22 Kasım 2011 Salı

Ahşap Boyama Vintage Sehpa:)

Sanırım ismi kendisinden daha havalı oldu:))


Üzerine bütün halinde peçete dekupajı yaptım, yaklaşık iki peçete kullandım. İç kenarlarına inci dizisi, kenarlarına dantel geçirdim;


Danteli makara lastiği ile ince teyelle büzdüm. Hem sehpanın hem de dantelin kenarlarına silikonla cırt cırt yapıştırdım ve danteli sehpanın kenarına geçirdim. Böylelikle kirlendiği zaman dantel çıkarılıp yıkanabilecek.




Ben beğendim, umarım sizlerin de hoşunuza gitmiştir.
Sevgilerimle:)

26 yorum:

  1. beğenmek ne kelime hayran kaldım..hele cırtlı detay çok akıllıca...ellerine sağlık..güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. isminden ziyade kendisi de çok havalı. Harika olmuş.Çok güzel bir fikir ve uygulama. Güle güle iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık çok şık olmuş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Cırt düşüncesini çok iyi beğendim.Tabii sehpanın kendisinide.Ellerineize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Bende beğendim hatta çokkk beğendim,dantel fikri ,cırtla tutturma süper fikir,emeğine sağlık,güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  6. çok şık olmuş,gel de beğenme...

    YanıtlaSil
  7. hayran kaldım, nefis bir çalışma olmuş, bayıldım becerikli arkadaşım.

    YanıtlaSil
  8. Fevkaladeee olmuş..
    çok beğendim tasarım harika ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  9. bu ne cici bişeydir böyle, çok beğendim. detaylar ne güzel düşünülmüş. elinize sağlık, iyi günlerde kullanın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Tek kelime ile harika.Peçete çok güzelmiş.Nereden alınız peçetesini hangi marka paylaşırsanız sevinirim.Çok güzel kaynaşmış ahşap üzerine.

    YanıtlaSil
  11. Maşallah. Ne kadar güzel fikirler buluyor ve uyguluyorsun. Zevkli ve çok hoş.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. Kara tahtadan bu yana uğramamışım meğer sana:(( Neler kaçırdığımı şimdi gördüm.Hârikalar yaratmışsın. Kuş yuvası, bu tepsi, siyah tepsi... hepsine hayrân oldum))Ellerin dert görmesin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. gördüğüm en güzel sehpa kirlenince yıkanması çok iyi bir fikir emeğinize fikrinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. ya bu nasıl güzel bişi yaa..Olağan üstü güzel olmuş.Ellerinize sağlık ..Merakla yeni paylaşımlarınızı bekliyorum..

    YanıtlaSil
  15. akıl küpüm sana bir kere daha hayran oldum ve de tepsine hasta oldum.tam benim tarzım.ellerine emeğine sağlık canım sevgilerimle yeni şahaserlerini beklerim

    YanıtlaSil
  16. Vallahi ağzım açık kaldı.. Hayran oldum. Ne kahve içilir bunun üzerinde.. Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. Çok şık ve ismi gibi havalı olmuş ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  18. Canım gerçekten isminden çok kendisi havalı olmuş eline sağlık.Bende senin pet şişeden yaptığın bebek beşiğini elif için yapmaya çalışıyorum bakalım güzel olacakmı.

    YanıtlaSil
  19. oturup sabaha kadar aglamak istiyorum yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bu nasıl bir güzellikltir böyleee baştan çıkarıcı bişey olmuş ay ne dedim ben:D:D ay ben ne dedgimi biliyomuyum:D:D gözlerim kamaştı :D

    YanıtlaSil
  20. çok cici olmuş ,çok beğendim..dantelin çıkarıp yıkanabilir olması çok güzel düşünülmüş,çok pratik..elinize ,fikrinize sağlık..:)

    YanıtlaSil
  21. Ayy bu sehba bende olsa kullanmaya kıyamam:)) çok güzel ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  22. Çok hoş görünüyor. :)

    ELlerine sağlık.

    Danteli çıkarıp yıkanabilir durumda ayarlayı güzel düşünmüşsün.

    YanıtlaSil
  23. Şehnazcığım çok teşekkürler, gerçekten de kullanım kolaylığı sağlıyor, sevgilerimle:)
    Çiçekciğim çok teşekkürler, ismi gibi havalı demek, çok sevindim:))
    Fatma hanım, çok teşekkür ederim:)
    Emel hanım çok teşekkür ederim:)
    Nuray hanım çok teşekkürler:)
    Özlemciğim, çok teşekkür ederim:)
    Noblesseciğim çok teşekkürler canım arkadaşım:)
    Hobihane çok teşekkür ederim:)
    Asortik çok teşekkür ederim:)
    Güler hanımcığım çok teşekkür ederim, peçetenin ne marka olduğunu hatırlamıyorum ama tepe home dan aldım yakın zamanda, halen daha var orada alabilirsin, sevgiler:)
    Ayşinciğim çok teşekkür ederim,
    çok naziksin:) (isim yanlışlığı olmamıştır umarım daha yeni alıştım ismine Okuyancığım)

    YanıtlaSil
  24. Nedret hanım çok teşekkürler, her zaman beklerim, sevgiler:)
    Fikir projeleri çok naziksin çok teşekkür ederim:)
    Serpil ablacığım, yine şimarttın beni, çok öpüyorum:))
    Bahar hanım, çok teşekkürler, gelin birlikte içelim kahve, ne güzel olur, sevgiler:)
    Meral hanım, çok teşekkür ederim, sevgiler:)
    Begoşcuğum, çok teşekkürler, beşik güzel olur mutlaka eminim, şimdiden güle güle oynasın Elifcik, sevgiler:)
    Mavişiiiiiim, sen ne tatlısın yaaa, ben de ağlamak istiyorum, çok öpüyorum seni:)))
    Romantik butik, çok teşekkür ederim, sevindim beğenmenize:)
    marifetane (Elif hanımcığım) çok teşekkürler, çok naziksin:)
    Hobivakti çok teşekkür ederim, çok sevindim beğenmene:))

    YanıtlaSil
  25. tepsi harika ellerine vede emeğine sağlık.inşallah hayırlısı ile dr kontrollerimi atlatınca bende ahşap boyama yapacağım malzemelerimi aldım

    YanıtlaSil
  26. oooooo muhteşem harika bir çalışma olmuş, iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil