16 Aralık 2011 Cuma

Yeniyıl geridönüşümleri / 1

Geri dönüşümlerimiz de yeniyıl temalı olsun dedim.
Bu tepsimiz;


Önceki hali buydu;


Dekupaj resimlerini Ruşen hanımdan aldım. Bu metal bir obje olduğu için sünger fırça ile tamponlayarak boyadım. 

Bu da faraşımız;


Faraş (kürek) boyama konusunda Ece Aymer'den esinlendim. Tabiki onun yaptıkları kadar güzel olmadı ama önceki halinden iyidir kanımca:))


Alt kısmına peçete dokusu ile kar görüntüsü vermeye çalıştım. Beyaz peçetenin tek katını buruşturarak o bölgeye dekupaj tutkalı ile buruşturarak yapıştırdım, kuruyunca bir kat tutkal daha sürdüm, kuruduktan sonra da vernikledim;


Sevgilerimle:)))

20 yorum:

  1. Peçete ile kar efekti vermek ... Harika bir fikir,çok yaratıcısınız. Kutlarım. Kürek şahane !

    YanıtlaSil
  2. Evet gerçekten şahane olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Faraş gerçekten çok güzel olmuş. Kardan adam, yağan kar ve mavi gökyüzü rengi çok uyumlu.Faraşa kadar herşeyi güzelleştiriyorsunuz. Ellerinize sağlık, nazar değmesin.....

    YanıtlaSil
  4. Bir faraş bu kadar mı şirin olur :) Ellerinize sağlık, çok sevdim :))

    YanıtlaSil
  5. ay harika olmuş ellerin dert görmesin canım hem tepsi hem faraş mükemmel olmuşlar iyi günlerde kullan sevgiler

    YanıtlaSil
  6. elişim,eski tepsiyi tekrardan hayata sokmak çok iyi fikir.atmadan düşünürdüm senin sayende artık iki kere düşünüyorum.canım ellerine sağlık faraşına da bayıldım ayrıca

    YanıtlaSil
  7. Faraşı direk çam ağacımızın altında hayal ettim ama bende o yetenek yok ayrı mesele...Ellerine sağlık ya gizli takipçin:)Şaka yani bloğum yokken de hep sayfana girip neler yaptı yine acaba der dururdum:)

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. yorumu eksik yazınca silmek zorunda kaldım :) neyse çok hoş olmuşlar gerçekten,ama o faraş kırılınca insan atmaya kıyamaz ki :) ellerinize emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  10. İkiside çok güzel olmuş ellerine sağlık..böyle bir tepside bende var bendemi denesem acaba heves ettim şimdi:)) güle güle kullan canım ellerine sğalık..

    YanıtlaSil
  11. hepsi harika olmuş hele faraş müthiş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. tepsi de faraş da harika olmuş ama faraşa gerçekten bittim:)
    süpersin...

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık. Her ikisi de güzel bir geridönüşüm olmuş. Ama ben faraşı daha çok sevdiiiim. Sağlıkla kullanın.

    YanıtlaSil
  14. Harika olmuşlar harika..
    İnan bayıldıııım.
    Ellerine emeğine sağlık canım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Elerine sağlık ikiside güzel ama ben de arkadaşlar gibi faraşı daha çok beğendim kar efektini ne güzel düşünmüşsün harika :)))

    YanıtlaSil
  16. ne kadar güzel olmuşlar.hele faraşı boyamak aklıma gelmezdi ve böylesine güzel olacağı!ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  17. ne kadar da güzel olmuş bunlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  18. Çok teşekkür ederim arkadaşlarım, çok mutlu ettiniz beni:)))
    sevgiler hepinize...

    YanıtlaSil