlar diliyorum, ama büyük ikramiye bana çıksıııııııın:)) 
6) Başarı; tüm çalışkan insanlar başarıya doysun inşallah, (ben de hedeflerimi kolaycacık tutturabileyim, kredi, mevduat bi ton hedefim vaaaar:(((
7) Bol yaratıcı fikirler hepimizin olsun, birbirimizle paylaşabilelim:)
8) Birlik-beraberlik içinde bir toplum istiyorum,
9) Güvenlik; insanların karakollarda dövülüp sonra da dövenlerin cezasız kalacağı, dövülenin sanık sıfatını alacağı bir düzen İS-TE-Mİ-YO-RUUUUM, (bunu adalete mi yazsaydım acaba? neyse önemi yok, sıradaki yerini aldı:(
10) MEDENİYET (bu kelime içinde herşeyi barındırıyor zaten)
11) Bol eğitim; Allah hepimizi, ülkemizi, CAHİL İNSANLARIN ŞERRİNDEN KORUSUN İNŞALLAH;
12) Veeee, geldik en önemli maddeye, bunu bizzat kendim için istiyorum:))) Her istediğimi anında yapabilmemi sağlayacak bir tatlı cadı burnu!!!!:))))

Ne dersiniz çok şey mi istiyorum?
Bence kesinlikle hayır. (sonuncusu hariç pektabiii:)))

2012 yılından tüm beklentilerinizin gerçekleşmesi dileklerimle sizi peçete dekupajı yaptığım tabaklarımla başbaşa bırakayım.
Mutlu hafta sonları.......




16 Aralık 2011 Cuma

Yeniyıl geridönüşümleri / 1

Geri dönüşümlerimiz de yeniyıl temalı olsun dedim.
Bu tepsimiz;


Önceki hali buydu;


Dekupaj resimlerini Ruşen hanımdan aldım. Bu metal bir obje olduğu için sünger fırça ile tamponlayarak boyadım. 

Bu da faraşımız;


Faraş (kürek) boyama konusunda Ece Aymer'den esinlendim. Tabiki onun yaptıkları kadar güzel olmadı ama önceki halinden iyidir kanımca:))


Alt kısmına peçete dokusu ile kar görüntüsü vermeye çalıştım. Beyaz peçetenin tek katını buruşturarak o bölgeye dekupaj tutkalı ile buruşturarak yapıştırdım, kuruyunca bir kat tutkal daha sürdüm, kuruduktan sonra da vernikledim;


Sevgilerimle:)))

15 Aralık 2011 Perşembe

CD lerden kapı süsü

Strafor ve sakallı iplerimle güzel güzel kapı süsü yaparken birden aklıma bu fikir geldi, onları yarım bırakıp bunu yaptım dün akşam, ama emin değilim gene güzel oldu mu ki acep:))?:))


Yalnız, apartman görevlimizin dikkatini çekmiş olmalı ki sabah gazeteyi vs. bırakırken "ne güzel olmuş abla, bunu da sen mi yaptın?" dedi:)) sevindim ben de:)


Yapılışı şöyle;
Kalın maket kartonunu simit şeklinde kesip üzeri için 8 adet atık CD buluyoruz;


Kumaşlardan, kenarı 35 cm. olan kareler kesiyoruz;


CD yi kumaşın ortasına koyup kurdele ile sıkıca (fiyonk yapmadan) bağlıyoruz;


Kumaşın dört bir köşesini ayrı ayrı dışa doğru kıvırarak (yaprak gibi açarak) silikonla tabana yapıştırıyoruz. Bu şekilde hazırladığımız kumaş kaplı CD leri birbirinin biraz üstüne gelecek şekilde kartona dizip silikonla yapıştırıyoruz. 
Çiçek desenli kumaşlardan daha güzel olur sanki,
neyse belki denerim bir ara..
Kocaman sevgiler..

13 Aralık 2011 Salı

Ahşap Boyama Tepsiler

Yılbaşı için hediyelik birkaç tepsi hazırladım;







Kardan adam resimlerini Pınar hanımın paylaşımından (atolye-nar.blogspot.com) aldım, diğerleri peçete dekupajı. Çiçek tepsinin peçetesini bütün halde, diğerini keserek yapıştırdım. Peçeteler ise bunlar;



Haftanızın çok güzel devam etmesini dilerim..