17 Aralık 2011 Cumartesi

Yeniyıl tabaklarım ve bir MİM:)

Önce mim den başlayayım, çok sevgili blog arkadaşım pasta köşesi  beni mimlemiş:) 2012 yılına ait oniki dileğimi belirtmem gerekiyor.  Başlayayım o halde;

1) Sağlık; Tüm ailem, sevdiklerim ve bütün iyi insanlar için diliyorum bunu, (o olmadan hiçbirşey tam olmuyor),
2) Mutluluk; tüm iyi insanlar hakediyor bunu, inşallah mutlu bir yıl olur,
3) Huzur; ülkemiz için huzur dolu bir yıl olmasını diliyorum,
4) Adalet; sallantıya girmiş olan adalet sisteminin 2012 de düzelmesini diliyorum,
5) Bol kazançlar; hepimize bool kazançlar diliyorum, ama büyük ikramiye bana çıksıııııııın:)) 
6) Başarı; tüm çalışkan insanlar başarıya doysun inşallah, (ben de hedeflerimi kolaycacık tutturabileyim, kredi, mevduat bi ton hedefim vaaaar:(((
7) Bol yaratıcı fikirler hepimizin olsun, birbirimizle paylaşabilelim:)
8) Birlik-beraberlik içinde bir toplum istiyorum,
9) Güvenlik; insanların karakollarda dövülüp sonra da dövenlerin cezasız kalacağı, dövülenin sanık sıfatını alacağı bir düzen İS-TE-Mİ-YO-RUUUUM, (bunu adalete mi yazsaydım acaba? neyse önemi yok, sıradaki yerini aldı:(
10) MEDENİYET (bu kelime içinde herşeyi barındırıyor zaten)
11) Bol eğitim; Allah hepimizi, ülkemizi, CAHİL İNSANLARIN ŞERRİNDEN KORUSUN İNŞALLAH;
12) Veeee, geldik en önemli maddeye, bunu bizzat kendim için istiyorum:))) Her istediğimi anında yapabilmemi sağlayacak bir tatlı cadı burnu!!!!:))))

Ne dersiniz çok şey mi istiyorum?
Bence kesinlikle hayır. (sonuncusu hariç pektabiii:)))

2012 yılından tüm beklentilerinizin gerçekleşmesi dileklerimle sizi peçete dekupajı yaptığım tabaklarımla başbaşa bırakayım.
Mutlu hafta sonları.......




13 yorum:

  1. tüm dileklerinizi kabul olmasını diliyorum bende.
    tabaklar enfes olmuş.ellerinize sağlık.güle güle kullanın.sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Bende iyi dileklerine katılıyorum arkadaşım dilerim herkesin umutları istekleri gerçekleşir. Tabaklar tam yeniyıla yakışır tarzda eline seğlık.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel dilekler,ne şık tabaklar böyle.

    YanıtlaSil
  4. ÇOK ÇOK ŞEKER OLMUŞLAR..

    YanıtlaSil
  5. çok zevkli işler yapmışsın arkadaşım.tebrik ederim.tüm güzel dileklerinin geçekleşmesini dilerim

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım tabaklara.Ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  7. Sevgili arkadaşlarım;
    alanay, meral, tülin, şehnaz, leyya, nedret;
    çok teşekkür ederim hepinize, 2012 yılının hepimiz için uğurlu gelmesini, sizlerin de tüm dileklerinizin gerçekleşmesini dilerim.
    sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  8. tüm dileklerin hemen olur inş.yürekten kocaman bir AMİNNNN.tabaklara gelince çok ama çokkk güzeller.bayıldımmm canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Bütün dileklerin yerine gelsin 2012 uğurlu yılın olsun,tabaklar çoook şık........

    YanıtlaSil
  10. dileklerinin hepsi gerçekleşir inşallah, tatlı cadı burnu da dahil:)))tabaklar muhteşem!

    YanıtlaSil
  11. OOOO H arika harika harika, başka söze gerek yok, Allaha emanet ol canım, sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  12. Tabaklarınız çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık. Tüm dileklerinizin 2012'de gerçekleşmesi dileğimle........selamlar

    YanıtlaSil
  13. Tabaklarınız harika olmuş ben hiç tabak boyamadım arkasından peçete yapıştırıp boyayarak mı yaptınız acaba bir de kullandığınız boyayı sormak istiyorum .

    YanıtlaSil