25 Ekim 2011 Salı

Yaraların sarılması adına:(

İzlediğim bazı bloglarda, depremde zarar gören vatandaşlarımıza yapılacak yardımlarla ilgili olarak yol gösterici ve çok faydalı bulduğum bir listeye rastladım. Atlanmaması için ben de link vermek istiyorum, buradan bakılabilir. Hazırlayıp yayınlayanların eline sağlık.

Milletçe geçirmekte olduğumuz bu kötü dönemde eminim ki üzülmeyen, başı ağrımayan, kahrolmayan kimse yoktur. 
Vatan hainleri hariç elbette....
Onların da canı cehenneme...

Huzurlu, mutlu, aydınlık günlerimizin çok yakınımızda olmasını diliyorum. 

2 yorum:

  1. merhaba,depremde zarar görenlere mng kargo ücretsiz gönderim yapıyor.Bugün sordum.Sizin izleyiciniz fazla burdan duyurabilirsek belki birilerine yardımcı oluruz.En çok:yiyecek,içme suyu,bebek bezi ve giyime ihtiyaç varmış.Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil