11 Kasım 2011 Cuma

Mobilya Yenileme Çalışması

Oğlumuza yeni oda takımı alınca eski takımın çekmeceli konsolunu kızımızın odasına koyduk;


Konsol bu haliyle kalmadı pek tabii:))
Ortama uyum sağladı ve böyle oldu;


Resimleri kızımın dergilerinden seçtik. Giysi resimleri olması kızımın fikri, dolabın içinde giysileri duracak çünkü:))


Üç kat boyadım, hamur kabartma yaptım, iki kat vernik sürdüm;



Bu gün cuma..
Oğlumun deyimiyle "hafta içinin en sevdiğim günü":))
Şimdiden çok güzel bir hafta sonu diliyorum hepinize......

27 yorum:

  1. harika olmuş.elinize sağlık.gerçekten harika işler yapıyorsunuz.güle güle kullansın küçük hanım:)

    YanıtlaSil
  2. harika bir çalışma olmuş..uğraşmışsın ama sonuç mükemmel olmuş..böyle becerikli hanımlara hayranım..ellerine sağlık..kızın da en güzel günlerde kullansın...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerinize sağlık. oldukça şirin ögürnüyor

    YanıtlaSil
  4. İlk resmi görünce, keşke boyasaydı diye içimden geçirdim. :)

    Boyanmış halini görüncede çok hoşuma gitti. :) Ellerine, emeğine sağlık. Kızında güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  5. süperr ...şimdi attığım oda takımlarına acıdım...

    YanıtlaSil
  6. Oğluşun sözü süper, hafta içinin en sevdiğim günü...Sık Sık kullanacağım, ellerinize sağlık hepinize sağlıklı ve mutlu hafta sonları.

    YanıtlaSil
  7. süpersin, bu çalışmaya başka ne denebilir ki:)))

    YanıtlaSil
  8. Çok cici güle güle kullansın tatlı kızın. Emeğinize sağlık ikinizinde bayıldımm....

    YanıtlaSil
  9. beceri ve zevk böyle bir şey işte:) elinden çıkan her iş gerçekten çok güzel ve ilham alınası...
    prensesin güle güle kullansın... giysi resimleri tercihi nedeniyle kızına da tebrikler:)
    hayırlı cumalar ve güzel bir hafta sonu dileğimle...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. haika bir çalışma olmş ellerinize sağlık. Bir şey sormak istiyorum. Ahşap boyamada kullanılan akrilik boyalarla mı boyadınız. Benim elimde de var boyanacak böyle bir şey ama cesaret edemiyorum. Sizinkinin boyası harika görünüyor...

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkür ederim arkadaşlar güzel ve değerli yorumlarınız için:))

    Ada ve Deniz, çok teşekkürler, bildiğin ahşap boyasıyla boyadım. Folkart ı kullanıyorum ben.

    Sevgiler hepinize..

    YanıtlaSil
  12. Senin kızdan korkulur valla, gümbür gümbür geliyor. Allah uzun ve güzel bir ömür versin, elerine sağlık senin de.

    YanıtlaSil
  13. kızında senin gibi zevkli ve becerikli.dolaba yeni bir ruh gelmiş bayıldım.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. harika çok beğendim.... çok cici olmuş. bende bu tarz dolaplar var fakat yapılış aşamasındanda bahsederseniz sayenizde bizde değerlendirmiş oluruz.

    YanıtlaSil
  15. teşekkür ederim elişi defteri...

    YanıtlaSil
  16. yeni hali mutheşem olmuş.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  17. sevgili elişi defteri komidindeki değişim muhteşem olmuş.kızında annesi gibi yaratıcı.elbise fikri süper uyum sağlamış.ellerine sağlık.prenses de güle güle kullansın.sevgiler ve iyi tatiller..

    YanıtlaSil
  18. Nasıl bir değişim bu ya sanki yenisini almışsınnız gibi süper olmuş ellerinize fikrinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  19. Harikasınız zaten yaptıklarınızla favorilerimdensiniz.
    Çok şık olmuş, elinize ve bizimlede paylaştığınız için yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  20. Harika bir dönüşüm ve yenileme ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  21. ne kadar güzel bir yenileme, çok düzgün çok özenli, ellerinize sağlık:)bayıldım gerçekten:)

    YanıtlaSil
  22. Harika bir geri dönüşüm olmuş elinize sağlık:)
    benim de iki raflı siyah bir dolabım
    var kızım değiştirelim diyo ben hep erteliyorum:(
    Bu güzellikleri görünce de sitemi artıyor:)
    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  23. Çok teşekkür ederim arkadaşlar, beni mutlu ettiniz:))
    Home sweet home; Yapılışında fazla bir ayrıntı yok aslında, mobilyanın üzerine direk boyayı uyguladım, yanlış hatırlamıyorsam üç kat boyadım folk art marka ahşap boyası ile, iki kat da vernik sürdüm. elbiseler hamur kabartma.
    Sevgiler hepinize.

    YanıtlaSil
  24. çok temiz çalışılmış ellerinize sağlık..bayıldm..takipteyimm :)

    YanıtlaSil
  25. bu vernık ısını evde nasıl yaptınız? bu arada sızınkı gıbı bır gumuslukte bende var vermeyı dusunuyorum bazende boyle rengını mı degıstırsem dıyorum ama zımpara olayını nasıl halledıcem ben sehpama parlak yuzey astarı surup yapmıstım ama kalkmalar oldu bu yuzden cesaret edemıyorum evde zımparada olmaz bıde vernık olayı oyuzden verı gıtsın dıyorum :( sızınkıler cok guzel olmuş ellerınıze saglık :)

    YanıtlaSil
  26. merhabalar, mobilya yenilemelerine bayıldım en çok da buna :) benim merak ettiğim şu, boyalardan kaç tüp kullandınız aynı ölçülerde benimde dolabım var ve oğlum için yapmak istiyorum, bi de zımparalamadan direk mi boyadınız? bir kaç ay olmuş siz boyayalı boyanın çıkan yerleri var mı, şimdiden teşekkür ederim cevapladığınız için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, zımparalamadan, parlak yüzey astarı sürüyoruz, o kuruduktan sonra boyuyoruz. Gayet sağlam duruyor, hiç bir yeri çıkmıyor, 3 kutu büyük boy ahşap boyası yeterli gelir. Kolay gelsin.

      Sil