26 Aralık 2011 Pazartesi

Yeniyıl temalı bardak altlıklarım eşliğinde Deryalı günümden kesitler:)

Yeniyıl temalı çalışmalara son sürat devam, hız kesmek yok:))




Etamine işlediğim ufak motifleri mat camla çerçeve yaptırdım. Hem konsol, masa dekoru oluyor, hem de bardak altlığı. Duvarda da kullanmak mümkün tabi. Çerçevelenirken altına da kaymaması ve zemini çizmemesi için kadife koydurdum;





Yakından da bakalım;







Gelelim "Deryanın Dünyası" günüme:)
O gün çok hoş bir gündü. Sadece benim için değil, programa katılan diğer arkadaşlar için de çok güzel bir anı oldu, çok eğlendik, değişik bir gün geçirdik. Gerek Derya hanım, gerekse de ekip arkadaşları bize çok yakın ilgi gösterip ağırladılar. Özellikle Derya hanım bize sanki evine konuk olmuşuzcasına sıcak davrandı, reklam aralarında o koşuşturmaca içinde bile bizlerle ilgilendi, enerjisine hayran olduk. Çekim sonrasında da Berna hanımın yaptığı nefis kurabiye ve pastaları afiyetle yedik. 


Program boyunca izleyicilerden bolca beğeni mesajları geldi, aralarda Derya hanım okudu bize. Deryanın dünyası facebook sayfasına da benim bebek pusetimin kocaman fotoğrafını eklemişler, görünce çok mutlu oldum:)


Katılan diğer arkadaşlarla da hemen kaynaşıverdik:)) 


Hepinize kocaman sevgiler.....
(Unutmadan hatırlatayım, hediye çekilişim aşağıda devam ediyor, ben olsam katılırdımmm:)))

33 yorum:

  1. Televizyondaki programı izledim. Program çok güzel geçti.Sadece sizi görünceye kadar biraz fazla bekledik.. Her yönünüzle çok şık ve zarifdiniz. Elişleriniz zaten harikaydı.Bardak altlıklarınızda çok güzel olmuş. Bardak altlığı olarak kullanmaya kıyamaz insan. Başarılarınızın devamını dilerim. Yeni yılda herşey gönlünüzce olsun...

    YanıtlaSil
  2. Kaçırdım programınızı :( Elişlerinizi takip ediyorum hep ama programı kaçırdığıma üzüldüm. Bardak altları minik tablolar olmuş adeta. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. canım program harikaydı sizde öyle...Çokk eskiden tanıyormuş hissi uyandı bende...tebrikler...

    YanıtlaSil
  4. çok şik olmuş,elinize sağlık.
    Cuma günü izledim proğramı hepiniz çok iyi görünüyordunuz.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bardak altlıklarına bayıldım bayıldım:))) programı kaçırdığıma da üzüldüm yani:(

    YanıtlaSil
  6. İzleyemedim ama yaptıklarınız yapacaklarınızın teminatı zaten :-))
    Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  7. Ay bu bardak altlıkları süper, gerçekten de söylediğin gibi duvara asılır bunlar, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım çok şık olmuşlar.

    YanıtlaSil
  9. bardak altlıklarınız çok güzel olmuş, ama kıyılmaz gerçekten böyle kullanılmaya... ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Programdan haberim yoktu,yokluğumda çok şey kaçırmışım demekki:(fotoğrafları paylaştığın için çok çok teşekkürler,bardak altlıklarına bayıldım,emeklerine sağlık,kaneviçenin havası bir başka oluyor...

    YanıtlaSil
  11. el işim derya ablayı o kadar çok seviyorum ki seni görmek ve onun yanında olduğunu bilmek ne güzel iki sevdigim insan yan yana yani:)) bende kaçırdım ne yazık ki ama burdan gördüm sonunda elerine saglık cnm çok güzeller bu arada:)

    YanıtlaSil
  12. canım, becerikli arkadaşım gurur duydum, programdan haberim vardı ama çalıştığım için izleyemedim,aynı gün akşam videosunu aradım bulamadım eğer sadece senin olduğun bölümün videosunu bulurda paylaşırsan çok sevinirim.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. elişim ne yazık ki programı izleyemedim kursta dersim vardı.resimlerle paylaşmışsın tşk.ler seni güzel yüzünü böylece görmüş oldum becerikli kızım.kızım diyorum senin kadar evladım var çünkü,bardak altlıklarına da bayıldım.sevgi ile kucaklarım

    YanıtlaSil
  14. Programi izleyemedeim.Ama adiniza memnun oldum.Guzel seyler uretiyorsunuz tabiki,Derya Hanim da bunu kacirmaz.

    YanıtlaSil
  15. bardak altlıklarına bayıldım elleriniize sağlık inş bnde etamin öğrenmeye başlayacağım =) programı kaçırdım =(

    YanıtlaSil
  16. programı izledim.çok zarif ve güzeldiniz.eşime de bebek pusetini gösterdim.yapalım biz de diye.ellerinize ayrıca bayıldım:)maşallah çok güzel elleriniz var.

    YanıtlaSil
  17. ne kadar güzel bir fikir bardak altlığı olarak çerçevelettirmek çok şık olmuş hemde çok amaçlı ellerinize sağlık programınızı çalıştığım için izleme şansım olmadı tebrik ediyor başarılarınızın devamını diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Çok amaçlı bardak altlıklarına bayıldım canım çok güzeller..proğramından haberdar olup izlemeyi seni yakından tanımayıda çok isterdim doğrusu..tebrik ederim başarılarının devamı dileğiyle canım..

    YanıtlaSil
  19. yaptıklarınız ve siz çok hoş görünüyorsunuz.

    YanıtlaSil
  20. Tebrikler valla bu günlerde eve geç geliyorum kaçırmışım bilseydim kaydeder sonra seyrederdim,bardak altlığı fikride çok güzel bir fikir eline sağlık...

    YanıtlaSil
  21. ellerinize sağlık bardak altlıkları çok şık olmuş.sizi ilk defa gördüm fotoğrafta ama yıllardır tanırmış gibiyim sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Bardak altlıkları harika olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  23. İzlemedim ama buradan harika görünüyorsunuz!

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  24. programı seyredemedim.çok üzüldüm hatta biraz evvel msn de ablamla konuşurken ona sordum çünkü daha önce sizden bahsedip seyretmesini söylemiştim.ki seyretmiş ve çok beğenmiş.tekrar tebrik ediyorum.bu arada çok güzel görünüyorsunuz söylemeden geçemeyeceğim.
    bardak altlıkları şahane olmuşlar.ellerinize sağlık.çok beğendim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. çok güzel bir program oldu sizin tanıtım bölümünü izleyebildim gittiğiniz her yeri renklendiriyorsunuz, tebrik ediyorum.Bardak altlıkları nefis olmuş ellerinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  26. Programı maalesef seyredemedim. :(

    Bardak altlıkları harika görünüyor. :)

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  27. derya baykalı bende çok severim müsait olduğum an ve zamanlarda izleme fırsatı bulurum :)

    bardak altlığı harika olmuş.çokca emek vermişsiniz ve çerçevede yaptırmışsınız.duvardada çok şık durur.ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  28. Programı izlemedim ama eminim çok güzel olmuştur. Her yaptığınız iş bize yeni ufuklar açıyor.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  29. Yeni yılını tüm yüreğimle kutlar daha nice yıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinle birlikte görmeni ve geçirmeni diliyorum... Dün rüya yarın hayaldir... Rüyayı mutlu, hayali umutlu yapan bugündür, gönlün neyin özlemini çekiyorsa yarınlar sana onu getirsin... Yeni yılın kutlu olsun

    YanıtlaSil
  30. derya baykalın programını her gün seyretmeye çalışırdım ama geçen hafta o gün gezmeye gitmiltim seyredemedim sizi seyretmeyi isterdim çok güzel görünüyorsunuz tebrikler böyle üreten birinin o programa çıkması gayet tabii

    YanıtlaSil
  31. Maalesef programı kaçırmışım,çalışmalarınız çok güzel.Bardak altlıklarına bayıldım.Çekilişi de geç farkettim,bir dahaki sefere katılmak üzere sevgilerle..:)

    YanıtlaSil
  32. Sabahtan bu tarafa tam 1 saattir blogunuzdayım...dünkü geçirdiğim zamanı hatırlamıyorum bile...daha önceki yorumumda da dediğim gibi hayranım size...o elleri tutup bakmak istiyordum maharetli ellerinizi, Derya hanım da benim gibi düşünmüş olmalı ki aynı hareketi yapmış...tebrik ediyorum...yüzünüzü gördüğüme de çok sevindim...çocuklarınız da çok güzeller maşallah...aman nazar değmesin bin kere daha maşallah diyeyim size...bu arada iş kadını olduğuz da gözümden kaçmadı,mesleğinizi merak ettim? bende beklerim bloguma ufak tefek uğraşıyorum ama size ulaşmam çok zor...boyama ve hamur kabartma konusunda ders almalıyım sizden...yaşım sizden büyüktür sanırım o nedenle siz bizi kaldırıp arkadaşım demek istiyorum,hatta Füsuncuğum,yakın hissettim o nedenle...sevgilerimle...(enerjinden,maharetinden ve becerilerinden dolayı tekrar tebrik ediyorum) 4x4 bir kadın olmak kolay değil....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin hanımcığım ne kadar güzel sözler bunlar, inanın çok duygulandım. Çok teşekkür ediyorum içtenliğinize, kocaman sevgilerimi gönderiyorum size.

      Sil