29 Kasım 2011 Salı

Yeniyıl Kapı Süsü

Yılbaşı temalı elişlerini paylaşma zamanı geldi:))
Bu kapı süsünü sevgili Sibel hanımdan aldığım (Sesiber-http://sesishapes.emeksensin.com/) keçe çiçek ve damask motfleriyle süsledim. Strafor simidi hasır ipi ile sarıp simle süslediğim kozalakları ekledim. Arkadan çift taraflı yapışma bandı ile kapıya asılacak; (Asılacağı yerde oynar kapı tokmağı olmadığı için bantla asılacak şekilde dizayn ettim:)




Ben beğendim, umarım sizler de beğenmişsinizdir:)
Sevgilerimle..

24 yorum:

  1. Günaydınlar,
    Çok şirin olmuş, ellerinize sağlık. NURDAN

    YanıtlaSil
  2. Renkler çok hoş. Tabiki kapı süsü de.....Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Cok zevkli, ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  4. Çiçek şekillerini çok sevdim bütün olarakda çok güzel ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Füsun Hanım, bayıldım! Ne kadar farklı bir yerde ve ne kadar güzel değerlendirmişsiniz. Ellerinize sağlık ve çok teşekkür ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Renklerle ve tasarımıyla çok şık!

    YanıtlaSil
  7. Ayyy..Ayy.. Ne kadar hoşşş! Ellerinize sağlık,harika olmuş ;)
    SEVGİLER!

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Nurdancığım, çok teşekkür ederim:)
    Çiçekciğim, çok teşekkürler:)
    Arzu hanım çok teşekkür ederim:)
    Elif hanım çok teşekkürler, ben de çok sevdim bu desenleri:)
    Örgü çantam, çok teşekkürlerrrrr:)
    Sibel hanım, beğendiğinize çok sevindim, sizin de ellerinize sağlık:)
    Semiciğim, çok teşekkürler:)
    Miray hanım çok teşekkürler:)
    Haskumaş, çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  10. harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. ben ilk önce sizin yaptığınızı anlamadım yabancı siteden alınmıs bi fotograf sandım. çok güzel olmus elinize sağlık yesil dallar çok değişikmis. bayıldımmm... sevgili elişi yeniyıl hediye çekilişim var sizinde katılmanızı çok isterim . sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. keçeler, ipler nefis bir kapı süsü olmuş, kozalak ayrıntısına bayıldım.

    YanıtlaSil
  13. Keçe çiçekler çok hoşmuş. Sibel Hanım'ın ellerine sağlık.
    Kapı süsünü çok zevkli tasarlamışsın. Kozalaklar bence çok hoş olmuş. Ellerine ve zevkine sağlık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  14. çokkkk beğendimmmmm.süper,harika bir tasarım becerikli ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Elinize sağlık çok şık bir kapı süsü olmuş:)Keçe çiçekler ayrı bir hava katmış..Sibel hanımın da eline sağlık..

    YanıtlaSil
  16. begenilmez mi kar taneleri çok yakışmış cnm:)

    YanıtlaSil
  17. Gönül hanım, çok teşekkür ederim:)
    Mahmurprenses, çok teşekkür ederim, bu arada bloğun çok güzelmiş, takipteyim:))
    Noblesseciğim, beğenmene çok sevindim:))
    Okuyancığım, çok teşekkür ederim:)
    Serpil ablacığım, çooooook teşekkürler:)
    Noyumberry, çok teşekkür ederim, süs
    ü zaten onlar gösteriyor:))
    Maviciğim çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  18. Beğenilmez miii... Senin elinden beğenilmeyecek birşey çıkamaz kiiii :)
    Yeni yıl hazırlıklarını çoook seviyorum :)

    YanıtlaSil
  19. beğenilmeyecek gibi değil ki!enfes olmuş.çok beğendim.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  20. Banu ablacım çok naziksin, çok teşekkür ederim, ben de çok seviyorum bu hazırlıkları:))
    Alanaycığım, çooook teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  21. Çok beğendim, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  22. çok çok güzel.neye elinizi atsanız güzelleştiriyorsunuz.iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil