1 Aralık 2011 Perşembe

Yeniyıl Kapı Çelengi

Bloğum da benim gibi iyice yeniyıl havasına girmiş bulunuyor:)



Strafor simidi sakallı iple sarıp tül ekledim. Üzerindekiler yine Sibel hanımdan aldığım (http://sesishapes.emeksensin.com/) damask motifler. Çan görünümlü nesneler de danette kutularının boyanıp süslenmiş hali.  
Kapı süsüne kafayı takmış gibi bir görüntü çizdiğimin farkındayım ama yeniyıl teması deyince aklıma ilk önce kapı süslemek geliyor (sonra da ağaç süslemek tabiiki:). Yani anlaşılacağı üzere bu konudaki eylemlerim sürecek:))
Herkese kocaman sevgiler...

13 yorum:

  1. Günaydın:)Bloğunuzu açar açmaz,mutlu yıllar temalı başlığınızı görünce birden içim kıpır kıpır oldu:)
    Şimdiden yılbaşı moduna mı girdik acaba? kapı süsünüz çok güzel olmuş,danette kutularına bayıldım!!
    ne güzel çan olmuşlar..
    Elinize sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. harika tam yılbaşına uygun hele danette kutuları ne güzel kullanmışsınız geridönüşümde var süper

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş, danette olayına bayıldım, çok iyi düşünmüşsün, süper.

    YanıtlaSil
  4. Bu da diğeri gibi çok şahane olmuş. Ellerinize sağlık. Danette kutuları da şirinlik abidesi olmuş!

    YanıtlaSil
  5. çok güzel 0olmuş elinize sağlık benimde yaptıklarımı görmek isterseniz bloğuma beklerim:):):)

    YanıtlaSil
  6. Kapı süsü eylemlerine tam destek veriyorum ve devamını merakla bekliyorum:)) Danette kutularından çanlar süper olmuş.
    Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Eylemlerin sürmesi demek bizim göz şölenimiz devam edecek demek harkulade ozaman:)

    YanıtlaSil
  8. HARİKA OLMUŞ CANIM ŞİMDİ BANA DANETTE KUTULARI BİRİKTİRECEKSİN SÜPER BİR FİKİR.YENİYIL SANA YAPTIĞIN GÜZELLİKLER GİBİ GÜZEL GÜNLER GETİRSİN DİLEĞİ İLE KOCAMAN KICAKLADIM

    YanıtlaSil
  9. çokda güzel olmuş yani şu çanları açıklamasaydınız aklıma gelmezdi valla..ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı cumalar olsun canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Nazik yorumlarınız için çok teşekkür ederim hepinize, beğenmenize çok sevindim:))

    YanıtlaSil
  12. Güzel ve çok yaratıcı olmuş güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  13. keyifli ve güzel olmuş.ellerinize sağlık ve güle güle kullanın...

    YanıtlaSil