4 Kasım 2011 Cuma

Ahşap Boyama Kurabiye Evi:)

Çocuklar için bisküvi, kurabiye kutusu olarak yaptım;


Fırça darbeleri ile çimler ve sarmaşık yaptım, üç boyut vermesi için küçük çiçeklerden ara ara yapıştırdım, seramik saksıdan sarkıttım;


Kapı perdesi olarak kağıt pasta altlığından kestiğim parçayı kullandım,  saksı ve çiçekler ise bunlar;


Çatısını ve kapı pencere tuğlalarını kiremit rengi light hamurdan yaptım. Hamuru makinada açıp (elde düzgün açamıyorum maalesef) dekupaj tutkalı ile çatıya yapıştırıp kenarlarını da kapladım, üzerine de fırça sapı ile şekil verdim;




Hamuru makinada açtığım için eni çatıya yetmedi, eklemeli oldu, ekleme yerleri belli olmasın diye kiremit rengine boyamak zorunda kaldım. Tek parça açılsa idi ve hamurun kendi renginde kalsaydı daha iyi olacaktı sanırım:((





İşte böyle biraz (biraz mı dedim:)) kokoş bir kurabiye evimiz oldu:))))
Sevgilerimle:)))

19 yorum:

  1. Nasıl güzel olmuş ya kurabiye evi olması benim için ayrı bir ilgi çekici tabi...
    Emeğinize sağlık bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım bayıldım harika olmuş.
    Kullanım amacıda çok hoş doğrusu :)
    Bize de lazım :)

    Eline emeğine sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm daha ne yazayım

    YanıtlaSil
  4. çok ama çoookkk güzel olmuş,bayıldım,çok beğendim,ben de istiyorumm...

    YanıtlaSil
  5. yaptığın her iş gibi bu çalışmada çok hoş olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok profesyonel bir iş çıkarmışsınız elinize sağlık. Harika olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Gayette güzel olmuş,çocuklarda nasıl mutludur şimdi,güle güle kullanın:))

    YanıtlaSil
  8. artık ben yaptıklarına hayranlık duymanın ötesinde şaşkınlık duyuyorum:))) muhteşem olmuş... yeteneğine maşallah...
    güle güle kullanın...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Ne güzeeel, ilk defa poşetlik dışında bir amaca hizmet eden bir ev görmüş olduk, hem de süper şirin bir ev, ellerine sağlık. Benim kurabiyelerden de dene içini doldururken, pişman olmayacaksın :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkür ederim sevgili blog dostlarım, harikasınız hepiniz:)

    YanıtlaSil
  12. Çok sevimli olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. kurabiye yerine ben bu evi yerim.pasta gibi yada resimlerden fırlamış gibi...çok güzel,sevimli ve iştah açıcı:)elleriniz dert görmesin.çok beğendim.

    YanıtlaSil
  14. harika olmuş emeğinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. çok çok güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. bakıyorum bakıyorum allahım hansel ve gratelin evi mi burası :D kurabiye evi ha:D allahım kırk yıl düşünsem aklıma gelmez sizin evin heryerinde böyle güzellikler var bayılıyorum sana ve çok mutlu bayramlar diliyorum ailen ve sevdiklerinle:)

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkür ederim arkadaşlarım, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  18. Dama bir kedi yatırsaydık da hani kedi yürümüşte çatlatmış gibi bir espiri nasıl olurdu halen yapılabilir denemek isterseniz.Çok güzel kullanmışsınız yapma çiçekleri çok beğendim.

    YanıtlaSil
  19. Eu amei cada canto do seu blog, muito lindo, parabéns, te convido a conhecer o meu canto.
    www.presentear-te.blogspot.com
    beijus

    YanıtlaSil