12 Aralık 2011 Pazartesi

Plastik Kanvas

Plastik kanvas isminde bir materyalin varlığından, sevgili Serpil ablanın (aksungur46.blogspot.com) buradaki yazısı ile haberdar olmuştum ve bununla ilgili olarak internette bir hayli araştırma yapmıştım. Geçenlerde bir hobi markette rastladım, nihayet getirtmişler, ben de aldım ve birkaç parça birşeyler denedim.

Kapı kolu süsü;


Resim çerçevesi;



Gözlük kılıfı;




Kapı süsü ve çerçeveyi buradan görerek işledim, gözlük kılıfını ben uydurdum. 
İşlenirken böyle oluyor, sonra etrafını kesip, birleştiriyoruz;


Henüz işlemeyen arkadaşlara tavsiye ederim, çok zevkli bir uğraş ve bu materyalle yapılabilecek objelerin neredeyse sınırı yok. Peçetelik, kutu, ayraç, bardak altlığı, magnet, çanta, sepet, havluluk, oyuncaklar, ağaç süsleri, anahtarlıklar vs. rastladıklarımdan bazıları.
Hepinize çok mutlu bir hafta dilerim.

31 yorum:

  1. ellerinize sağlık... çok güzeller... özellikle kapıkolu süsüne bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Özellikle kapı süsüne bayıldım. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık. Sizinde haftanızın iyi geçmesini dilerim..........

    YanıtlaSil
  3. Paylaşımın en güzel yanı bu olmalı. Ben de şimdi sayenizde bu materyeli öğrendim. İzmir'de var mıdır acaba? Bu arada harika işler yapmışsınız,ellerinize sağlık !

    YanıtlaSil
  4. ne güzel şeyler yapıyorsunuz,el emeği göz nuru.
    elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. harika:) yabancı bloglarda hep görürdüm. nerden aldığınızı öğrenebilirmiyim acaba?
    elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. HARİKA..HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZELLER. AMA GÖZLÜK KILIFI ÇOK GÜZEL..KOLAY GİBİ GÖRÜNÜYOR..ELLERİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  7. işlemesi çok keyifli olmalı... tümünü çok beğendim...
    kapı kolu süsündeki kardan adam çok şeker:)
    çerçevedeki fiyonk pek hoş durmuş...
    ama en çok gözlük kılıfını beğendim...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  8. Elinize sağlık, hepsi pek hoş, çerçeve favorim.
    Bu malzemeyi kardeşim için arıyorum. Eminönü-Tahtakale'de aradım bulamadım. Nereden aldığınızı ben de soracağım. :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Amaan, gelmiş mi? Taa Amerika'ya yeğenime sipariş ettim. Yılbaşında gelirken getirecek:)) Çok güzel olmuşlar. İyi ki sipariş etmişim ama geldiğini bilsem yük etmezdim çocuğa:))) Nasıl hevesliyim anlatamam. İçine düştüm yaptığınız güzelliklerin:))

    YanıtlaSil
  10. Çok güzeller,daha önce Aylinin bloğunda görmüştüm .Emeklerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. Evet evet evet, nereden aldın, hemen gidip toplayacağım ellerindeki tüm stoku, ne zamandır ben de bunları arıyorum, hatte kaydırmazla falan bile başarısız denemelerim oldu. Seninkiler muh-te-şem olmuş.

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık çok şık olmuşlar.Çerçeve favorim.
    Eminönü'nde bakırcılar sokağının oradaki branda bezi, suni çim halı gibi malzemeler satan bir dükkanda kanvasa benzeyen bir malzeme bulduk.Geniş enli olduğu içinde çok uygun fiyata geliyor.Hatta bir yakınım kızının çeyizine runner falan işledi.Bir bakmanı tavsiye ederim canım..

    YanıtlaSil
  13. Ayol ben sineklik teline bile işlemeye uğraştım:)))

    YanıtlaSil
  14. ohhhh nihayet senin sayende arkadaşlar bu güzellikle tanıştı.yıllardır hep anlatmaya çalıştım plastic canvasla neler yapılıyor.sonu yok diye ellerine sağlık ben de kitabı da var istersen fotokopi çekip gönderirim.kocaman kucaklarım

    YanıtlaSil
  15. Merhaba
    Ne güzel bir yeniliği paylaşmışsınız birde nereden alacağımızı söylerseniz Teşekkür eder Hatta hatta yanaklarınızdan bile öperim

    YanıtlaSil
  16. Sevgili arkadaşlarım hepinize ayrı ayrı çoook teşekkür ederim. Bu materyali Ankara da şık düğme mağazasından aldım. Eğer İstanbul, İzmir vs. şehirlerde bulamazsanız buradan alıp sizlere gönderebilirim, adresinizi vermeniz yeterli:))
    Serpil ablacım, çok teşekkür ederim, sayende tanıştık bununla, fotokopiler için de çok teşekkürler, haber veririm sana,

    hepinizi öpüyorum en kocamanından:)))

    YanıtlaSil
  17. beklenen cevap:) harikagerçekten istanbulda varmıdır acaba ki??

    YanıtlaSil
  18. Bende yeni duydum sayende. Çok güzel birşeymiş bu. Ne harikalar yaratılır değilmi yuppiiii. Bende bulmaya çalışayım bakalım. İyiki paylaştın sağolasın.

    YanıtlaSil
  19. ilginç geldi bana...çok güzel çalışmalar olmuş.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. Hayret ne kadar geç çıktı buralarda bu canvas :)
    Şık düğmede pahalıdır herhalde, Emelin bulduğu daha hesaplı galiba, bir fiyat karşılaştırması yapsanız ...

    YanıtlaSil
  21. kanvasları ben düz kumaşları etamin yapmak için kullanırdım ellerinize sağlık siz harikalar yaratmışsınız çok güzel olmuşlar.Anlattığınızda bile gözümde canlandıramamıştım.

    YanıtlaSil
  22. el işimmmmm bunlar ne gene döktürmüşsün karadamalı çok güzel olmuş ama gözlük kılıfı çok orjinal olmuş lif ipi mi cnm nasıl iple oluyor?

    YanıtlaSil
  23. Margazit, rica ederim asıl ben teşekkür ederim güzel nazik yorumunuz için,
    asosh, çok teşekkürler,
    banu abla eminim Emel hanımın bulduğu daha hesapldır:)
    Emel hanım çok teşekkür ederim paylaşımızı için, İstanbula yolum düşerse mutlaka uğramaya çalışıcam,
    elişimutluluğum, çok teşekkürler, bu kaneviçeden biraz farklı sert bir materyal, tavsiye ederim,
    maviciğimmmm çoook teşekkürler, lif ipi biraz ince gelir, kalın yünle hatta iki kat kullanarak yaptım ancak denk geldi:)

    YanıtlaSil
  24. Muhteşem şeyler gördüm bloğunuzda tebrik ederim . Kanvas işi çok ilgimi çekiyor nerede bulabiliriz acaba ?

    YanıtlaSil
  25. Gülsenciğim hoşgeldin:)) çok teşekkürler..
    Plastik kanvası ben Ankara'da Şık düğme den alıyorum, başka biryerde rastlayamadım.Hangi şehirdesin bilmiyorum, eğer İstanbulda isen de yukarıda yorumlarda Emel hanım biryerden bahsetti, oraya uğramak lazım bence, sevgilerimle..,

    YanıtlaSil
  26. Yazın Ankara da kışın İstanbuldayım canım araştırırım mersi :)

    YanıtlaSil
  27. çok güzel ben çok beğendim yanlız bu malzemeyi nereden bulacağız

    YanıtlaSil
  28. melisa çok teşekkürler, ben Ankara'da şık düğme mağazasından aldım. İstanbulda nerede vardır bilemiyorum. yukarıdaki yorumlarda Emel hanım bir adresten sözediyor, oraya bakmanı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  29. Bunlarda inanılmaz, inanın hayretler içindeyim.Süper süper...
    www.ihlamurcum.com

    YanıtlaSil
  30. 35-20 ebatında kanvas fiyataları 8 lira elimizde stok ürün bulunmaktadır ihtiyacı olanlar wolf.woman27@hotmail.com adresinde ulaşabilirler

    YanıtlaSil
  31. oyun oynamak kadar zevkli olsa gerek...hepsi birbirinden güzel olmuş

    YanıtlaSil