2 Aralık 2011 Cuma

Pratik Yılbaşı Ağacı Yapılışı

Yeniyıl havasına biraz erken girdim sanırım ama bu hazırlıklar çok hoşuma gidiyor:))
 Ağacını kendi yapmak isteyenlere fikir verebilir düşüncesi ile geçen yıl yapıp fotoğrafladığım yılbaşı ağacımı paylaşmak istiyorum sizlerle; 


Bu ağacı geçen yıl sonunda 10 marifette yayınlamıştım. O zaman henüz kendi bloğum olmadığı için ancak şimdi paylaşabiliyorum. 

Ağacımızı aşağıdaki merdiveni kullanarak yapmıştım;


Merdivenin üzerine bir kat yeşil sateni tepeden büzdürerek giydirip  üzerine de yeşil tülü iki kat gene tepeden büzdürerek giydiriyoruz. Daha kabarık durması için ara ara büzdürerek üzerinden dikiyoruz.  


Üzerine ışığımızı dolayıp süslerimizi de minik çengelli iğnelerle astık mı ağacımız tamamdır:)
Karanlıkta daha hoş duruyordu ama fotoğraflamamışım:((

Süslerimizi de tanıtayım,
Bunlar keçeden yaptıklarım;


Bunlar tığ işi olanlar;


Bunlar da geri dönüşümler; (yumurta kolisinden çanlar, karton üzerine kına mendili yapıştırarak yaptığım yıldızlar:))


İnşallah her sene kullanacağız bu ağacımızı ama yalnız kalmayacak bu sene, keçeden kocaman bir kardeş geliyor yanına:)))

Sevgilerimle.

21 yorum:

  1. bittim sizin ağacınıza, hele üstündeki ciciler nedir öyle!!! çok beğendim, çooookkkk:)) elinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ağaçların en güzeliiiiiiiii, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. harika fikirler ,elinize sağlık hepsi çok güzeller..önemli olan hazır alıp koymak değil..marifet bu işte :)

    YanıtlaSil
  4. yine çok güzel fikir...Elinize sağlık...Başsağlığı dileklerinize de teşekkür ederim yalnız bırakmadınız...

    YanıtlaSil
  5. Diyecek birşey bulamıyorum pes yani bayıldım hepsi emek emek...Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. "do it yourself" çam ağacı :))

    YanıtlaSil
  7. tüllerle ne kadar hoş olmuş... çok beğendim resmen bayıldım:))) fikir süper... süslerine gelince; tığ işi olanlar ayrı bir güzel, keçeden yaptıkların ayrı bir güzel... ellerine, emeğine sağlık...
    keçeden gelecek kardeş ağacı çok merak ettim... eminim o da harika olacak...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Vallaha güzel olmuş;kim der bu şirinliğin altında bir merdiven var!.. :) Bol üretimli günler...

    YanıtlaSil
  9. pes diyorum, harikasın sen.

    YanıtlaSil
  10. çok güzel yaa hemde ağaç katletmeden bi güzellik..

    YanıtlaSil
  11. canımsın sen benim akıl küpü kızım.ağacına,tüm süslerine bayıldım.zevkine bir kere daha hayran kaldım.ellerine sağlık şekerim

    YanıtlaSil
  12. sayfanızı ilk defa ziyaret ediyorum gerçekten çok çok güzel tasarımlarınız var çok beğendim takipteyim sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Günaydın canım beşiğin saplarınıda yapacağım.Çok ilginç buluşlarınız var bayılıyorum şu merdivenli çam ağacı çok güzel ve diğerleri ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  14. bloğunuza bayıldım.. herşey herşey çok güzel.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  15. Çooooook teşekkür ederim hepinize arkadaşlarım, nazik yorumlarınızla çok mutlu oldum, bloğuma ilk kez gelen arkadaşlar da hoş gelmişler:)))

    YanıtlaSil
  16. hep yazıyorum yine yazacağım yaratıcılığınıza hayranım.bravo valla.fikir uygulama vs şahane.hele süslere bittim.elleriniz sakın ola dert görmesin.sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. NE PRATİK VE GÜZEL OLMUŞ ELİNİZE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel:)) Topla kaldır, seneye canın isterse farklı şekilde süsle. Sevdim bu fikri:)))

    YanıtlaSil
  19. Sevgili alanay, çok teşekkürler:)
    Çılgın Mevdoş, teşekkür ederim, hoşgeldin bloğuma:)
    Nedret çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  20. tebrik ediyorum.yaratıcılıkta son nokta derim :)bloğunuz harika çok beğenerek takip ediyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  21. merhabaaaaaa,harika bir fikir hemde çok çevreci:)

    YanıtlaSil