31 Aralık 2011 Cumartesi

MUTLU YILLAR VEEEE HEDİYE ÇEKİLİŞİM SONUÇLANDI:))))

Sevgili blogdaşlarım, arkadaşlarım, izleyicilerim, bu yazımı okuyan tüm güzel dostlar;
Yeni yılınızı en içten dileklerimle kutluyorum. Umarım 2012 yılı  tüm umutlarınızın, isteklerinizin, hayallerinizin gerçekleşeceği, tüm sevdiklerinizle  birlikte mutlu, sağlıklı ve huzur içinde geçireceğiniz bir yıl olur. 
Ve umarım 2012 yılı ülkemize de huzur, güven, bolluk, bereket getirir. 


Gelelim çekilişimize;
 Öncelikle, hediye çekilişime katılan tüm arkadaşlarıma teker  teker teşekkür ediyor ve yorum sırasına göre hazırladığım çekiliş listesini sunuyorum;



KAZANAN ARKADAŞLARIM;



110- SWİFT


106- ALIŞVERİŞDAVETİYESİ


101- NEDVE


74- MEHPARE01


23- ÖRGÜÇANTAM


18- AKSUNGUR46

Kazanan arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Kendilerinden, 1 0cak 2012 akşamına kadar bu postun altına yorum bırakarak hangi hediyeyi istediklerini (yorum sırasını dikkate alacağız) ve mail adresime (fusun.arikan@vakifbank.com.tr) isim ve posta adreslerini iletmelerini rica ediyorum. Pazartesi sabahı kargo işlemini tamamlayıp, kargo ücretini ödediğime dair makbuzları mail adreslerine göndereceğim. (Teslimat sırasında kargo şirketleri zaman zaman her iki taraftan da kargo ücreti talep edebiliyor çünkü.)

Bir sonraki çekilişimiz bakalım ne zaman olacak?:))

Hepinize kucak dolusu sevgiler...

22 yorum:

  1. kazanan arkadaşlarım hediyelerinizi iyi ve güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Kazanan talihlileri tebrik ederim....ne güzel bir iş yaptınız sizide tebrik ediyorum....perşembe günü yani 5 ocak ...bende Derya hanımın programında olacağım....izlerseniz mutlu olurum..sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. güzel ve özenli bir çekiliş..elişidefteri hakkıyla gerçekleştirdi.kazananlara tebrikler.hepimize huzurlu,sağlıklı yıllar!

    YanıtlaSil
  4. ay süper ya ben kazanamadım ama olsun hediyenin birisi izmire geliyormuş ...Bu arada mutlu seneler şekerim...

    YanıtlaSil
  5. Kazanan arkadaşları ayrı ayrı tebrik ederim. Güle güle kullansınlar, seninde eline, emeğine, kesene bereket. :) Hepside çok güzeldi.

    Ve yeni yılınızı kutlarım,

    Sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz sevgi, sağlık ve mutululuk dolu nice yıllara. :)

    YanıtlaSil
  6. ben de kazanmışım çok yürekten istemiştim ne kadar mutlu oldum anlatamam.çok tşk.ler canım .hemen adresimi mail adresine yazacağım.mutlu yılarrrrrrr

    YanıtlaSil
  7. fisuncuğum kanaviçeli olursa sevinirim,valla hangisi gelirse uçarım.emeğin için çokkkk tşk.lerrrr

    YanıtlaSil
  8. kazanan arkadaşları tebrik ederim. Mutlu yıllar:)))

    YanıtlaSil
  9. sevgili Fisun az önce Serpilcim arayıp haber verdi çok mutlu oldum. hemen bilgilerimi gönderiyorum.
    sevgiler mutlu yıllar.

    1 nolu kapı süsü oğlumla karar verdik hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  10. Kazananları tebrik ediyorum.
    Yeni yılın yeryüzünde olabilecek bütün güzellikleri sana getirmesini dliyorum.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Kazanları çok kutluyorum, sana da mutlu, başarılı, sağlıklı, ailenle birlikte çoook güzel bir yıl diliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. kazananlar arasında tanıdığım blog arkadaşlarımın ismini görünce 2 kat sevindim:) tüm talihliler güzel hediyelerini iyi günlerde kullansınlar inşallah...
    herkese mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  13. Şanslı dostlarımıa ve sana yeni yılda da şans, huzur, sağlık diliyorum :)

    YanıtlaSil
  14. 2012'de hep sağlık, çokça mutluluk, bolca para, daima sevgi ve tüm güzelliklerin sizin olması dileklerimle.. Mutlu Yıllaaar.. (^_^)

    YanıtlaSil
  15. bende kazanmışım 6 nolu benim olsun lütfen kızımla karar verdik

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. BEN ŞİMDİ GÖRDÜM KANAVİÇELİ OLANI BAŞKA ARKADAŞ İSTEMİŞ BİZ 4 NOYU ALALIM O ZAMAN

    YanıtlaSil
  18. Ehh.. Ne yapalım.. Kazanan arkadaşlar da güle güle kullansın bu güzellikleri..:))

    YanıtlaSil
  19. Ben de 2 numarayı seçiyorum. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  20. çok tşk ederim çok güzel bir yılbaşı hediyesi oldu 1 numaralı hediyeye bayıldım bilgilerimi gönderiyorum iyi yıllar

    YanıtlaSil
  21. en son ben kalmışım ama geç gördüm ve inanılmaz üzüldüm. Kazanmışım ama umarım geç olmamıştır. 3 noluyu beğendim. Bilgilerimi mail attım. Teşekkürler emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  22. tbrkler herkese ve mutlu yıllar

    YanıtlaSil