14 Kasım 2011 Pazartesi

Ahşap Boyama Kuş Şatosu:)))

Birazcık iri kıyım bir objeymiş bu, kuş evi demeye dilim varmadı:)))


Etrafı kolaçan ediyoruz:)))


Pencereden dışarıyı seyretmeyi de ihmal etmiyoruz:))



Yapılışından da kısaca bahsedeyim;
Objemiz buydu;



Kubbe kısmını açık krem rengine, diğer taraflarını açık nil yeşiline 2 kat boyadım, iki kat da vernik sürdüm. Üzerindeki desenlerin tamamı (pencereden bakan kuşlar hariç, onlar resim dekupajı) peçete dekupajı ve bir çeşit peçeteye ait. O da bu peçete;


Peçetenin üzerindeki tüm desenleri ayrı ayrı kullanarak dekupaj yaptım. Çatı kısmına üçgen kestiğim desenleri tek tek yapıştırdım, orta bölüme minik çiçekleri tek tek keserek yapıştırdım, iri desenlerle süsledim. Yaklaşık 12 adet peçete kullanmış oldum. Kapı ve pencere tuğlaları kremit rengi light hamurdan yaptım.


Mutlu ve huzurlu bir hafta dilerim...

24 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık,epeyce uğraştırmış ama sonuç mükemmel...

    YanıtlaSil
  2. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!!ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş gerçekten kuş şatosu olmuş bu ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık , çok begendim. Baya emek vermissiniz. Objeyi boyanmamıs haliyle gördügümde bana şatoyu ve rapunzeli anımsattı. ama kus evleri bu sene çok moda. bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. hayran oldum..harikalar yaratmışsın..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. muhteşem olmuş, bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. cıvıl cıvıl çok güzel olmuş... o zevkli ellerine sağlık...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Çok beğendim ,çok emek vermişsin,eline emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. ne emek ne emek çok uğraşmıssın ama ortaya harika bir şey çıkmış.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Harika olmuş bu ev,bayıldım..
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. şatocukkk :))
    ellerinize sağlık çok hoş olmş..

    YanıtlaSil
  12. ya bu ne gösterişli bi şey, ankara'da mı satılıyor hep bunlar yaaa, ben niye bulamıyorum İstanbul'da, imdaaattt, biri bana el atıversiiin :)

    YanıtlaSil
  13. off ne kadar güzel,eğlenceli ve şık bir şato bu1masallardan fırlamış gibi duruyor.ince zevkinizi ve maharetinizi konuşturmuşsunuz yine.bravo.elleriniz dert görmesin...

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten de harika bir şato olmuş ellerine sağlık. Kuşları kıskandım doğrusu...

    YanıtlaSil
  15. şato gerçekten şato olmuş ne kadar değişik ve güzel eline sağlık cnm:)

    YanıtlaSil
  16. Çok teşekkür ederim güzel dostlarım, motive edici yorumlarınızla daha bir şevkleniyor insan:))
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  17. merhaba blogunuzu baştan sona gezdim ve tüm yazılarının okudum. maşallah diyorum ne kadar maharetlisiniz. selamlar.

    YanıtlaSil
  18. Kedicibaşı çok teşekkürler, hoşgeldin:)
    Güler, çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  19. Objeye de uygulamanıza da bayıldım! Bakmaya doyamadım...

    YanıtlaSil
  20. bir dükkan adresi aradım ama göremedim. satışınız var mı?

    YanıtlaSil
  21. sesiber, çok teşekkür ederim:))
    satışım yok..

    YanıtlaSil
  22. Bloğunuza baktımda birbirinden şık hoş ve emekli şeyler üretmişsiniz. İmrendim doğrusu ellerinize sağlık darısı benim başıma.

    YanıtlaSil
  23. marifet23 çok teşekkür ederim, hoşgeldin bloğuma:)

    YanıtlaSil