8 Kasım 2011 Salı

Siyah/Beyaz Hoşluklar:)

Annemin beş şişle ve 70 numara dantel ipliği ile ördüğü sehpa örtüsünü kullanarak yaptığım tepsi;


Siyaha boyadığım tepsinin ortasına örtüyü dekupaj tutkalı ile yapıştırdım, üstüne uygun ölçüde kestirdiğim camı kenarlarından silikonla yapıştırdım, kenarlarına inci dizilerini de yine silikonla yapıştırdım;


Tarlatan kumaşı kullanarak, 50 no. dantel ipliği ile  yaptığım konsol örtüsü;


Ortalarında iki kat petek tül kullanarak yine 50 no. dantel ipliği ile yaptığım masa örtüsü;


Detay fotoğrafları;






Umarım herkesin bayramı güzel, keyifli geçiyordur..
Güzel ve keyifli günlerin aralıksız devam etmesi dileklerimle..

17 yorum:

  1. VAAAVVV üsper olmuş siyah tepsiye bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık,çok hoş olmuş tepsi,güzel günlerde kullan,
    aynı dantelden benimde var Rahmetli ananem'in eseri 3tane,ama krem,kullanmaya kıyamıyorum.
    sen çok güzel değerlendirmişsin.

    güzel bir gün diliyorum

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. annenin dantelini tepside değerlendirmen çok iyi olmuş, masa örtüsüne bayıldım, petek tül etrafına dantel örmek ise hiç görmediğim bi şeydi, nefis olmuş, emeklerine, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Her biri ayrı güzel ve zevkli, yapanın yeniden değerlendirenin ellerine yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. bunca muhteşem çalışma tek paylaşımda bünyeme fazla geldi:)))
    tepsiye hayran oldum... keza diğer dantel çalışmalara da... hepsi harika ve zevkli...
    annenizin de ellerine, emeğine sağlık...
    çok beğendim çok:) MAŞALLAH.
    hayırlı ve mutlu bayramlar...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. işte bu şekerim zerafet,işte bu.siyahla beyazın ahengi mükemmel.çok yaratıcısın şekerim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Fikirler de uygulama da harika. Danteli farklı şekillerde kullanılmasına bayılıyorum. Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  8. Hepside birbirinden güzel olmuş güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  9. Tepsi ne kadar arif olmuş :)
    Konsol örtünün aynından ben de örmüştüüüüm :)

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim arkadaşlar, beğenmenize sevindim:)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. masa örtüsüne bayıldım.harika görünüyor.elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. Ama, ama, bu tepsi için söyleyecek bir şey bulamıyorum, kal geldi. Hiiiiiiiiiiiiiiii, diye çığlık attım, sen anla artık, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. bayıldım bu fikre tek kelimeyle şahane sevgiler

    YanıtlaSil
  14. hepsi birbirinden güzel olmuş.. ellerine sağlık.. özellikle 5 şişle örülen tepsi örtüsü ayrıca güzel.. ellerine sağlık.. iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  15. fevkalade hepside bakakaldım inanın. cam altındaki dantel fikrine bayıldım tebrikler :)

    YanıtlaSil
  16. Tepsi çalındı canım :)))

    http://nedesembegenirsin.blogspot.com/2012/03/dantelli-tepsi.html

    YanıtlaSil