2 Ekim 2011 Pazar

ÖDÜL ALDIM:))

Yoksa mimlendim mi demeliydim, tam bilemiyorum:))
Bloğunu ilgiyle izlediğim blog dostum alanay beni ödüllendirmiş (yada mimlemiş:))
İzlediği bloglar içinde ilk on bloğun linkini yayınlamış, uygulama gereği aynı şeyi mimlenenlerin de yapması gerekiyor bir nevi saadet zinciri gibi. Bloglar arasında yapılan çok hoş jestlerden birisi bu uygulama da. O yüzden sevgili blog arkadaşım alanay'a çok teşekkür ediyorum.  Ancak sanırım benim açımdan bu zincir kırılacak:(( çünkü maalesef işin en zor kısmı olan blog seçme işini başaramadığımdan bu mimi (yada ödülü) farklı bir hale getireceğim ben...Sevgili alanayın bloğu ile tanışmamış olanlar için fikir vermesi adına, en sevdiğim çalışmalarından bir kaç tanesini yayınlıyorum;

Bakın bir yoğurt küpünü ve polyester bir tepsiyi ne hale getirmiş:)))

 
Bunlar da işlediği goblen yastıklardan bir demet:))


Çok daha fazlası ise bloğunda..
Sevgiler hepinize.

2 yorum:

  1. sevgili arkadaşım teşekkür ediyorum güzel yorumların ve jestin için...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. sevgili alanay'ın çalışmalarını ben de çok beğenerek takip ediyorum...
    teşekkürler...
    sevgiler...

    YanıtlaSil