14 Ekim 2011 Cuma

Eski tencereler şenlendi:))

Eski tavalardan sonra şenlik sırası tencerelere geldi. Annemin eski tencerelerinden kendime incik-boncuk organizeri yaptım:))



Tencerelerimiz bunlardı;


Kulplarını çıkardım, boyadım, peçeteden her tencerenin boyutuna uygun ölçülerde fotokopi çekerek hamur kabartma yaptım, iki kat sprey vernikle vernikledim;


Hamurların resim altlarındaki beyaz görüntüsünü yok etmek için kabartma kenarlarına altın yaldız boyutlu boya ile kontur yaptım. 
Kulpların çıkarıldığı yerdeki delik ve çıkıntı kısmını kapatmak için o kısımlara tığ işi çiçek yapıp sıcak silikonla yapıştırdım. Bu çiçekleri, kapaktaki çuval bezi ile uyumlu olması açışından sicim ile yaptım. 


Kapak şapkası için çuval kumaşından daire kesip kenarlarına uygun renklerde tığ işi yaptım, yine sicimle büzdürerek kapağa sabitledim;


İçlerine de pul, boncuk vs.lerimi yerleştirdim;


Boncuklarla işimiz bittiğinde de üst üste koyup dolaba kaldırıyoruz;


Kucak dolusu sevgiler...

32 yorum:

  1. harika olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. harikasınız ya...nereden aklınıza geldi çok güzel olmuş bayıldım

    YanıtlaSil
  3. süpersin ..hiç aklıma gelmazdi ..çok güzel olmuşlar ..izlemeye devam...

    YanıtlaSil
  4. Ne emek ne emek ama çok güzel olmuş, çok da pratik. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Tavalardan sonra tencerelerin de geleceğini biliyorduk ama, ne amaçla kulanacağınızı tahmin edememiştim.Çok güzel bir fikir ve harika olmuş. Ellerinize sağlık.....

    YanıtlaSil
  6. Şahanesiniz. Çok merak ediyorum, kabartma hamuru çarşıdan mı alınır evde mi yapılır?

    YanıtlaSil
  7. Maşallah,yaratıcılığınız sınır tanımıyor ! Çok güzel bir çalışma olmuş,sizi kutlarım,ellerinize sağlık !

    YanıtlaSil
  8. Süper olmuş tencereler ne güzel değerlenmiş. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. harikasın bende içi bozulmuş tencereleri atıyordum şimdi atmak yokkkk değerlendireceğim.paylaşımın için tşk.ler benim akıllı kızım sevgi ile kal

    YanıtlaSil
  10. el işimmm kal bana şuan:D:D

    YanıtlaSil
  11. muhteşem bir buluş olmuş bence harika görünüyor sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. harika çok güzeller.çok beğendim.başarılar sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Süpersiniz ya bayılıyorum ben sizin fikirlerinize harika olmuş...Emeğinize sağlık...
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  14. nasıl da güzel olmuş... muhteşem... valla şaşkınlık ve hayranlıkla bakıyorum... hem zevkli hem kullanışlı hem de geri dönüşüm...
    gönülden tebrikler...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. size sitemlerimle şunu söylemek istiyorum...!!ba-yıl-dım..:)))

    YanıtlaSil
  16. güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar, çok naziksiniz. Kocaman sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  17. harika birsey bu :))) aklinaa saglik canimm

    YanıtlaSil
  18. Bir tencere ancak bu kadar dekoratif olabilir ellerine fikrine zevkine sağlık

    YanıtlaSil
  19. Yani değerlendirmelerine hayranım zaten, ama o kadar güzel süslüyorsunki onları, tamamen bambaşka bir biçime geçiyorlar :)
    Şimdi bunları gören hiç tencere der mi :)

    YanıtlaSil
  20. Güzel fikir. Ben de anneme sarı tencerelerini attırmıyorum. Kendi çiçekli yeşil tencerelerimi de atmıyorum. Bahara evin girişne ve kış bahçesine çiçek dizayn etmek için kullanmauyı düşünüyorum. Yalnız olmadığımı bilmek kendimi iyi issettirdi. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  21. ya ne diyeyimki tüm güzel sözler söylenmiş.bayıldım ben buna ve fikrine.valla helal olsun size.ellerinize sağlık ve güle güle kullanın diyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
  22. Harika...
    Sabrınıza, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  23. yine sabırla ve büyük emek harcayarak yapılmış bir geri dönüşüm tebrikler

    YanıtlaSil
  24. süper bi dönüşüm ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  25. Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlarım, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  26. Ne kadar güzel bir geri dönüşüm projesi Gerçekten çok beyendim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  27. tek kelimeyle süpersin arkadşaım, ayrıoca çok yaratıcı olduğunu söylemiş miydim canım :D Sevgiler, hep böyle kal... :D

    YanıtlaSil
  28. Serap hanım çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için biraz geciktim galiba:(((üzgünüm gözümden kaçmış:(((

    Sibelciğim çok teşekkür ederim canım, nerelerdesin sen özledik, öpüyorum:))

    YanıtlaSil
  29. Benim çiçekli teflonlarım vardı. İçine çiçek ekecektim. Ektim de. Ama bilmem altı delik olmadığından, bilmem teflon hakikaten zararlı bir şey olduğundan, çiçekler bir türlü biyimedi, hatta bazıları öldü. Seninki kadar güzel değildi benimkiler, çünkü sadece kulplarını çıkarıp tencerenin güzelliğinden faydalanmıştım. Yani benden bir katkı yoktu. Seninki çok şık. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  30. İyi fikir 😉🌿 tebriklet

    YanıtlaSil