19 Aralık 2011 Pazartesi

Pofuduk Yılbaşı Ağacımız

Polardan yılbaşı ağacı yaptım:)


İçine dört kat elyaf geçirdim, kenarlarına beyaz polar ile kar görüntüsü verdim. Asılarak kullanılıyor; ben uzun abajura astım, duvara da asılabilir;


Elyafı polara sabitlemek için üzerine düğmeler diktim, süsleri de bu düğmelere astım;




Süsleri de, eski birkaç beyaz penye üzerine peçete ile tekstil dekupajı yaparak hazırladım;




Bu şekilde hazırladığım desenleri kesip altlarına bir kat yeşil keçe dikip, içini elyafla doldurdum;
Karanlıktaki görüntümüz bu şekilde;


Yılbaşı ağacını çamaşır makinesinde yıkamak isteyenler için hoş bir fikir, değil mi?:))))))
Haftanız bol verimli, bir o kadar da şenlikli geçsin:)
Sevgilerimle.... 

20 yorum:

  1. Yılbaşı ağacınız çok güzel olmuş. Bu kadar kısa bir sürede nasıl bunları yapıyorsunuz bir türlü aklım almıyor. Hızınıza diyecek yok..O süslerin her biri, ağaç çok güzel olmuş. Yılbaşı akşamı ailenizle beraber kullanmanız dileğimle....Her yılbaşı kullanın diyemiyorum. Mutlaka siz bir yenisini yaparsınız....

    YanıtlaSil
  2. yılbaşı süsleri de, ağaçta çok güzel olmuş:))) ben bayıldım:)))

    YanıtlaSil
  3. yılbaşı süsleri de, ağaçta çok güzel olmuş:))) ben bayıldım:)))

    YanıtlaSil
  4. Günaydın,çok cici olmuş elinize sağlık:)
    Bu güzellikler sayesinde haftamızın şenlikli geçeceği kesin:)Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. pes yaniiii....ne zaman baksam değişik bir fikir...Muhteşemsiniz...

    YanıtlaSil
  6. Çok iyi fikir, işi bitince katla kaldır..
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. neler düşünüyorsunuz ne kadar yaratıcısınız.tebrikler.çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  8. Cok guzdel olmus.Iyide fikir,elinize saglik bayildim valla.

    YanıtlaSil
  9. Şaşırmaktan yoruldum haberin olsun:)) öyle yaratıcı ve güzel çalışmaların var ki maşallah diyorum.

    YanıtlaSil
  10. el işim on magrifetteki yarışmaya bununla katışırmısın lütfen eminim birinci olursun yanıncaki görüntüsü nefis elerine zevkine saglık cnm:)

    YanıtlaSil
  11. ÇOK YARATICI..BRAVO..ÇOK BEĞENDİM..EMEĞİNİZE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  12. seni ayakta alkışlarım,hayran kaldım ne kadar pratik ne kadar kullanışlı canım emeğine ellerine sağlık.allah seni ve aileni nazarlardan korusun.

    YanıtlaSil
  13. wooow harika olmuş, yaratıcılıkta sınır yok. :)

    ELlerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. süper bir fikir özellikle titiz hanımlar için harika

    YanıtlaSil
  15. ne kadar da güzel bir fikir:)))

    YanıtlaSil
  16. ÇOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM HEPİNİZE:)))

    YanıtlaSil
  17. ben buna bayıldım.. çok güzel olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  18. Teşekkür ederim Efserciğim:))

    YanıtlaSil
  19. heyy harika olmuş ağaç!..elişi defterim maviye katılıyorum bununla onmarifetteki yarışmaya katıl mutlaka kazanırsın.sevgiler...unuttum:)ellerine sağlık

    YanıtlaSil