16 Kasım 2011 Çarşamba

Kaşkol Şeklinde Örgü Yelek Modelleri

Kış gelince tabi kışlık örgüler piyasaya çıkyor. Kızıma ve kendime geçen sene ördüğüm kaşkol yelekleri tanıtayım.
Bu kızımın yeleği;


Önden bakılınca kaşkol gibi duruyor.



Arkadan görünüşü;



Bu da benim yeleğim;






Belki örmek isteyen olur düşüncesi ile (kendi yeleğimin) şablonunu çıkardım. Çocuklar için de sayılar istenildiği gibi ayarlanabilir tabi. 
38/40 beden ve 4 no. şiş için sayılar bu şekilde. Aynı renkteki  kısımlar birbirine dikilerek model tamamlanıyor.



Umarım beğenmişsinizdir:))
Sevgilerimle.. 

19 yorum:

  1. Hayırlı sabahlar canım, kaşkol yeleklerin her ikside çok güzel olmuş ellerine sağlık..ilerde yapacaklarım listesinde yerini aldı bile...

    YanıtlaSil
  2. Diğer yaptıklarınız gibi yelekleriniz de çok güzel olmuş.İyi günlerde kullnmanız dileğimle.Selamlar

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim canım,ellerine sağlık !İyi günlerde giy !Ben yelek giymeyi çok pratik buluyorum,İzmir sıcak olduğundan kazak pek giyilmiyor ama yelek çok kullanışlı oluyor. Örneği arşivime kaydettim . Teşekkürler !

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuş. Emek emek de işlemişsiniz. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Marifetane, çok teşekkür ederim, sen de yap çok hoş ve enteresan duruyor:)
    Çiçek hanım, çok naziksiniz, teşekkürler:)
    Colette, çok teşekkür ederim, aynı fikirdeyim, yelek hırkadan daha kullanışlı bence de, özellikle sıcak iklimlerde.
    Cebimdeki renkler, çok teşekkür ederim, örgülerin üzerine nakış yapma takıntım var benim sanırım:))

    YanıtlaSil
  6. üzerine de brezilya nakışı işlemişsin, süper olmuş, sende becerinin sonu yok:)))

    YanıtlaSil
  7. Beğenmen az kalır ben gerçekten bayıldım:)
    Hem renkleri çok güzel hem de modeli çok değişik ve hoş.
    Her yaptığın çalışmada farkını sergiliyorsun. Maşallah.
    Gönülden kutlarım.
    Bir de bizler için şablonunu hazırlamışsın, çok teşekkür ederim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. Bu arada askılarının güzelliği de gözümden kaçmadı:)

    YanıtlaSil
  9. ne demek beğenmek,hayran oldum hele üstündeki işler valla şekerim sen süper anne,eş çalışan kadın seni tebrik ederim.sevgilerimle.belki ankaraya gelme durumum var haber veririm.kocaman kucaklarım.

    YanıtlaSil
  10. hiiii, nefiiisss.

    ama ben yeleğe mi bakayım, üzerlerindeki çiçeklere mi bakayım, yoksa aksılarına mı bakayım şaşırdım. Cık cık cık, maşallah diyeceğim yine, ne diyeyim :)

    YanıtlaSil
  11. Harikalar yaratmışsın,askılar benimde gözümden kaçmadı:) Brezilya nakışıyla süslemişsin modelleride çok ama çok güzel olmuş emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. Çok harika olmuş ikisi de. Ellerinize sağlık. Kullanışlı bir modele benziyor. Kızını ve siz güle güle iyi günlerde giyinin. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten çok şık ve güzel olmuş Ellerine sağlık iyi günlerde kullanın
    Selam ve sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Yelek giyme alışkanlığından vazgeçemiyen biri olarak bayıldım diyebilirim.Renkler, nakışlar ve model harika olmuş.İyi günlerde giyin İnşallah...

    YanıtlaSil
  15. Noblesseciğim, çok teşekkür ederim canım, o seni nazik, güzel düşüncen:)

    Okuyancığım, ben de sana gönülden teşekkür ederim, umarım faydalı olmuşumdur, askıları yapalı da epey oluyor, demek farkediliyor ha, çoook sevindim:)))

    Ayyy Serpil ablacığım, sen beni çok şimartıyorsun, çok teşekkür ederim, Ankara haberine bayıldım, sabırsızlandım şimdi mutlaka görüşelim, haber ver, öpüyorum kocaman:)

    Elifciğim; çok teşekkür ederim, sen de az değilsin sana da maşallah:)

    Nuray hanım çok ama çok teşekkür ederim:)

    Mirayet han, çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim:)

    Serap hanım çok teşekkür ederim, sevgilerimle:)

    Emel hanım, çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim, madem yelek seviyorsunuz mutlaka siz de deneyin bu modeli, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. ilk defa görüyorum desem yalan olmaz.demekki dikkat etmemişim.ne güzel fikir ve de ne kadar şık duruyor.bayıldım.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  17. Alanaycığım, çok teşekkür ederim, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  18. Çok güzeller bayıldım.. Yol gösterdiğin için teşekkürler.. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel örmüşsünüz ikisini de.Özellikle üzerindeki işlemeler ayrı bir hava katmış.Bol üretimli günler. :)

    YanıtlaSil